Juno 17.1.2004 @ Jyväskylä

118 posts, 6 pages, 15,783 views

Nomify^

#81 • • Nomify^ aye!
Tuota, eihän kenelläkään sattuisi olemaan kuvia noista bileistä? Ois mukava katsella! *hih*
Amnesia

#82 • • Amnesia
Tuolla näkyisi olevan kuvia:
[urlki poistettu]
Joitain tosi makeita kuvia, ja eräässä kuvassa on varsin... öö ... mielenkiintoinen kuvakulma
*aplodit*

[muokattu 22.1.2004 13:53]
Viltsu

#83 • • Viltsu noname

Amnesia:
xxxxxxx
Joitain tosi makeita kuvia, ja eräässä kuvassa on varsin... öö ... mielenkiintoinen kuvakulma
*aplodit*

Öö. Varsinainen järjen riemuvoiitto pistää tuollainen kuva yleiseen jakoon, tai yleensä ottaa...

älä ihmettele jos toimintaa jatkaessasi tipahtaa haaste käräjille..

[muokattu 22.1.2004 13:56]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Karski

#84 • • Karski Pomon kätyri

Amnesia:
*aplodit*

Varsinainen sankari *taputapu*

[muokattu 22.1.2004 13:47]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Amnesia

#85 • • Amnesia
Yksikään kuvista EI ollut minun ottama, vaan kuvien ottaja oli pistänyt linkin kuvagalleriasta nettiin julkiselle sivulle.
Oli tietysti tyhmää pistää kyseinen linkki eteenpäin, ja siitä anteeksipyyntöni *blush*
Olisi hyvä, jos kyseiset linkit saisi poistettua tästä ketjusta, poistan sen omasta viestistäni.
(edit: kiitos Viltsulle ja Perseelle linkin poistamisesta).

[muokattu 22.1.2004 14:02]
Jone

#86 • • Jone Archibald Haddock

Amnesia:
[urlki poistettu]
*aplodit*

Linkin takana olleet kuvat olivat äärimmäisen hyviä esimerkkejä siitä miten bileissä kuvaamista ei tule hoitaa ja juuri tollaista toimintamallia olen aikaisemminkin Klubituksella kritisoinut, mutta aina on joku asian paremmin tietävä ihminen tullut PLURahtamaan kritiikistä. Toivottavasti ihmiset nyt pikkuhiljaa alkaisivat hahmottamaan miten niitä kameroita tulee käyttää ja miten ei, koska ainakin mua pännii se, että kaikki bileissä kuvaavat ihmiset ja muu bileiden yleisö joutuu kärsimään muutamien typeryksien takia.

[muokattu 22.1.2004 15:10]
blender

#87 • • blender Arcade | KAIKU
minkälaisii ne kuvat sitte oli????

kiinnostas vaan tietää.... amnesia laita mulle vaikka privana se linkki, mistä tässä nyt on oikeen kyse... en laita minnekkää eteenpäin kun ei kerta saa levittää...

oon vaan utelias *ding*
Nomify^

#88 • • Nomify^ aye!
Höh, enpä kerennyt minäkään linkkiä avaamaan. *uuh* Mulle kanssa se linkki kiitos, vaikka esim. privaan. Luottamuksella, tottakai. *hymy* *jiihaa*
Chatte

#89 • • Chatte Team Teknolipat :)
Senkin idiootit. *eiei*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

blender

#90 • • blender Arcade | KAIKU
eipä ollu hääppöset kuvat... *poks*

vähän turhaa laittaa jakoon tommosia ilman asian omaisen lupaa, kuvat ei paljoakaan kertonu bileistä, en nähny ees sitä akvaarioksi kutsuttua dj koppia..
Nomify^

#91 • • Nomify^ aye!
Joo, eipä ollut kuvat hääppösiä. Millon sitä kuvaamaan opetellaan?*dissaa*
Jone

#92 • • Jone Archibald Haddock
Toivottavasti ainakin kaikki ne, jotka ovat itsensä ”valokuvaajiksi” rekisteriin ristineet oppivat tästä fiaskosta nyt jotain ja käyttävät muutaman hetken valokuvaamisen moraalisen puolen ajattelemiseen ennen seuraavia bileitä.
blender

#94 • • blender Arcade | KAIKU

root:
Onko siis nyt kyseessä nk. ”tissi-tai peppukuvat” ?

kuvaaja pyrki kurkkii hameen alle...
#95 • • pinjuzska Guest
*kivatsulle*
pyhimys

#96 • • pyhimys
Taisi olla kuvaajalle eka kerta, kun naisen näki*hih*...
Siideriliideri

#97 • • Siideriliideri
Säälittävä virolainen, tollaset sais ampua *släp*
Kelp0man

#98 • • Kelp0man Team Teknolipat :)
Ellen nyt ihan väärin muista, niin kuvaaja oli kyllä itsekin nainen. Ainakin juttelin jonkun virolaisen naiskuvaajan kanssa, joka sanoi ottavansa kuvia Kroonika-lehteen.

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Amnesia

#99 • • Amnesia
Itsekin muistelisin, että kyseessä oli naiskuvaaja. Sen takia ajattelinkin, että ne kuvat oli otettu asianomaisten suostumuksella ilman mitään pervoja taka-ajatuksia. Kun näin kyseisen virolais(?)-ämmän ala-arvoisen vastauksen tuon baarin nettisivulla, niin selvisikin että lupaa ei todellakaan oltu kysytty. Mikä tietysti sai minut häpeämään aika lailla, mutta korostan että tosiaan luulin että tyttöä ei oltu kuvattu luvatta, ja välitin vain baarin nettisivulla olleen linkin tänne, koska bileistä oli pyydetty kuvia nähtäväksi.
Ne kuvat on nyt onneksi poistettu netistä, enkä niitä todellakaan välitä eteenpäin (eikä niitä minulla ole).
Siideriliideri

#100 • • Siideriliideri
noi kuvat mitä tuolla netissä oli otti kyl **=%#¤% -miespuolinen ihminen joka aikalailla seuras sen kameransa kanssa, sano ottavansa kuvat omaan käyttöönsä. Ei julkisille nettisivuille satika sitte johonki lehteen!!