Musiikkia tarjonta oli juuri osuvaa mun makuuni, mutta jalat oli aikasta heikos hapes, niin jäi tanssipuoli vähemmälle Bileissä ei mitään vikaa, vain itsessään.
oltiin kaverilla aloittelee iltaa ja tänään hän löysi mun cd:t niiden jääkaapista!! olin siis jo aivan naamoissa ennen bileitä ja siellä sitten jatkettiin pelleilyä... TABi ja ORKIDEA jyräs!! ;)))
Olen näköjään ensimmäinen dissailija. Tässä mun mielestä huonot asiat bileissä (ne muutamat):
* Joidenkin bilettäjien käyttäytyminen oli aika huonoa. Ihmiset töni aivan liikaa (olikohan liiallisesta joumisesta?)
* Liian paljon ihmisiä, liian vähän tilaa *suru*
Huomasin myös, ettei vanhuus tule yksin, koska jalat hyyty jo alkumetreillä.
Oli ihanaa nähdä vanhoja ja uusia tuttuja. Musiikkikin oli hyvää, varsinkin Orkidean setti.
*joo*Onnittelut vielä jälkeen päin Jannelle ja Markille synttäreiden johdosta.
voivoi, mitenkähän sitä taas kiittäisi.. Hallmarkit on kyllä tänä syksynä rokannut katosta läpi, niin myös lauantaina! Jengiä oli vähäån liikaa välillä, mutta musiikki ja seura oli niiiiin loistavaa ettei jaksa valittaa moisesta Parhaat synttärikemut ikinä, hehe, kylläpäs sitä onkin vanhan ja varsinki viisaan olonen nyt *nauraa**heiii* Aijuu, ja myös rogerille onnittelut, ei nyt muistu mieleen onnittelinko kaiken sekoilun ohessa , hehe.. olipahan hyvä viikko täyttää vuosia ;)
OLI IHANAT BILEET!!!!
Siis ihan uskomattoman hauskaa oli! Tuntu että tuolla oli kaikki maholiset tutut...
Tunnelma oli katossa*plur*
Kiitos kaikille ihanille otuksille!!!
*mega hug* ja Hyvää Joulua!
Markille ja Jannelle vielä erikois halit synttäreiden johdosta!
Onnistuneet bileet. Tykkäsin todella paljon. Fiilis katossa lähes koko ajan.
Actos Dei:lle en kyllä oikeen lämmennyt, mutta Tapsan aloitettua alkoi tanssijalka vipattaa. Ja TAB pelasti jälleen.
Flaming June
Kaikenpuolin onnistuneet kekkerit.
Props Late, Waide, Liisa & Pietu, Ice-angel, IsoE & me'a ja kaikki muut, oli kivaa!