mis jengit nukkuu bileiden jälkeen?vai nukkuuko...?

63 posts, 4 pages, 13,081 views

Avatar
#41 • • _ Guest

wallu:
Aina löytyy joku joka ottaa viereensä bileitten jälkeen...on se sitten kaveri tai yllätysmajoittaja*hymy*



*joo* totta. mielummin tietty tuttusten luo punkkaan tai jatkoileen.
sune

Posts: 2,096

#42 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ankeus nukkuu ainaki nemon sohvalla se on ihan varma. *iihhih*

--
ei kovin ihku eikä plur

-P

Posts: 4,972

#43 • • -P

Pikachu:
Ankeus nukkuu ainaki nemon sohvalla se on ihan varma. *iihhih*



Sune kulta, ens kerralla mäkin sheivaan jotain sulta tai villeltä kun nukutte, mutta nyt en puhukaan säärestä *pahis**nauru**pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Saara

Posts: 1,954

#44 • • Saara #2970
Yleensä kullan kanssa bilestä käsi kädessä kotia kohti nukkumaan... Ei tunnu kauheen hyvältä idealta jatkaa aamu-bileisiin (tai sit ei vaan ole rahaa niihin) mut sit taas välillä on ihan kiva jatkaa biletystä kello kahteentoista asti *joo* (tai sit ei)

Miten vaan *justjoo*

*sydän* oma sänky *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#45 • • greenie Guest
Kotona - poikkeuksetta itseasiassa.

En erityisemmin pidä jatkoista ja väsyneenä en millään jaksa kuunnella sitä geneeristä bilekeskustelua ja haistella rave funkia . Illusionsissa oon poikkeuksellisesti ollut mestoilla parikin kertaa, kun uuden vuoden jälkeen en ole viitsinyt lähteä takseilemaan kohti Itää.

Ajatuskin pilkkimisestä Nosturin sohvalla tai kavereiden himassa kuulostaa vastenmieliseltä. Bileiden jälkeen on vaan yksinkertaisesti pakko käydä suihkussa ja vasta sen jälkeen pujahtaa puhtaiden lakanoiden väliin.
lumen

Posts: 2,398

#46 • • lumen lumelääke
nukkuminen on kiwaa! *plur**nukkuu**slurps*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Sithil

Posts: 77

#47 • • Sithil Drifter
Kotona - yleensä päässä jyskyttää, silmissä välkkyy ja korvissa soi, joten en edes kykene nukahtamaan alle kahdessa tunnissa. Jos olisin ystävilläni niin he varmasti hermostuisivat pyörimiseeni ja sekavaan mutinaani. Koti on paras paikka rentoutua ja yleensä tanssittuaan koko illan, sitä tarvitsee jonkun tutun paikan jossa vapautua.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

-P

Posts: 4,972

#48 • • -P
En kyl enää ikinä ota viime viikkoista uudestaan (paitsi kesällä ja pitkinä loma-aikoina). Tuli lähdettyä radalle ti-iltana ja tänään joskus neljältä vasta himaan. mut oli kyl aivan perkeleen kivaa *vink**pahis**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

sts

Posts: 7,969

#49 • • sts Sama pyynti aitta!
Yleisesti on kyl himaan päästy, kesällä metsäbileis tulee nukuttuu skuuges (varsinki jos metsä on vähänki kauempana esim porvoossa) joskus on teltta mukana joskus ei :)
meow

Posts: 1,170

#50 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.tää menee kyl himaan mielummin kun jonkun random ihmisen 40neliöö pienemmän kämpän lattialle.kotona kolme sänkyä josta valita ja välillä myös lattialle tipahdan*nukkuu*
.vaan kesäsin nukun mielummin ulkona, kallion kirjaston nurtsikin tullu nuohottua vaikka koti on siinä vieressä.

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

HippaLord

Posts: 451

#51 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
Kunhan on sisätila(ei julkinen) kaveri(no names) nukahti kerran Koffin puistoon ventovieraiden keskelle*nukkuu*...oli sitä jet lagia..arvatkaa oliko kiva säpsähtää hereille nurtsilta ja ventovieraita ympärillä*täh* SHOKKI..muistakaa hakeutukaa sisätiloihin...ei julkisiin esim. stoccan tuulikaappi...No*eiei* hyvä *nauru*
kovas

Posts: 1,522

#52 • • kovas Kristo
Oma sänky on kyl paras mesta, mut aika usein tulee nukuttuu vaan siinä mihin on tipahtanut. Ja tulee tipahteltua suhteellisen usein kun ei osaa olla pitkään hereillä.. Kivaa sit herätä kun ei ees tajuu et on nukkunu/tipahtanut. ”mis kaikki on?! miks mä makaan täs?!” :D
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#53 • • ~~MillaMágico~~
Kunhan on sisätila (ei julkinen)kaveri(names please)heräsi Koffin puistosta sekaistakin sekaisempien ventovieraiden keskeltä...
Vaatteet oli kosteet ja Maman basso humisi vielä korvissa...
Shokkitila oli jo lähellä, mutta sitten \”kaveri\” näki tutut ja lämpöisäm turvalliset kasvot: Hippa-Hartza! (Vai meniköhän se niiin että KUULI Hippiksen *iloinen*)
Silminnäkijöiden havaintojen mukaan tyttö pelastui.......*iloinen*
fadeout

Posts: 171

#54 • • fadeout NoStatus
Oma sänky - paras uni. Bileiden jälkeen mua on melko mahdotonta houkutella mihinkään muualle. Enkä toisaalta halua, että kukaan tulis munkaan luokse punkkaamaan. Tarviin sen oman rauhan, onhan sitä bileissä menoa yleensä riittäny jo ihan tarpeeks. En ole muutenkaan näitä Missä jatkot?! - ihmisiä.

--
tamppauskone - se olen minä

Avatar
#55 • • Enkeli Guest
Jaa-a, välillä nukutta välillä taas ei...
oma sänky kyl on aina ehdottomasti paras, ei mikä tahansa sänky käykkään.
yleensä nukun aika lailla jos ollu ulkona, ja hirvee hedari, tottakai *taputapu*
joo no mut kuitenkin oma sänky...jos siis sattuu nukuttamaan....
kap-pu

Posts: 1,167

#56 • • kap-pu the amazing suction cup boy
kaivaudun kosteassa homevaurioisessa linnankellarissa sijaitsevaan arkkuuni.

[muokattu 5.2.2004 22:05]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#57 • • *Mirri* Guest
Mä nukun just siellä mihin satun tipahtaan. *aplodit* Mutta jos nyt nukkumislinjalle lähetään ni tottakai oma sänky on se paras sänky.
zari

Posts: 716

#58 • • zari Team Tamppaajat
Joskus tulee lähdettyä bileiden jälkeen kotio koisiin... tai sit jollekin kaverille. Se vähän riippuu monen aikaan lähdetään meneen bileistä.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

DJ Rx

Posts: 2,527

#59 • • DJ Rx FINRG Recordings
yleensä lyhyesti, mutta ytimekkäästi :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

La Petite

Posts: 1,160

#60 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
mä nukun aina kultsin *sydän* kaikussa, mut vierashuoneest löytyy usein aamulla väsyjä bilekamuja *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur