Oceania - Battery Club Cruise 27.3.2004

405 posts, 21 pages, 101,750 views

WCDJ.ORG

Posts: 90

#281 • • WCDJ.ORG Inspired by Volumen vessa appreciation thread.

ville:
05 ei sitten näytä tapahtuvan mitään mielenkiintoista (tässä tapauksessa mielenkiintoinen on alle 145 bpm)



*juonittel*

WCDJ.ORG

*joo*
typ0

Posts: 1,892

#282 • • typ0 syntax error
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ miksi te pidätte kaikki kivat bileet sillo ku mä oon kaukana?!?! sit ku oon suomes nii ei oo mitään ISOJA bileitä ja sit yääääääääää
ELÄMÄ ON HUORA JA JOSKUS NAIT SELLASTA!!!

edit: toiki meni sit väärin!!! *nyyh*

[muokattu 24.3.2004 06:09]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Blues

Posts: 5,414

#283 • • Blues Koning van Afrika

J-Tone:
23.00-02.00 Jori Hulkkonen
Jumalaut 3 tuntia! *aplodit*
Sen jälkeen voiskin mennä jo koisimaan, kun ei näytä olevan mitään kuultavaa enää.



Toi on ihan pakko kuulla *jiihaa*
Sen jälkeen voisi katsastaa Miss Jarean..olen kuullut vain kolme sen settiä joista 2 ei napannut mutta yksi oli loistava joten eipä ole kovia odotuksia mutta kuitenkin mielenkiinnosta menen katsastamaan.

[muokattu 24.3.2004 07:35]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#285 • • Cera Guest
Näin tosi jännittävää unta, että pääsylippu tonne laivaan piti hakea luistelemalla todella monen jäähallin läpi ja siellä oli ihan hirmuusti sokkeloita ja iiiiik iiiiiiik
En kyl ainakaan osannu luistella.
Days

Posts: 658

#286 • • Days
Woe helevetti mitkä fiilikset!!!! *jiihaa*

--
...

mrx

Posts: 260

#287 • • mrx Bassjunkie
Sittenkin tulee lähettyä ihan extempore..toivottavasti siel on paljon pelastusliivejä,kun meitsi hukkuu paremmin kuin uin..*hih*
Ja hytti täys tuntemattomia,mielenkiintoista..*blush*
TonySt

Posts: 4,166

#288 • • TonySt mediamoguli
Laitetaan viel tännekin; eli haussa yksi lippu/hyttipaikka sisäsiistille ystävällemme...

soita suoraan : 044-550 4800/kipa
tai klubbarin kautta privaa vaiks mulle:.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

patis

Posts: 1,158

#289 • • patis 10
Alkaa pikkuhiljaa vituttaa enemmän ja enemmän ettei ole varaa lähteä tänne...
ChocoCat*

Posts: 690

#290 • • ChocoCat* Prinsessa

mr x:
Ja hytti täys tuntemattomia,mielenkiintoista..*blush*


..Samoin..(no ei ehKä enää IHAN tuntemattomia *vink*-->Varmaan ihan kivoja poikia.)
Kuinkahan moni on koonnut sen hyttiporukan tuntemattomista..?
Varmaan aika moni.*hymy* Mun piti etsii kiirees et sai ”halvan”hytin, kun muut perui.

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

anri

Posts: 890

#291 • • anri team parempi pitäjä
*nuotti* piian piian, pian, pian, pian...*nuotti*
ei niin millään meinaa kestää tätä odottamista ehjänä *hih*
tiesto hajoo *nauru*

--
don't go halfway - go all the way

Homegrove

Posts: 2,102

#292 • • Homegrove Further
Mulla on pakki sekaisin jo jännityksestä. Tästä tulee jotain ihan parasta. Pääsee ajoissa vetämään sikaperseetkin kun mun ja Ollin toistemme julkisesti raiskaaminen on noinkin ajoissa. :D

--
Forward thinking house music

Avatar
#293 • • ALIEN Guest
*jiihaa**jiihaa* *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
normal_sika2.jpg
pyhimys

