Blender & 16-Valve Presentz: RIFFMEISTER! [Trip to the Jungle mix] preview

15 posts, 1 page, 4,294 views

blender

#1 • • blender Arcade | KAIKU
Blender & 16-Valve - RiffMeister! [Trip to the Jungle mix] preview

http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/trax/

*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*

BPM: 180
Format: Mp3
Quality: 160 Kbps
Preview/Full

Style: Freeformia? *ding*
Vaikutteita junkasta, freeformista, hc:sta, hard -nrgstä ja -trancesta....

Olemme itse TODELLA tyytyväisiä tähän biisin alkuun, pää ”riffi” jo hallussa mutta julkaistaan se sitten kun koko biisi valmis... Eli previkka kestää päätaukoon asti...

Siel o mukana rukoilijasirkat, linnut ja tyrannosauruksetki eikä pidä unohtaa itse viidakkorumpuja.. eli henkeen ja vereen junkkameininkiä mukana! *hahjust*

Palautetta saa antaa!

Tässä on siis osa 1 (trip to the jungle mix) ja toinen osakin ois tarkotus tehdä tulevaisuudessa kunhan tämä on lopullisesti purkissa.

*piis*

[muokattu 15.12.2003 15:32]
Bedroomdj

#2 • • Bedroomdj
hmmm... Meno oli aika freeform kyl mielestäni ehkä vähän minimalistisempi. Bassline oli jees kyl siitä propsit *hymy*. Sirkat toimi hyvänä efektinä et soundi ei ollu yksin. Breikki oli jees itellä taitaa tuokin breikki löytyy mut ihan perus muodossa kuiteski *hih*. Aika omaperänen yhdistelmä kylläkin mut ihan jees *heiii*.

[muokattu 15.12.2003 03:19]
lohikarme

#3 • • lohikarme RitariVittupää
*plur* Teette Blender taasen kerran hyvää työtä!!! Junglepiitti istuu hyvin kappaleeseen ja saundi on sopivan repivää!! Pistää polkkaamaan... tästä tulee ERITTÄIN hyvä *pahis*

[muokattu 15.12.2003 03:34]

--
Qualis artifex pereo

#4 • • Riksu Guest
tästä tulee vielä tosi hyvä! itse diggailen ihan kympillä *joo*
-P

#5 • • -P
oho, tässähän on aika helvetin hyvä meno ja kyllä tää imo enemmän freeform puolella kuitenkin menee, mutta hyvän yhdistelmän kaikkea kuitenkin huomaa *joo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#6 • • Injektio Guest
On se äijä toi blender *vink* *hahjust*
Andy

#7 • • Andy
voi pojat minkä teitte!!!! onpas vihanen biisi... :D..basari oli taas aivan mainio..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

hrdkvr

#8 • • hrdkvr KURGO
ei blender tasskaan jätä kylmäksi.... oli aika helmi.. ja jotenkin kikki oli erityisesti mieleen..hmm olitkohan sen pistäny jotenkin stereo spreadina .. no kivasti kuitenkin

siellähän oli mulle 1 toinenkin uusi veisu toi n&b*.*
sekin kuulosti kivaalta.. tommosta techmausteista”polkkaa”..toimi mulle.. kepp oon again

--
-keep it hard-

fune

#9 • • fune
aijai, taas tulee hyvää matskua...... *heiii**heiii**nauru**nauru*
rec

#10 • • rec
Ihan jees.. mut liian ”perusBlenderii”.. saundimaailma alkaa olla lähes joka biisissä sama, ja laini; kick-backbass-kickclap-backbass.. alkaa kuulostaa jo suorastaan puuduttavalta, perussaundimaailma ja biitit loopittettu jo vuodelta '94 (löytyy omasta Impulse Tracker 2.14 kansiostakin.. jopa!).

Jotain omaa identiteettiä kaipaisi... ainoa plussa oli tuo DnB bass, joka kävi taustalla aina välillä..!

Nimim. Kyllästynyt tehdastuotantoon.
Damien

#11 • • Damien [tr3ox]
No älä kuuntele jos kyllästyttää. (Jere hoi, alkaa melkein paistamaan henkilökohtaiset angstit noista sun posteista. Meneppä seuraavan kerran itseesi ja mieti pari kertaa miten muotoilet lauseesi, no offence onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen mutta silti....)

Hyvän biisin hyvä alku, odottelen loppua.
blender

#12 • • blender Arcade | KAIKU
Damien thanx for the support *hymy*

Mä vähä luulen et kyse on vaa makuasioista... tää biisi on kyl vähä erilaine ku omat ainakin omasta mielest... mutta onneks se nyt kumminki toimii monien mielest... jere on tainnu vaa kyllästyy tyyliin, kyse ei varmaan ole biisist... tätä genree edustavat muut biisit on kyl ehket viel enempi ”perus” saundia, mutta mielipiteet kullakin...
blender

#13 • • blender Arcade | KAIKU
kokoversioo tulossa... jos nyt sais lomal väsättyyy...
LeÖ

#14 • • LeÖ
Tää meni kyllä kuunteluun oli sen verran hyvä.
Joutuu varmaa cd:lekkin tän polttaa*sydän*
mange

#15 • • mange Terrorcraft
Huh! Tämä kuulostaa erittäin lupaavalta. *joo*
Ainakin tämä previkka on jo aika kurko, tosin homma voi kusta jos tuleekin jokin daiju pääjuttu tähän biisin. Mutta en usko ainakaan tän previkan jälkeen että niin tulee käymään. D\'n\'B on kyllä loisto lisäke tässä.
Odotan innolla minkälainen tästä tulee! *jiihaa*