Näis topiceissa on jauhettu paljon asiaa Proteuksesta, mutta entäpä neon....ei mitään tietoo
Joten osaisko joku kertoo vähän neonin taustaa, tyyliin montako levyä julkaissut ja millä nimillä....
Hmmm,Neon rulaa kanssa*piis*
Levyistä en vielä tiiä paljoo,mut ton levyn tyyli mikä mulla (hardtech-/trance I trust)
Ni se on sellasta pikkasen ehkä ilosempaa takomista kun proteus,tai tällanen kuva mulle on jääny....Ja tarkotus olis hommata kaikki levyt
Niin...siis Neon soittaa lähinnä saksa hard-trancea....acid ja techno vivahteiden siivittämänä (Friikillä kanssa samantyyppinen musalinjaus)
Ja kax virallisempaa mix-cd:tä on just nää in hardtrance I trust (vanhempi) ja in hardtech-/trance I trust (uusi). Molempia on varmasti saatavilla ku kysyy esim. Tonyltä itseltään.
Nii-i.. olis vaa tajunnu kysyä.. nyt täytyy pistää sille viestiä et lähettää niit cd:tä.. mixed.. vastaa nyt siihen puhelimeen et mä saan sen numeron...
Tänään mä uskallauduin viimein soittaa Neonille! Näin sen ja Proteuksen ennen everiä ja ostin Neonin uusimman levyn. Sain viel niiden kummankin nimmarit!
jeah.....
Mitä vikaa nimmareissa on? Vaik ei Proteus ja Neon mitää huippusuosittuja ookkaa nii ei se sitä tarkota et ei niilt vois pyytää nimmarii. Sitäpaitsi niil on "tunnearvoo" ja ne on muutenki hienoi*iloinen*.
Joten Quu, ei millää pahal (kö?) mut ime tätä