Posts: 192 #1 • • 2002 sasu Tietääkös kukaan mistä "päin nettiä" sais parhaiten impattua sellaista oikein hyvää melodista trancea? Siis mistä ohjelmasta (KaZaA tai joku vastaava).
Posts: 3,372 #2 • • 2002 Roger Roger Kentti Soulseekillä. Etsi user FuckUp (mun). Siellä on jonkin verran melodista trancea (satun kuuntelemaan eika paljon sitä)
Posts: 192 #6 • • 2002 sasu Kyllähän mä voisin ostaakkin, jos tietäisin tarkalleen mistä ja mikä olis sit kans hyvää melodista. En vain viitsis ostaa sikaa säkissä
Posts: 266 #7 • • 2002 HzO 9mm burana auttaa mene ostaa uusi gatecrasher vaikka street beatista, kallis mutta hyvä 3 levyä hyvää musiikkia. Ainakin mun mielest
#8 • • 2002 ikj Guest HzO:mene ostaa uusi gatecrasher vaikka street beatista, kallis mutta hyvä 3 levyä hyvää musiikkia. Ainakin mun mielest samalla käy ostaa kaikki vanhatkin gatecrasherit, niist löytyy ihanaaaa trancea*iloinen*
Posts: 521 #10 • • 2002 Panfobia Roger Roger:Etsi user FuckUp (mun). Sinäkö se oot?? Pitääpä tulla moikkaamaan.
Posts: 3,372 #11 • • 2002 Roger Roger Kentti Panfobia:Sinäkö se oot?? Pitääpä tulla moikkaamaan. Joo... Aikoinaan keksin tyhmän nimen kaverilleni: FuckUp. Sitten se kääntyikin niin, että kaikki alkoi kutsumaan mua FuckUpiksi. Nyt olen sitten joko RR, FuckUp tai sitten ihan Sami vaan... Mistäs sinä FuckUpin tiedät (siis mut)?