23 posts, 2 pages, 6,229 views
Rocca:
Elikkäs olisko jollain tietoo onks tosa soittimessa CD-R toisto elikkä poltettuja levyjä pystyy kuuntelee ku ei ne thomanilla oikee sitte tienneet yhestä toisesta mallista mut kumminki jos tiedät jotain asiasta NIIN KERRO......
curry:
---
Rocca:
Elikkäs olisko jollain tietoo onks tosa soittimessa CD-R toisto elikkä poltettuja levyjä pystyy kuuntelee ku ei ne thomanilla oikee sitte tienneet yhestä toisesta mallista mut kumminki jos tiedät jotain asiasta NIIN KERRO......
---
mulla on ollut about vuoden päivät kyseiset soittimet ja hyvin on potkinut cd-r formaattiakin. ei ole mulla ainakaan tullut vastaan levyä, jota ei soittaisi. muutenkin toimineet kuin ajatus.
Rocca:
Muuten miten se scrats ominaisuus toimii elikkä toimiiks se hyvin vai huonosti...Ja kiitti vastauksesta oon taas viisaampi...Elikkä muutama euro pitäis viel saada kokoon ni tulis sit noi soittimet...
DagO:
Ittelläni on kyseinen soitin ja tykkään yhtä paljon kuin teknarista. Koti käytössä varmasti yhtä hyvä kuin teknari. Varsinkin tykkään pitch bend napeista ja siitä että saa valita pitchin +8/+16/+25. Kestävyys ei varmaan vedä vertoja teknarille mutta mikä nyt teknarin voittaisi kestävyydessä.
Rocca:
Tehnicsissä on huojunta 0.01wrs ja sit taas Stantonissa on 2.0wrs ja sitten oli omnitronicissa 1.5wrs...eli voisko joku kertoo kenel on enemmän täsä tietoo et kuinkan huono toi lukema sitten on oikeen
yhestä paikasta mihin ihmiset saa arvostella tätä laitetta...ja siellä oli oikeestaan pää osin 4 tähden vastauksia.