Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

170 posts, 9 pages, 63,083 views

Oliwer

#101 • • Oliwer
Kerran tuli talvella kovassa pakkasessa lähdettyy Halluihin, ja tuli vähän turhan lämpimästi päälle. Pitkät lämpokerrasto-kalsarit kun on ihan liikaa joratessa. Niitä piti lähtee sit sinne vessa koppiin riisuu.. Oli muuten vidsin vaikee riisuu ahtaas kopissa, astumatta nesteytettyyn lattiaan. Ja poke katto ”et mitä vid..” kun vein niitä takille..*blush*
Saara

#102 • • Saara #2970

Oliwer:
Kerran tuli talvella kovassa pakkasessa lähdettyy Halluihin, ja tuli vähän turhan lämpimästi päälle. Pitkät lämpokerrasto-kalsarit kun on ihan liikaa joratessa.

Tosta tuli mieleen et mulla oli viime kesän ilta illuissa mun lämpösukat jalassa. Huomasin et ne oli jäänyt kiireessä jalkaan paikan päällä, oli hiukka noloa viedä niitä narikkaan ainakin setä narikassa katto hyvin pitkään.....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

-P

#103 • • -P

Dives:
---
Nemes:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin. *taputapu*

---

älä käytä psykedeelejä.. VEDÄ PIRIÄ!!

oikeasti huumeet ovat pahasta.. älä käytä..

Yks mauttomimpia kommentteja ikinä. edes paskana läppänä tollainen ei kyl mene

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

neutri

#104 • • neutri Hedonisti

Jone:
---
neutri:
Rakastellut.

---

Mitäs outoa tossa nyt on? Rakastelu on kahden ihmisen välinen sangen luonnollinen asia, josta on outous kaukana tai sit mun elämässäni tapahtuu outoi asioita harva se päivä. *joo*

Rakastelussa sinällään ei suinkaan ole mitään outoa, niin kuin ei paskalla
käymisessäkään. Mutta etkai sinä sentään DJ-kopin viereen väännä?

[muokattu 7.6.2004 22:18]

--
<3

Aisti

#105 • • Aisti Turtiloparabellum
bilettänyt
#106 • • fanatic Guest

Angelus:
---
Dives:
---
Nemes:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin. *taputapu*

---

älä käytä psykedeelejä.. VEDÄ PIRIÄ!!

oikeasti huumeet ovat pahasta.. älä käytä..

---

Yks mauttomimpia kommentteja ikinä. edes paskana läppänä tollainen ei kyl mene

angelus älä ole niin negatiivinen*nauru* ei kannata ottaa niin tosissaan niin ei jää hitsaa.
remotion

#107 • • remotion nostatus guru

Saara:
---
Oliwer:
Kerran tuli talvella kovassa pakkasessa lähdettyy Halluihin, ja tuli vähän turhan lämpimästi päälle. Pitkät lämpokerrasto-kalsarit kun on ihan liikaa joratessa.

---

Tosta tuli mieleen et mulla oli viime kesän ilta illuissa mun lämpösukat jalassa. Huomasin et ne oli jäänyt kiireessä jalkaan paikan päällä, oli hiukka noloa viedä niitä narikkaan ainakin setä narikassa katto hyvin pitkään.....

Moon pari kertaa tanssinut kermassa pitkätkalsarit, farkut, poolopaita ja villapaita päällä talvella, ei ollut yhtään kuuma&hiki parin tunnin jälkeen.
seollaQ77

#108 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Joskus aikoja sitten yritin saada vaakamambo kaveria ” tai voikohan sitä etukäteen edes suunnitella” no mutta unohtu koko juttu ja ei tärppiny.
-Kerttu-

#109 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tossa jokunen vuosi taakseppäin Turussa Milleniumin kekkereissä, siellä ihan ylimmässä kerroksessa mentiin mun silloisen poikaystävän kassa sinne lavalle missä dj soittaa.. (oli meidän kaveri!) Oltiin sitten ilmeisesti aika huppelissa molemmat, kun alettiin kovasti pussailemaan sen mun poikaystävän kanssa ja siinä horjahdettiin ja törmättiin seinään ja tietenkin valokatkasijoihin. Niimpä koko saliin rävähti täysi valaistus päälle! *blush* No, jostain kumman syystä meidät sieltä lavalta sitten ajettiin pois.. Ei nyt kovin outoa, mutta noloa! *iloinen*

Kiitos ja anteeksi! *kiitoskiitos*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Henna

#110 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen

UnityF:
mikä määritellään oudoksi?

