Juno 17.1.2004 @ Jyväskylä

118 posts, 6 pages, 15,767 views

Cassu

#41 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Pidän rauhallisesta aloituksesta seteissä, kehittyen siitä menevämpään suuntaan ja päättyen yleensä teknompiin tai psykempiin saundeihin. Pidän kyseisestä tavasta rakentaa setti itseasiassa niin paljon, että aion pitää sen tavaramerkkinä jatkossakin, sorry *vink*

Joo...musta dj:n pitää pitää kiinni siitä omasta jutustaan mutta myös olla avoin muillekin aatteille...sen rikki menneen levyn olisit voinu vaihtaa ennemminkin....kävi särkee päätä niiden ratsahdusten jälkeen....mut muuten ei laukannu ku ehkä kerran...tai sit se oli sen saman levyn aikana..en muista tarkkaa mut muuten ihan jees...mut menevämpi alku vois tehdä muistettavamman setin, melodinen alku, missä korkeita aaltoja...alussa mentiin aika matalalla vaihtelulla...ku musiikin pitäs aaltoilla....mut kyllä se siitä....*aplodit*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

|Cronos|

#42 • • |Cronos| the Moose
Aluks oli vähän oudot fiilikset et ollaanko edes oikeas paikas..12 asti tuli todellakin jotain Britney spearsia ja oltiin melkein valmiit jo lähtemään muihin paikkoihin.. tulimme todellakin kouvolast asti katsomaan meininkiä ja kyllä se harmitti, että bileet oli näin huonosti järkätty.. mutta minkäs teet... oli vaihtelua kouvolan yöelämään..=) itse en henkilökohtaisesti progesta tykkää.. se alkaa vaan nukuttamaan ja ei omasta mielestä sovi bileisiin mitenkään vaan jonnekin jatkoille tai muualle mut koska muut sitä kuuntelee niin minkäs teet. Harrin ja Tonin setti olikin sitten omasta mielestä aika hyvää.. ei ole kyseisiä biisejä kuullut ikuisuuteen ja meininki oli muutenkin aika hyvä. kiitokset Tonille ja Harrille!!*aplodit* Tuli myös huomattua, että jyväskylässä on mukavaa porukkaa.. ystävällist ja katotaan silmiin eikä samantien ku aktseet kohtaa ni katota alas päin.. mukava piirre..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Jone

#43 • • Jone Archibald Haddock
Erm, ei ehkä pitäis sanoa tätä ääneen, mutta Cassun palautteiden lukemisen jälkeen ymmärrän jälleen hetken verran paljon paremmin miksi muiden kuin Hard-genrejen kuuntelijat ja yleisö yleisesti ottaen katsovat ”polkkapeikkoja” ja ”kiksuteinejä” kuin halpaa makkaraa.
illusion

#44 • • illusion team-sauna :D
Olipas reissu, sisään joskus 23;en aikoihin, vähän aikaa siinä katseltiin, että ollaankohan oikeassa paikassa.
24:00 loppui onneks se normi baari musa, ja Avallon aloitti oman setin, sitä siinä kuunneltiin ja juotiin pientä colaa jolla hintaakin 2e, siiderikin ois ollu samaan hintaan isompi*plur*
Paikalle ilmestyi onneksi muitakin tuttuja, ei tarvinnu ihan yksin siellä olla, siinä odoteltiin sit Proteuksen ja Neonin settiä. Kunnes ne vihdoin pääsikin jo aloittelemaan soittamisen.
Proteus ja Neon kyllä pelasti noi pileet*aplodit*
Olihan ne kyllä, kuin sillit purkissa siinä pikkukopperossa*hih* vaikka niiden mieli ois tehny pomppii siellä, mut ei mahtunu niin ei mahtunu. Proteus kävikin siinä kopin ulkopuolella tanssahtelemassa välillä, siinä olikin tilaa*plur*
Hyvä setti team-säteeltä jälleen*aplodit* koko setti tulikin vietettyy siinä välillä ahtaalla tanssilavalla, tulihan sitä tilaakin sit lopussa*plur*
Ääntä ois voinu olla enemmän, ja pimeämpi, mutta kävi se noinkin.
Pileistä sit taas ajelemaan takas kotia, ja yö unta.
KIITOS: Proteus ja Neon*jiihaa*
ja Thomas Heidi, Pinja, Mervi, ja ynm:t tutut illan seurasta*hymy*
n.

