No mut lasketaanko tätä nyt edes tammikuuksi kun on säät niinkuin normaalisti maaliskuussa... Eli ei tipantonta tammikuuta tänä vuonna! Kiitos kasvihuoneilmiö! *kiitoskiitos*
En muuten ymmärrä miten ihmisillä on vaikeaa olla ns. tipattomalla. Hirveällä työllä ollaan ensin kuukausi dokaamatta ja sit se otetaankin helmikuussa korkojen kanssa takaisin. Ja mikä hirveä pakko pitää tipaton? Opettelee juomaan nätisti, niin ei tarvitse tipattomia pitää.
Ei se juomatta oleminen ole vaikeaa.
Tai sitten olen vain hyvin tylsä ihminen, kun dokaan kunnolla n.2kertaa vuodessa. Tulee sitä n.kerran viikossa otettua olut tai toinen, muttei sekään mitään pakollista juomista ole. Tai sitten ei ota pariin kuukauteen mitään kun ei tee vaan mieli. Sitä saa kaataa duunissakin ihan tarpeeksi niin ei tarvii vapaa-aikana enään juoda.
Mä oon pitänyt tipatonta viimevuotta aikahyvin, mitä nyt muutamaan kertaan hakenu häppärisiiderin premis söpöltä baarimikolta.. Mut mun tipattoman viimevuoden takia mä pidän nyt hyvinkin tipallisen tammikuun
Yritin kyllä, mutta ei ole vielä onnistunut Ensi kuussa yritys ja suuntaus parempaan.. :P
•
•
Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
miksei teille käy humalaton helmikuu... paljon vähemmän päiviäki ressattavana.. tammikuu kun tippaa kaatumaan aina ensimmäisenä päivänä jos sattuu uutta vuotta jossain muualla kun kotona viettämään