170 posts, 9 pages, 63,083 views
Oliwer:
Kerran tuli talvella kovassa pakkasessa lähdettyy Halluihin, ja tuli vähän turhan lämpimästi päälle. Pitkät lämpokerrasto-kalsarit kun on ihan liikaa joratessa.
Dives:
---
Nemes:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin. *taputapu*
---
älä käytä psykedeelejä.. VEDÄ PIRIÄ!!
oikeasti huumeet ovat pahasta.. älä käytä..
Jone:
---
neutri:
Rakastellut.
---
Mitäs outoa tossa nyt on? Rakastelu on kahden ihmisen välinen sangen luonnollinen asia, josta on outous kaukana tai sit mun elämässäni tapahtuu outoi asioita harva se päivä.
Angelus:
---
Dives:
---
Nemes:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin. *taputapu*
---
älä käytä psykedeelejä.. VEDÄ PIRIÄ!!
oikeasti huumeet ovat pahasta.. älä käytä..
---
Yks mauttomimpia kommentteja ikinä. edes paskana läppänä tollainen ei kyl mene
Saara:
---
Oliwer:
Kerran tuli talvella kovassa pakkasessa lähdettyy Halluihin, ja tuli vähän turhan lämpimästi päälle. Pitkät lämpokerrasto-kalsarit kun on ihan liikaa joratessa.
---
Tosta tuli mieleen et mulla oli viime kesän ilta illuissa mun lämpösukat jalassa. Huomasin et ne oli jäänyt kiireessä jalkaan paikan päällä, oli hiukka noloa viedä niitä narikkaan ainakin setä narikassa katto hyvin pitkään.....
UnityF:
mikä määritellään oudoksi?
-tanssinu hennan kengän kanssa + nuollu sitä..
-tanssinu sohvien päällä..
-illuissa tanssinu hitaita mussun kanssa ..
-ollu mukana aamu bileissä disko jumpassa..
-saanu / antanu piiskaa
-laulanu muumi lauluja
-leikkiny iloista matoa..
-itkeny keskellä tanssilattiaa
-saanu lämpöhalvauksen nii et taju lähti
-nukkunu parisen tuntii sohvalla ja jatkanu sit virkeempänä uudestaan bilettämistä
tää mun lista vois olla loputon varmaan.. mut aina ollu hiton hauskaa..
remotion:
---
Saara:
---
Oliwer:
---
Tosta tuli mieleen et mulla oli viime kesän ilta illuissa mun lämpösukat jalassa. Huomasin et ne oli jäänyt kiireessä jalkaan paikan päällä, oli hiukka noloa viedä niitä narikkaan ainakin setä narikassa katto hyvin pitkään.....
---
Moon pari kertaa tanssinut kermassa pitkätkalsarit, farkut, poolopaita ja villapaita päällä talvella, ei ollut yhtään kuuma&hiki parin tunnin jälkeen.
pupuankka, 21.6.2006 10:12:
---
Varo ettet jää koukkuun
Lauruska, 22.6.2006 01:21:
---
utopia, 22.6.2006 01:19:
Siemaillu kahvia!
---
Niin tota, onks se outoo?