#45 • • n.

Cassu:
joo...no me tultiin kouvolasta asti, bileisiin...ni tota....hiphop ei kuulu ainaskaan mun valikoimaan....jos joku muu kuuntelee sitä mut tuskin bile jengi....what ever...olisin just t-errorin takia tullu jyväskylään ja toinen syy et kouvola sucks....oli tosi vaihtelevaa ja sit se et millasii ihanii ihmisii jyväskyläs oli.*plur*
Mutta onnex harri ja toni pelasti illan...me pistettiin koko paikka sekasin...sillee hyväl taval....
Ja sit paikalliset turistit onnex häipy ku alko oikee musiikki....ne katteli meitä hieman vieroksuen ja sillee mut muuten rohkeaa väkeä...tulee juttelee..ja on mukana läpöissä....Mun bileet olivat onnistuneet vaikka kuski olinkin....ei kyl polkan jälkee nukuttanu yhtää vaik kolme tuntii viel ajoinkin kotiin....ja rajotusten mukaa tietty*pahis*
Mut mulle jäi tosi hyvä fiilis vaikka...bileet olivatkin surkeasti järkätty....
Mut kyl se polkka on aina polkkaa ja noi kax uskomattomia esiintyjiä vaik pien dj-koppi ei antanu mahdollisuuksia hyppiä, mut silti hypittiin...

Tota kirjotteletsä noita ”Testo ja Raudo” -juttuja kans? ...ei voi muuta kun nauraa *iihhih*

[muokattu 18.1.2004 19:41]
Amnesia

#46 • • Amnesia
Olipahan odotetusti hyvin erikoinen ja ristiriitainen ilta.
Sisään mennessä (yhdentoista maissa) kysyin elämään kyrpiintyneeltä pokelta ”onko täällä sellaiset Juno-nimiset erikoisbileet?”, johon tämä vastaa ”ei ole, ihan tavallinen ilta”. *igor*¨
No, ei muuta kuin häppärijuomia naamaan paskan musan tahtiin, ja odottelemaan että oikeat bileet alkaa ja teiniamisjuntit painuu helvettiin jaloista.

Avalonin setti oli ihan jees, mutta turisteja oli vielä liikaa, joten mies ei näyttänyt saavan ollenkaan työrauhaa, kun erinäiset pässit kävivät esittämässä vaatimuksiiaan dj-kopilla. Onneksi polkan alkaessa homma rupesi toimimaan, eli friikit tanssilattialla ja joukko uteliaita päivittelemässä sivussa. Proteus ja Neon todellakin pelastivat bileet, tosi hyvä fiilis tuli.
Lukaisin järkkärin sopimusta, jossa oli jotain tyyliin ”Sandran musiikkityyli on kaupallinen r´n b, hip hop ja eurodance. Järjestäjä sitoutuu siihen, että dj:t säilyttävät tämän linjan. Toisinaan dj voi ottaa lyhyitä taiteellisia vapauksia...” *justjoo*

Oli kyllä koko alkuillan pelko perseessä, että tuleeko tästä yhtään mitään, mutta onneksi bileet oli loppujen lopuksi erittäin hyvät. Erittäin mielelläni näkisin Junolle jatkoa, mutta pretty please jossain paremmassa paikassa.
Joku ämmä kävi yhdessä vaiheessa ruikuttamassa multa nappeja, ei uskonut kun sanoin ettei ole, sanoi että ”no näkeehän sen naamasta, että sulla on, anna nyt” *täh* Vonkasi siinä minuuttikaupalla, prkl

Loppuun vielä yksi kuolematon lausahdus järkkäriltä:
”Ai niin, pitää käydä sanomassa pokelle, että päästää Proteuksen ja Neonin sisään” *hih*

