#282 • • 2005 VilliTiikeri Guest Kyllä sitä varmaan tammikuun loppuun asti ollaan tipattomana.. tähänkin asti olen ollut ilman nyt kymmenisen kuukautta.. mikä älyn väläys lie.. :D ei mutta ensi kuussa on pakko ottaa senkin edestä.. *täyttää vuosia*
Posts: 2,527 #285 • • 2005 DJ Rx FINRG Recordings vieläkin ilman... oon jo täs reilun viikon aikana nähnyt kahdesti unta siitä et oon dokaas... prkl tää on kyl ollu vaikeempaa ku kuvittelin..
Posts: 114 #286 • • 2005 wizzy ( I ) Tästä päivästä lähtien aattelin pitää kuukauden tipatonta. Tekee varmasti helvetin hyvää kun on tullut dokailtua ihan kiitettävästi viimeaikoina.
#289 • • 2005 tintsu Guest Hehe, pakko vastata ettei tää ihan tipattomalta vaikuta. Eikä oo kyllä tarvettakaan, toistaseksi, pitää taukoa.
Posts: 1,511 #290 • • 2005 anthocyan Kohti valoa... Mul piti olla, ku suunnittelin sitä joulukuus. Mut tammikuus pääs unohtuu... Mut en mä nyt niin paljoo muutenkaan dokaile...
Posts: 192 #291 • • 2005 Rough_Enough Pressure Club/Zoom Bonvivant/PaineRecords. viime vuonna 1,5 kk tipatonta.. tänä vuonna yritetään samaa.. eri asia onnistuuko.. kaverin kanssa 500e veto päällä, jonka toivon lunastavani.
#292 • • 2005 NTRANCE Guest Ei oo ollu mitään tietoa tipattomasta kun on bileitä niin on bileitä BHUHAHAA !!
#293 • • 2005 pipa Guest Mä en edes muistanut, että on olemassa tipaton tammikuu! - eli liian myöhästä..
Posts: 225 #294 • • 2005 • Edited Leppäkerttu Puuttuu vaihtoehto ihan vitun sama*ding* Jos ei muutenkaan juo liikaa, ei tarvii vähentää... edit: Ei ollu rillit pääs
Posts: 4,117 #295 • • 2005 Unik Tipaton helmikuu on parempi, koska helmikuu on vuoden lyhyin kuukausi
Posts: 4,006 #296 • • 2005 Mellu- HaeDy: --- Mellu-: tässähän tätä vietetään --- Etsä ollukkaan eilen vidas bissellä??? hihihi.. oli ja meni ... johtuen broidin tj 0 bileistä noh, ei se ois varmaa muutenkaan pitäny ni who care?
Posts: 1,009 #297 • • 2005 Jazmine Pösilö On todellakin.. tänään Kuka keksi opiskelijabileet?? *muhaha* En mää muuten, mutta kun...
#298 • • 2005 MiSSy* Guest Tipaton tammikuu*joo* Ehkä pieni tippa helmikuussa... Mielummin olen ilman kokonaan