170 posts, 9 pages, 63,143 views
irrrma:
ostin onnessani itselleni 23 vuotis lahjana hirnuvan keppihevosen
ja lähdin kirmailee aktia salille rushin pileisiin..iiiiiihahaaaa..koppotikoppoti..
siistii..jiiiiihaa...
*taputtel*
peikkotyttö:
Oudoimmasta en tiedä,mutta ehdottomasti typerin veto bileissä oli rintsikoillaan tanssiminen kermassa tässä taannoin*blush*,typerää siitä tekee sen että kun toi fysiikka ei mulla ole niin kovin ihailtava,että sitä pitäisi muillekkin esitellä
´toinen typerä veto oli se kun tuolla Suunnassa Vanhalla tirkistelin vessakopista viereisessä kopissa tapahtuvaa sukupuoliaktia*blush*..Hähhää,keitä sitten olittekin,TEIDÄT ON NÄHTY!!!
sts:
---
peikkotyttö:
Oudoimmasta en tiedä,mutta ehdottomasti typerin veto bileissä oli rintsikoillaan tanssiminen kermassa tässä taannoin*blush*,typerää siitä tekee sen että kun toi fysiikka ei mulla ole niin kovin ihailtava,että sitä pitäisi muillekkin esitellä
´toinen typerä veto oli se kun tuolla Suunnassa Vanhalla tirkistelin vessakopista viereisessä kopissa tapahtuvaa sukupuoliaktia*blush*..Hähhää,keitä sitten olittekin,TEIDÄT ON NÄHTY!!!
---
Unohdit täysin että näytit rintasi kerman portsarille ;D
Nemes:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin. *taputapu*