[muokattu 19.1.2004 12:26]
Aidrian

#47 • • Aidrian Furian Master

Amnesia:
Joku ämmä kävi yhdessä vaiheessa ruikuttamassa multa nappeja, ei uskonut kun sanoin ettei ole, sanoi että ”no näkeehän sen naamasta, että sulla on, anna nyt” *täh* Vonkasi siinä minuuttikaupalla, prkl

tais olla tytöllä vaan muut kivat mielessä*plur*

Loppuun vielä yksi kuolematon lausahdus järkkäriltä:
”Ai niin, pitää käydä sanomassa pokelle, että päästää Proteuksen ja Neonin sisään” *hih*

oikeesti?*nauru**iloinen**nauru**joo*
Cassu

#48 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Tota kirjotteletsä noita ”Testo ja Raudo” -juttuja kans? ...ei voi muuta kun nauraa

en oo koskaa kuullukaan noista veijareista...mut varmaankin kirjoittele....olix jotai suuren suurta mikä iski silmää....vai onx sul mitää argumenttiä mitä lisätä tuohon...vai mikäs tos hommas kusi*täh*ehkä mulle jossaa vaihees avautuu toi sunkin maailma mut nyt ainakin on aika pimeää....(kaipaa lisä selvitystä)*täh*

--

Jone

#49 • • Jone Archibald Haddock
Laita Cassu noi läppäs johonkin talteen ja lue ne vaikkapa vuonna 2006 uudestaan. Veikkaan, että ymmärrät siinä vaiheessa jo itsekin mikä sun teksteissä hämmästyttää, kummastuttaa ja huvittaa pieniä kulkijoita.
Chatte

#50 • • Chatte Team Teknolipat :)
Hmmm... olipas erikoiset bileet. Tultiin puolen kahdentoista maissa ja koettiin pienoinen järkytys; normibaari-iltahan siellä oli meneillään. *eiei* Juuri kukaan ei tuntunut olevan selvillä siitä, olimmeko tulleet edes oikeaan paikkaan.

Joo, järjestelyt kyllä kusasivat. Paikkakaan ei ollut kovin hyvä bileiden järjestämiseen. Toni ja Harri oli ahdettu pieneen akvaarioon kauaksi tanssilattiasta, ja vaikka musiikki oli taattua tavaraa ja toimi - suuret kiitokset siitä *plur* - ei homma silti toiminut kuten yleensä. Harmi. Täytyy kiittää järjestäjää kuitenkin yrityksestä.

Kavereita oli tietty kiva nähdä. *iloinen*

Olisihan tuossa loppujen lopuksi ollut ainekset aivan onnistuneeseenkin iltaan, mutta silti jäi vähän laimeat fiilikset; monen asian summa, johon eivät pelkästään bileisiin liittyvät tekijät vaikuttaneet. *uuh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Cassu

#51 • • Cassu Vieras omassa elämässä
voi anteex jos kerrankin vaan kirjoittelin niiqu ajattelematta vähääkään mitä kirjoitin kerroin vaan mitä tehtii....mä ajattelen ihan tarpeexi muutenkin ettei tarvi tulla kyseenalaistamaan mun aikuismaisuutta....mul tuli henkisen iän testissä 27 ja toisen kerran 40...ku vaihtu yx kysymys siinä testissä...no se on vaan testi, periaatteessa se ei merkkaa mitää...mut oon nähny kuitenkin elämää laajemmin kuin neljän seinän sisältä....en ymmärrä mix tarvii aina tulla mollaa ihmisii ja etsiä jotai, ihan mitä vaan väärää mistä tarvis päästä mainitsemaan....mä oon niin kurkkuni myöten täynnä negatiivisii ihmisii jotka yrittää väkisin tehdä toisten elämästä vaikeen valittaa ihan turhan päiväsestä...niiku jotai kyttääjät juttui...tekis mieli tappaa kaikki tolleset tyypit...aika huonosti menee jos tarvii alentuu huomauttamaan jostai vitun yhestäkin tekstissä...”.Nyt taas tulee kommenttii et älä oo lapselliin ku et kestä tollasta....ja käyt valittaa et kirjoita vittu ite parempaa....” musta toi on vaan niin turhan päivästä jauhamista, en vaan jaksa vittu tapella, yksien kanssa...mä en saa täst mitää, ehkä joku saa...sairasta...what ever kaikkee ei voi saada...