-tanssinu hennan kengän kanssa + nuollu sitä..
-tanssinu sohvien päällä..
-illuissa tanssinu hitaita mussun kanssa ..*vink**plur*
-ollu mukana aamu bileissä disko jumpassa..*nauru*
-saanu / antanu piiskaa
-laulanu muumi lauluja
-leikkiny iloista matoa..
-itkeny keskellä tanssilattiaa
-saanu lämpöhalvauksen nii et taju lähti
-nukkunu parisen tuntii sohvalla ja jatkanu sit virkeempänä uudestaan bilettämistä

tää mun lista vois olla loputon varmaan.. mut aina ollu hiton hauskaa..*iloinen*

*nauru**lmao*En ees muistanu tota kenkä juttuu...*lmao**nauru*

Mitäs mä ite oisin tehny....varmaa vaikka mitä...pitää vähä miettii...
Saara

#111 • • Saara #2970

remotion:
---
Saara:
---
Oliwer:

---

---

Moon pari kertaa tanssinut kermassa pitkätkalsarit, farkut, poolopaita ja villapaita päällä talvella, ei ollut yhtään kuuma&hiki parin tunnin jälkeen.

Kummajainen!!! *lmao*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

EFS55

#112 • • EFS55 Aviomies
On tullu jorattua mutsin kanssa....*hih*

enny tiiä onko hirveen outoa, mut kivaa että suvusta löytyy potentiaalista konemusiikin diggailua*iloinen*
remotion

#113 • • remotion nostatus guru

Saara:
Kummajainen!!! *lmao*

Sitä vaan katsos on tanssitautinen niinkuin äitinikin nuorena, ni minkäs sille mahtaa jos tulee eksyttyä bileisiin ilman ennakko valmistautumista. *vink*
¡ Previous post a couple of years ago !
#114 • • Equalizer Guest
Tanssinu polkkaa*tirsk*
CM

#115 • • Edited CM
Ollut selvinpäin, ja vielä 5 kertaa putkeen :]
kml

#117 • • kml Keyhole Markup Language
Ei nyt ainakaan heti tuu mieleen mitä ite ois tullu tehtyä... Mut yhet nimeltämainitsemattomat kaverit laski liukurilla portaita alas halluissa, laturissa :D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

CM

#118 • • CM

pupuankka, 21.6.2006 10:12:
---
Varo ettet jää koukkuun *vink* *nauru*

Nou hätä! Vierotus toimi ja oon palannu takas normaaliin elämään *känni**tirsk*
Caro²

#120 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Lauruska, 22.6.2006 01:21:
---
utopia, 22.6.2006 01:19:
Siemaillu kahvia!

---
Niin tota, onks se outoo? *whaat*

Eiks topikki ollu, "Oudointa mitä olet tehnyt bileissä"- Jos ei henkilö o oudompaa tehny, ni eikait siitä voi syyttää kuin joulupukkia ja blokkarin isovarvasta *hihu*

Omituisinta mitä oon tehny bileissä.. Juonu maitoa, syöny kebabbia, nukkunu polviltaan vessakopissa pää seinää vasten housut nilkoissa (eiku..), puhunu puhelimella samaan aikaan ku on vaihtanu levyä, kannatellu soivaa levaria kun sen alle on laitettu vaimennusmateriaalia..

Ainiin.. joutunut blokkaamaan (pariin otteeseen) - tämä ny ei muuten o omituista, mutta bilekansa joi nii paljo viinaa, että meinas loppua lasit kesken.

Joutunu asiakkaana dekkien taakse kun deejiin piti lähteä paskalle.

Päässy toimimaan decoraattorina kun decot on tipahtanu kesken illan alas..

.. ny ei tu muuta mieleen..