Posts: 622

#294 • • pyhimys
Kyllä nyt alkaa jo matkakuume nousta *plur*... Näyttää kyllä niin kivalta tuo illan ohjelma *kuolaa*... vois viettää aika pitkään tuolla allasosastolla kuunnellen Unityn \”possea\” *hih*... sitten voisi siirtyä kattomaan Jareaa, Neonia ja Proteusta... Tai sitten sitä sammuu jo alkuillasta *känni* *nauru*... No se ei kyllä ole tarkoitus... Kyllä v*tuttaisi, jos tämä matka menisi pilalle alkomahoolin takia *hih*

ps. pitää muistaa ottaa mukaan passi ja hammasharja... eikä saa unohtaa niitä Speedojakaan *hymy*...
Ozie

Posts: 1,389

#295 • • Ozie

pyhimys:
Näyttää kyllä niin kivalta tuo illan ohjelma *kuolaa*... vois viettää aika pitkään tuolla allasosastolla kuunnellen Unityn ”possea” *hih*... sitten voisi siirtyä kattomaan Jareaa, Neonia ja Proteusta... Tai sitten sitä sammuu jo alkuillasta *känni* *nauru*... No se ei kyllä ole tarkoitus... Kyllä v*tuttaisi, jos tämä matka menisi pilalle alkomahoolin takia *hih*



Samanlaisia suunnitelmia, toi alkoholi voi käydä kyl taas pahaks muuttujaks tos yhtälössä. Viimeks ku olin laivalla ni sammuin muistaakseni kymmenen aikoihin, onneks sentään mut revittiin ylös kahelta ettei menny koko matka ihan sivuun

KOHT PARI YÖTÄ JÄLJEL \o/
mrx

Posts: 260

#296 • • mrx Bassjunkie

Ozie:
---
pyhimys:
Tai sitten sitä sammuu jo alkuillasta *känni* *nauru*... No se ei kyllä ole tarkoitus... Kyllä v*tuttaisi, jos tämä matka menisi pilalle alkomahoolin takia *hih*

---


Samanlaisia suunnitelmia, toi alkoholi voi käydä kyl taas pahaks muuttujaks tos yhtälössä.



Sikspä pitäs varmaan kasvattaa kisakuntoa jo perjantaina..suojakänniteoria..*känni*
Jna

Posts: 613

#297 • • Jna

vaavu:
---
Miracle:
Vaatteetki on jo valmiina tuolille viikattuna ja moneen kertaan sovitettu.

---


Tässä bileessä on se hyvä puoli, että voi ottaa monta vaatekertaa hyvillä mielin mukaan. Vaihto-operaatiokin sujuu näppärästi omassa hytissä. Olisihan se kohtuu päheetä ottaa mukaan oma asu ruokailuun, poolsidelle, yökerhoon ja hyttioleiluun.



Mulla on mukana ainakin (saatan keksiä lisää) 4-6 erilaista vaateyhdistelmää ja osa vain ihan varalta, että jos tekiskin mieli käyttää JUST sitä paitaa tai just niitä housuja. *iihhih*
Avatar
#298 • • Marianne Guest
Ei malta enää odottaa, lähtään jo!!!*jiihaa* vaatteet on katsottu valmiiksi ja kaikki on redi, muistin jopa kaivaa passinkin laatikon pohjalta*aplodit* *iloinen* illan ohjelmakin näyttää niin über *super* hyvältä että varmasti jaksaa koko yön ja aamun jatkotkin tampata täysillä*joo*
pyhimys

Posts: 622

#299 • • pyhimys
täälä ei jatkoja tunneta, vaan bileet jatkuu koko vuorokauden *pahis*
anri

Posts: 890

#300 • • anri team parempi pitäjä

pyhimys:
täälä ei jatkoja tunneta, vaan bileet jatkuu koko vuorokauden *pahis*


niin, niin *hih* juurikin näin se on! jatkoja voi sit viettää sunnuntaina maissa *joo*

--
don't go halfway - go all the way