--

-P

#52 • • -P

Cassu:
voi anteex jos kerrankin vaan kirjoittelin niiqu ajattelematta vähääkään mitä kirjoitin kerroin vaan mitä tehtii....mä ajattelen ihan tarpeexi muutenkin ettei tarvi tulla kyseenalaistamaan mun aikuismaisuutta....mul tuli henkisen iän testissä 27 ja toisen kerran 40...ku vaihtu yx kysymys siinä testissä...no se on vaan testi, periaatteessa se ei merkkaa mitää...mut oon nähny kuitenkin elämää laajemmin kuin neljän seinän sisältä....en ymmärrä mix tarvii aina tulla mollaa ihmisii ja etsiä jotai, ihan mitä vaan väärää mistä tarvis päästä mainitsemaan....mä oon niin kurkkuni myöten täynnä negatiivisii ihmisii jotka yrittää väkisin tehdä toisten elämästä vaikeen valittaa ihan turhan päiväsestä...niiku jotai kyttääjät juttui...tekis mieli tappaa kaikki tolleset tyypit...aika huonosti menee jos tarvii alentuu huomauttamaan jostai vitun yhestäkin tekstissä...”.Nyt taas tulee kommenttii et älä oo lapselliin ku et kestä tollasta....ja käyt valittaa et kirjoita vittu ite parempaa....” musta toi on vaan niin turhan päivästä jauhamista, en vaan jaksa vittu tapella, yksien kanssa...mä en saa täst mitää, ehkä joku saa...sairasta...what ever kaikkee ei voi saada...

et siis tajua että joillekin on aivan sama mitä toiset siitä ajattelevat ja sanovat ennemmin asiat rehellisesti ja suoraan jos esim. jokin ärsyttää kuin se, että nuolee toisten persettä ollakseen tämän kaveri tyyliin ”vähänx oli hyvä juttu!”.

Iällä nyt ole mitään väliä tällä hetkellä, vaan sillä mitä sun pääs sisällä liikkuu. kertoo jo hyvin paljon toi ”henkinen ikä” -testi vertaus vaikka lopussa sanoit että se on yks typerä testi joka ei merkkaa mitään.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Cassu

#53 • • Cassu Vieras omassa elämässä
onx se päivitetty kommentti nyt sit hyvä...ja aikuismainen joka kelpaisi romaanin kansien sisään....
Mut jos ei pidä kommentistä eikä ole toista henkilö vastaan mitään sanonut ni tarviiko laittaa mitään jos kerta ei oo millää kommenteil kuintenkaan paskankaan vertaa...kyl mä sen tiiän et mun kommenteil ei oo mitää arvoo enkä mä sen takia niitä kirjoita, ajattelin kirjoitella fiiliksiä mitä sillä koin ja huomasin muiden kokevan....jos esim sulle tai jonelle tai niclakselle ei oo mitää välii mitä mä kirjoitan, ni mix edes vaivautua huomaamaan mua....siis nykyään ihmiset ei huomaa mitään ni mix ei sitä samaa ajatus maailmaa käytä täälläkin....jos tulee jotain itseään vastaan, ni silloin täytyy musta kertoo omat mielipiteensä, mut jos millää ei oo mitää välii, ni vaikenekoon iäksi....

--

Aidrian

#54 • • Aidrian Furian Master
menköönkin, vaikka menee ihan off-topic nyt, mutta..
haukutte nyt pojat väärää puuta, voin Cassun kaverina sanoa, että aidompaa ja rehellisempää persoonaa saa hakemalla hakea. Jos se suututtaa kun joku kertoo mitä on tykänny bileistä/soittajista/ fiiliksestä noin yleensä, ni olisko aika katsoa peliin ennen kuin avaa sanaisen arkkunsa. Joillakin asioilla ei oo leikkimistä, sanoi isä kun poika kotonaan tulitikuilla leikki*aplodit*
.. noin muuten harmi että missasin bileet*släp**vink**hih*
-P

#55 • • -P

Dèja vu:
menköönkin, vaikka menee ihan off-topic nyt, mutta..
haukutte nyt pojat väärää puuta, voin Cassun kaverina sanoa, että aidompaa ja rehellisempää persoonaa saa hakemalla hakea. Jos se suututtaa kun joku kertoo mitä on tykänny bileistä/soittajista/ fiiliksestä noin yleensä, ni olisko aika katsoa peliin ennen kuin avaa sanaisen arkkunsa. Joillakin asioilla ei oo leikkimistä, sanoi isä kun poika kotonaan tulitikuilla leikki*aplodit*
.. noin muuten harmi että missasin bileet*släp**vink**hih*

ketkäs täällä on haukkumassa? ilmoitin vaan cassulle että jotkut vaan ilmaisevat mielipiteensä suoraan eivätkä kiertele ja kaartele. Ja kun mainitsin testistä niin tarkoituksena oli todistaa ettei sitä testiä voi käyttää argumenttina, ei edes läpällä (!)

lukisit tarkemmin niin tajuaisit mitä haetaan takaa, joten oisko aika katsoa peiliin ennen kuin avaa sanaisen arkkunsa?

--

Jusuplussa

#56 • • Jusuplussa UG-///

Amnesia:

Olisit reippaasti vaa huutanu sile ”MULLA EI OO HUUMEITA, MEE KYSYY JOLTAIN MUULTA!!” *iloinen*
Aidrian

#57 • • Aidrian Furian Master

Angelus:
ketkäs täällä on haukkumassa? ilmoitin vaan cassulle että jotkut vaan ilmaisevat mielipiteensä suoraan eivätkä kiertele ja kaartele. Ja kun mainitsin testistä niin tarkoituksena oli todistaa ettei sitä testiä voi käyttää argumenttina, ei edes läpällä (!)

mun mielestä Cassun palautteessa ei ollut mitään kiertelyä tai kaartelua. Se että sinä tollaisen kuvan siitä viestistä sait, johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettet tunne ko. miekkosta. Ja muutenkin tosta sun henkilökohtaisesta vastauksesta sai aika negatiivisen kuvan. Yritin ehkä omalla tavallani selventää tilannetta, mut meni näköjään vaan enemmän solmuun. Yhtä kaikki, samaa klubitusporukkaa ollaan. Rauha maassa*piis**hymy*
jatkomurinat voi osoittaa privana, ei sotketa tätä palstaa tän enempää*joo*
Jone

#58 • • Jone Archibald Haddock

Dèja vu:

Juujuu, Cassun kanssa ollaankin muristu jo privassa pitkät pätkät. Kysy siltä mistä, niin ymmärrät todennäköisesti sen jälkeen mistä mun kommenttini poikivat.
LiLa

#59 • • LiLa
dco oli kyl niiin´hyvä hienosti meni eka keikka!!! *sydän* Känniääliö *hymy*
-P

#60 • • -P

Dèja vu:
---
Angelus:

---

mun mielestä Cassun palautteessa ei ollut mitään kiertelyä tai kaartelua. Se että sinä tollaisen kuvan siitä viestistä sait, johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettet tunne ko. miekkosta. Ja muutenkin tosta sun henkilökohtaisesta vastauksesta sai aika negatiivisen kuvan. Yritin ehkä omalla tavallani selventää tilannetta, mut meni näköjään vaan enemmän solmuun. Yhtä kaikki, samaa klubitusporukkaa ollaan. Rauha maassa*piis**hymy*

voi luoja. enhän mä edes tarkoittanut cassua tolla kiertelyllä ja kaartelulla vaan Jonesta joka sanoi asian suoraan, koska ei pitänyt kyseisestä tavasta miten Cassu kirjoitti (kait?). Toki Cassu voi olla vaiks kui hyvä miekkonen, en tarkoitakaan sitä ettei olisi. Joitain vain ärsyttää toisessa jotkut piirteet ja toisessa toiset. ei kaikkia voi miellyttää eikä ole edes tarkoituskaan :)

--