KERTOKAA MITÄ LIVE -SETTEJÄ KANNATTAA HAKEA!!!!
27 posts, 2 pages, 8,717 views
Itse suosittelen hakemaan Paul Oakenfoldin live at Gatecrasher 1999.
MParhaat fiilikset noista live sessioista saa, kun laittaa kunnon soittolaitteissa nupit kaakkoon ja tuntee basson jytinän lahkeissa. Sulkee silmät ja ............... EUFORIAA!!!
megaman:MParhaat fiilikset noista live sessioista saa, kun laittaa kunnon soittolaitteissa nupit kaakkoon ja tuntee basson jytinän lahkeissa. Sulkee silmät ja ............... EUFORIAA!!!
parhaat fiilikset saa kun on paikanpäällä
pilkun nussimista.... tietenkin saa parhaat vibat paikan päällä mutta nyt puhuttiinkin noiden live-settien-uudelleen-ja-uudelleen-kuuntelemisesta!!
Miksi porukka käy dissaamassa "tuntemattomana"? Eikö ole pokkaa käyttää omaa tunnusta? Hei kamoooon! Lopettakaa vässyköinä oleminen ja tulkaa ulos kaapista! Ilmaiskaa mielipiteenne nimimerkillänne! Ei se ole niin kauheaa!
pilkun nussimista.... tietenkin saa parhaat vibat paikan päällä mutta nyt puhuttiinkin noiden live-settien-uudelleen-ja-uudelleen-kuuntelemisesta!!
ei tässä missää eritelty livesetin tallenteita vaan yleisesti livesettejä. ja korostan yhä että toi mun kommenttini pätee myös tallenteisiin. niistä saa todellapaljon suuremmat kiksit kun muistelee sitä useiden tuhansien ihmisten määrää ympärillään fiilistelemässä settiä.
et ihan vaan in your face tuntematon pelle *nauraa*
[muokattu 11.12.2002 13:55]
Mä vihaan kuunella livesettejä (epäpaikanpäällä). Ensinnäki äänenlaatu on yleensä ihan maassa, varsinki jos setti on ladattu netist ja toinen on se et jos setti on hyvä nii mua alkaa vituttaa et en ollu paikan päällä kun se soitettiin...