Wert - Gone but not forgotten

22 posts, 2 pages, 3,788 views

Wert

Posts: 3,386

#1 • • Wert Varapalkkaliukuja
jouluksi piti saada jotain uutta....
Tässä uutta Werttiä :)

1. Mauro Picotto - Hong kong
2. Scott Mac - LiveWire
3. Kaycee - Truth (Jan Driver Dub)
4. Drugface - Cuntmaster (Uberdruck remix)
5. Simple minds - Spaceface (tomcraft remix)
6. Vincent de moor - No hesitation
7. Dogzilla- Dogzilla (Misstress Barbara internum remix)
8. Hi-Gate - Saxuality
9. Yakooza - French kiss
10. Classified project - Starlight chaser
11. Afterburn - Wintersun
12. Dj Energy - Ayra
13. Silk - Tomahawk
14. Solid Globe - North pole (remix)

DyyD, Kiitos taas serveritilasta


linkki

[muokattu 21.12.2003 21:26]
Avatar
#2 • • HRDance Guest
menee kyl imutukseen heti *hih*
Aidan

Posts: 1,524

#3 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Imutettu on! Ja nytt vaan kuntelee ja kommentia myöhemmin!

[muokattu 21.12.2003 21:38]

--
Hammer Zeit!

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#4 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
mielenkiinnolla imuttelee ja alkusaundei jo fiilistelee*hih*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Rels

Posts: 796

#5 • • Rels setämies
Takuulaatua by Dj Wert.

Wertin lahjat oon huomannu jo aikaa sitten, uskon että Wert tulee näkymään yhä enemmän ja enemmän keikoilla jo ensi kevään aikana.

Setti on loistavasti rakennettu, lähtee tunnetusti pikku alkufiilistelyillä ja nostaa kiinnostusta joka vaihdolla, aivan kuten pitääkin.

Teknisesti tasaista ja varmaa miksausta.

*joo*

Wert oli jo hetken 'gone but not forgotten'. Kerrassaan loistava paluu -mix nostaa mielestäni Wertin jopa suomen parhaimmistoon!

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Illustrator

Posts: 3,171

#6 • • Illustrator
Jaa, uutta Werttiä. Imuun menee.

[muokattu 22.12.2003 00:30]
Prime Number

Posts: 2,705

#7 • • Prime Number UG-///
Kerrassaa loisto miksaus, pientä alkukankeutta oli havaittavissa alun vaihdoissa.
Mutta pienen lämmittelyn jälkeen alkoi vierimään eteenpäin kuin tuhat junaa.
Tää tulee pyörimään kauan mun kotona.

--
Repikää siitä

MaSari

Posts: 1,986

#8 • • MaSari space jammer
Ainakin erittäin juonikas nimi kokoelmalle *joo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ravec

Posts: 1,102

#9 • • ravec
Slurps.....sanoo setä hangen keskeltä....
-P

Posts: 4,972

#10 • • -P
tää on kyllä aika nam.. kuten ari jo mainitsi alussa pientä kankeutta mutta sen jälkeen en itse edes huomannut missä vaihdot tulee (saattanee johtua krapulasta) ja helvetin rullaavaa on*slurps*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aidan

Posts: 1,524

#11 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Voi juma! Kuuntelin kaikka omistamani Wertin setit putkee ja *hikoil* Aina yhtä hyvää *piis*

Yllätyin positiivisesti kullesani tämän uuden setin ja se saundia! Toimii kun pikajuna!
Sauni on kyllä aika erilainen kun Wertin aikasemmat setit mutta tämä ylläti positiivisesti ja näyttää miten hyvin Wert osaa soitaa vaikka se ei olisi suoraa kiksuttelu kamaa!

Toivottavasti näemme Wertin vielä monissa tapahtumissa ensi vuoden puolella!

--
Hammer Zeit!

UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se
No voinko sanoa huh huh... wert prkl.. huoh... wau sä tiiät miten oon sulle jo 100 kertaa maininnu sun edellisestä setistä mitä mieltä oon siitä niin tää pääsee sen rinnalle.. *joo*
mä aloin eilen kuuntelee tätä kun olin imuttanu sen ja ohhoh mä lopetin lauseen kesken kun puhuin noralle ja molemmat jäätiin vain kuuntelemaan.
Tää on uskomattoman hauska ja mikä piristys, biisit on loistavia, järjestys on täydellinen, vaihdot on jälleen kerran todella ihania.. mun korva vain lepää kun kuuntelen tätä.. tosin kuuntelin tän ekan kerran tossa kahen aikaa yöllä niin jostain kumman syystä ei tehny mieli nukkumaan vaan tanssimaan.

Mä todellakin toivon että pääset soittamaan keväällä paljon näkyvämmin helsingissä kuin mitä tähän mennessä oot saanu... tai no kyllä mä tiiän jo yhet bileet missä sä oot..*vink* mut siitä inffoo vasta myöhemin..*hymy*

mut ei voi sanoo muuta kuin jälleen kerran 10/10 wert.
Olet ton kympin todellakin ansainnu.*joo*
Illustrator

Posts: 3,171

#13 • • Illustrator
Täähän oli erillaista. Vasta viime minuutit kuulosti siltä Wertiltä mihin on tottunu.*nauru* Ei siltikään, tää ei ollu huono. Kyllä soi ja tulee soimaan. Mukava kuulla, että toisenlainenkin setti onnistuu. Oli vaan niin eri fiilis, ku edellisissä.*justjoo*

Teknisesti ei ehkä yhtä sulavan kuulonen ku toi kolmonen, mut se olikin ihan jotain.. *super*. Tässä siis välillä jopa ”huomasi” vaihdot. Muutama liian nopeakin mahtu joukkoon. Loppuun päin mennessä taipu kuitenkin paremmin.

8.5/10 Jos tästä edes kehtaa, jonkun konkreettisen arvosanan antaa. *piis* Lisiä kiitos...
*vink*

[muokattu 22.12.2003 21:39]
UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se
hehkutusta osa 2 : *nauru*

Tää on vain niin hyvä.. oon kuunellu nytkin koko aamun tätä kun oon paketoinu lahjoja ja vitsi et tekis mieli lähtee bilettämään...*sydän*
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Zwek

Posts: 1,701

#15 • • Zwek
Tää pitää kuunnella...
KaveriTavara

Posts: 440

#17 • • KaveriTavara pyryharakka
tämä on todella hyvä!*plur*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#18 • • rölli Guest
bloblaugh.gif


uuuuh...minä tykkään... *joo*
rupes sukat pyörimään jalois ku setist oli menny 36:30... *vink*

huh..ehdottomasti bueno *pihkassa* Suosittelen lämpimästi

*joo*

pangel4.gif
Jammailija

Posts: 3,224

#19 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Oho, Wert! Jo heti alussa miehekkään muhkeet biitit otti musta kii. Välilllä mentiin tyylikkäästi, mut vääntöä kuitenkin riitti ja lujaa mentiin loppuun*super*!
Tykkäsin ja taatusti soi tässä kämpässä jatkossakin, huh*vink*!
Kiitos!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

efo

Posts: 1,908

#20 • • efo Laserpoint
Tää on kyllä paljon parempi kun edellinen, joka oli mun korvaan aika tylsää*blush*
Hyviä rullaavia ralleja jotka ei kaikki ole ihan sitä samaa peruskiksuttelua*aplodit*
Bassoakin löytyy mukavasti alkupäässä jota oisin kaivannu loppupäässä. Lopun ois kyl parit teknommat viisut kruunannu. Toi Solid Globe tonne loppuu meni ku nyrkki perseesee eli aika nihkeesti*hmph* Se nyt on ainoa pitkä miinus tässä mut muuten maistuvaa kamaa*jiihaa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke