Oceania - Battery Club Cruise 27.3.2004

405 posts, 21 pages, 101,277 views

anri

Posts: 890

#161 • • anri team parempi pitäjä
tulipa semmonen juttu mieleen,
että mahtaako laivalla olla paljon ylimääräistä valokalustoa?
tai siis lähinnä uv-valot kiinnostaa..
tyhmää nimittäin jos satsaa uv-vaatetukseen ym.
ja sitä valoa ei olekkaan nii menee koko pukeutumisen pointti siinä.

--
don't go halfway - go all the way

Cofu

Posts: 135

#162 • • Cofu
Kylläpä nyt muuten alko tekemää mieli tänne *nyyh*. On vaan niin pirun hinnakkaita mutta houkuttelevia hyttejä enään vapaana. Pitää laittaa mietintä myssyyn nyt tämä risteily... *ding*

[muokattu 20.2.2004 01:20]
UzU

Posts: 2,361

#163 • • UzU [33100]

akir0:
Meitsin kyydissä saattaapi vaikka mahtuakin. Pitänee viel selvitellä, että mitä miljoonia maksaa auton pitäminen terminaalin parkkiksella.



Turun satamassa oli muistaakseni 6e tuon risteilyn ajan.. tiedän sitten tuosta Stadi-lisästä.
Henna

Posts: 4,965

#164 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Tänne! Tytöt tahtoo pitää hauskaa!! *iloinen*
cäddy

Posts: 8

#165 • • cäddy
hei ja miten toi tax free juttu mene??? tietääkö kukaan onko ihan normaalia koko ristelyn ajan vai aukeako tax free vasta aamulla??*ding*
on meinaan jossain ristelyillä ollut silleen et aukea vasta aamul ja sit on oltu ilta kuivin suin....*juonittel**nyyh*
hallucinogen

Posts: 8,190

#166 • • hallucinogen Edain
Jollain abiristeilyillä ollut noin kun niin paljon nuoria. Kun ex mimmi oli abiristeilyllä niin tax free oli kyllä auki mutta juomat maksoivat lähes saman mitä baarissa, hinnat oli muutettu ja sitten aamulla olivat normaali hinnat *nauru*

--
pikku-*possu*

Sinza

Posts: 2,227

#167 • • Sinza

hallucinogen:
juomat maksoivat lähes saman mitä baarissa, hinnat oli muutettu ja sitten aamulla olivat normaali hinnat *nauru*

Törkeetä *eiei*! Toivottavasti nyt ei ole sellanen meininki.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Major Tom

Posts: 266

#168 • • Major Tom

hallucinogen:
Jollain abiristeilyillä ollut noin kun niin paljon nuoria. Kun ex mimmi oli abiristeilyllä niin tax free oli kyllä auki mutta juomat maksoivat lähes saman mitä baarissa, hinnat oli muutettu ja sitten aamulla olivat normaali hinnat *nauru*



Tälleen oli ainakin Cintulla jollain abiristeilyllä vuonna x. Kaverit oli kyydissä ja keksi, että kyllähän laivasta pääsee hetkeksi maihin tallinnan päässä. Taksillä lähimpää kaubamajaan ja 4 litraa vodkaa mukaan laivaan.. Jostain syystä niiden hytti oli kuulemma aika suosittu loppumatkan ajan *hymy*

Itse en kyllä usko että Operalla tällästä tehdään, mutta eihän sitä koskaan varma voi olla..
hallucinogen

Posts: 8,190

#169 • • hallucinogen Edain
Ainakin jos noin tehdään niin siitä olisi korrektia ilmoittaa etukäteen.

--
pikku-*possu*

Avatar
#171 • • Oceania Guest
LISÄÄ HYTTILUOKKIA MYYNNISSÄ
Edullsimmat hyttiluokat on jo myyty loppuun ja muissakin vaihtoehdoissa alkaa olla täyttä. Silja Operalla tehdyn remontin jälkeen olemme kuitenkin saaneet lisää hyttiluokkia käyttöön. Seaside 1 - 4h (57e/henkilö) sekä Silja - 4h (67.5e/henkilö) ovat nyt varattavissa osoitteessa:
http://www.oceania.fi/tickets.shtml

flyer_front.jpg
lisko

Posts: 25

#172 • • lisko

akir0:

Meitsin kyydissä saattaapi vaikka mahtuakin. Pitänee viel selvitellä, että mitä miljoonia maksaa auton pitäminen terminaalin parkkiksella.



Ilmaista parkkitilaa löytyy ainakin Katajanokalta siitä ulkoministeriön vierestä, taitaa tosin paatti lähteä väärältä puolelta allasta.
ChocoCat*

Posts: 690

#173 • • ChocoCat* Prinsessa
Kiva kiva..Enää muutama viikko..
Mua vaan jänskättää jo sekin et miten pääsen mun passiLLa..
(en pääse sillä esim.Viroon enää.. viime reissulla siellä käydessä sain merkinnän..)
Mutta koska en ole maihin menossa niin kai se onnistuu-ko-han??
*passin kunto on huono*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

liikkuva muna

Posts: 2,652

#174 • • liikkuva muna an egg on the move
Pääseeköhän nää herrat nominatiivit ilmasiks sinne? ... joku puheli semmosta. mut oon kyllä jo maksanu ton. ettei paljoo ilota vaikka pääsis. pläh *ankka*

[muokattu 5.3.2004 17:04]
pyhimys

Posts: 622

#175 • • pyhimys

GirLie*:
Kiva kiva..Enää muutama viikko..
Mua vaan jänskättää jo sekin et miten pääsen mun passiLLa..
(en pääse sillä esim.Viroon enää.. viime reissulla siellä käydessä sain merkinnän..)
Mutta koska en ole maihin menossa niin kai se onnistuu-ko-han??
*passin kunto on huono*



Ai ai... Ei kannataisi ottaa mitään riskiä *eiei*.. Nyt vaan hommaamaan, vaikka pikapassi , niin ei jää passista kiinni tämä reissu...

[muokattu 5.3.2004 17:51]
Jone

Posts: 8,258

#176 • • Jone Archibald Haddock

alek száhala:
Pääseeköhän nää herrat nominatiivit ilmasiks sinne? ... joku puheli semmosta. mut oon kyllä jo maksanu ton. ettei paljoo ilota vaikka pääsis. pläh *ankka*



Eivät pääse.

Terveisin,
Toinen herra nominatiivi

PS. Mut ostetaan toisillemme lohdutukseksi kaljat, ok? *joo*
nigel

Posts: 792

#177 • • nigel

pyhimys:

Ai ai... Ei kannataisi ottaa mitään riskiä *eiei*.. Nyt vaan hommaamaan, vaikka pikapassi , niin ei jää passista kiinni tämä reissu...

[muokattu 5.3.2004 17:51]



Itse kävin 10v passin hankkii tänään ja se ehtii reissulle. Tosin sanottin että jos en heti täytä ja anna sitä hakulomaketta, pitäis viimeistään maanantaina antaa ett ehtii..

Muistaakseni taloudellisesti kannattavampaa myös (sekä hetkellisesti että pidemmäl tähtäimel)
vaavu

Posts: 1,324

#178 • • vaavu vara-vana

Jone:
Eivät pääse.

Terveisin,
Toinen herra nominatiivi



Muutenhan laiva olisi puolillaan pelkkiä ehdokkaita.

Terveisin,
Eräs neiti genetiivi
Jone

Posts: 8,258

#180 • • Jone Archibald Haddock

vaavu:
---
Jone:
Eivät pääse.

Terveisin,
Toinen herra nominatiivi

---


Muutenhan laiva olisi puolillaan pelkkiä ehdokkaita.

Terveisin,
Eräs neiti genetiivi



Nimenomaan. Rajansa lokkeilullakin.

--- ja vaihto partitiiviin.

Nyt kun Pacifique on ohi, niin risteilyn odottaminen on aloitettu. ^____^