DJ Rx - Uprising (Finrg Prev)

21 posts, 2 pages, 4,184 views

DJ Rx

#1 • • DJ Rx FINRG Recordings
Nyt se on (melkein) valmis.

kommentoida saa ja pitää, kyseessä on biisin previkka versio, eli se on muutamaan pilkun viilausta ja yhtä rumpulooppia vaille valmis.

linkki

kiitoksia kaikille ja haistakaa *dissaa*

*pahis*

edit: typo

[muokattu 1.1.2004 21:53]

[muokattu 4.1.2004 20:13]

[muokattu 17.2.2004 13:10]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

PuuhaOsku

#2 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Ihan ok biisi*pahis*
Noi narinat on aivan uskomattoman hyviä*plur*
Mp3:sen taso ei kyllä päätä huimannut*igor*
Hixxy

#3 • • Hixxy HaroPup
Aika paikoillaa polkevaa *uuh*
Narinat iha kivat tosin,,, kuulostaa vähä carboni tyyliseltä, kaipa te lahtelaiset omaa soundia tuette,, tai jotai *hymy* toivottavasti rumyuti looppii parantaa *vink*

[muokattu 27.12.2003 16:18]
mange

#4 • • mange Terrorcraft
Menoa riittää mutta hieman normaaliksi viisuksi tämä jää. Varmaan hyvin paljon tätäkin tehty CB:n poikien kanssa? Tai ainakin apuaja/ideoita/vinkkejä sieltä suunnalta on lohjennut, näin veikkaisin. *vink*
Toi pieni pimputus oli jees tosin olis saanut olla hieman ehkä monimutkasempi, nythän se on aika simppeli. Mutta tuo tähän semmosen hempeen fiiliksen ja antaa tavallaan kivan kontrastin tuolle suoraviivaiselle mätölle.
Mutta kyllä tämä menee ostoslistalle sitten kun se julkaistaan jossakin. *joo*
Lupaavalta vaikuttaa myös Codex 3:nen jos tätä vauhtia siinä paahdetaan alusta loppuun. *hymy*
baty

#5 • • baty TranceConnection
Ihan mukavalta kuullostaa.

nyt vaan odottelemaan itse julkaisua. Muista sit heittää Codex 3:nen mulle *plur*
Damien

#6 • • Damien [tr3ox]
hmm....luulin että kuuntelin Carboneiden Remixiä, bassline oli ihan underworld species ja siihen vielä Carbon hoover melodia. Liian vähän omaa ja liikaa lainattua. Pistäisin uusiksi koska omaan korvaan kuullosti rippaukselta. Ei mikään huono, ihan jees setin täyttöbiisi.
DJ Rx

#7 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo mähän oon samassa studiossa mukana kun carbonit, ideatasolla kävin heidön kanssaan keskustelua tästä biisistä mutta muuten tämä kipale on täysin oma hengen tuote, lähinnä opettelin käyttämään uutta sekkariohjelmaa ja plugareita. laitteistohan on yksi yhteen sama kuin carboneilla joten saundillisesti yhteläisyyksiä tulee varmaan tulevaisuudessakin. (toivottavasti mahd. vähän...)

Ens kerralla pitää yrittää sitten jotain ihan uutta... *piis*

kiitoksia kommenteista, jatkoa luvassa.. *nauru*

[muokattu 31.12.2003 13:53]

--

DJ Rx

#8 • • DJ Rx FINRG Recordings
jees sain vihdoin upattua ton parempilaatuisen version biisistä.. olkaapas hyvät..

DJ Rx - Uprising High quality

[muokattu 1.1.2004 21:52]

--

Orfeus

#9 • • Orfeus
Pakko kyl sanoo et helvetin hyvin iskee ainaki muhun! Oikeestaan kaikki elementit mistä pidän ja ei ainakaa näi äkkiseltää kuunneltuna tuu mitään pahaakaan mieleen! Vinyyliä odotellessa*pahis*
Andy

#10 • • Andy
..mukavan tasasen tasokas :j ..pikkasen jokku äänet ampu välil yli (ei bassot)..”venaa innolla täysin omaa biisiä”

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

DJ Rx

#13 • • DJ Rx FINRG Recordings

tony_e:
Reksii!!! Studio kutsuu! Tää vaatii vielä työtäää....*pelle*

joo mä tiiän prkl... *blush* noh, hiljaa hyvä tulee... *heiii*

--

nostatus

#14 • • nostatus
Vähän oli sellanen b-puolen biisi - soundillisesti toimii ja menoa riittää, mutta karismaa puuttuu. Lupaavaa silti, seuraavaa odotellessa.

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Aidrian

#15 • • Aidrian Furian Master
tällain bilettäjän mielipide:
sopii ehkä levylle täyttöbiisiksi, mut jotenki tuntu liian pitkältä sisältöön nähden, polkee ehkä vähän paikallaan. Joku tossa jo sanoki, että se pimputus sopii kyllä hyvin tähän biisiin ja oon samaa mieltä. Mut toisaalta, tän biisin ku kuuntelee n+1 kertaa, niin aina kuullostaa vaan paremmalta- odotamme jatkoa!*plur*
DJ Rx

#16 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo voipi olla että ton tonin kanssa siirrytään vielä studiolle ja tehdään vielä parannuksia biisiin, katsoo nyt miten tolla maestrolla ja itsellä on aikaa *nauru*

--

#17 • • . Guest
Hyvin tuotettu ja huolella tuotettu!
Rakenne ei ollut henk.koht. makuuni!
Basso kaipaisi kompuraa tai yksinkertaisesti äänentason nostoa...!?
Haitsuja saisi olla hieman levitelty pannigilla jotta erottuisivat selvemmin toisistaan...
Tunnelma on biisissä hyvä ja varmasti toimisi jossain freeform setissä todella hyvin!!
Soundeissa ei ole sinänsä mitään valittamista, mutta miksaus on mielestäni hieman vaiheessa!
Kolahti hyvin mulle:) Jää odottamaan lisää>>*hymy*
Lucky-13th

#18 • • Lucky-13th
hyvääÄÄ

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

liikkuva muna

#20 • • liikkuva muna an egg on the move
Todellakin positiivinen yllätys, tää taitaa olla ensimmäinen biisi jonka sulta oon kuullu. Meitsi diggaili tästä kyllä ihan kybällä! *aplodit*.. Sain jostain syystä älyttömät kiksit tosta leadista. *vink*

Ehkä tähän vois lisätä kyllä jonkun melodian, mutta näinkin tää uppoo muhun ihan täysin. *piis*