bedroomdj - my tribute to the core part1

27 posts, 2 pages, 3,951 views

Bedroomdj

Posts: 229

#1 • • Bedroomdj
Kiitos palautteista kaikille. Seuraava setti tulee tammikuun lopussa tai jos huono tsägä käy niin jaa a *poks* helmikuussa tai sen jälkeen.

[muokattu 31.12.2003 17:02]
Avatar

Posts: 86

#2 • • Unknown
omassa tyylissään aika Nice :)
Porakone jäänyt jumiin :P
*ding*

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com

blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU

Bedroomdj:

PALAUTE ON ERITTÄIN TERVETULLUTTA !



Olepa hyvä! Sanoinkin jo ircissä mitä pidin ja tähän vielä sama:

Kumma juttu miten melogabas noi leadit o aika samalaisii aina mutta ei se mitää silti biisit iski muhun... tykkäsin... ihan erilaista kuin se aikasempi gabbersetti mistä en oikeen pitänyt... tässä oli ideaa, mixaus taidot jees...
-P

Posts: 4,972

#5 • • -P
oho! täähän oli omasta mielestäni helvetin hyvä jopa...*piis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

fantazia

Posts: 329

#7 • • fantazia
hmm no ei mitään kovin erikoisia biisejä. nää biisit o tehty tyyliin joo tehäänpä gabberii ja siihe joku hoover/hakkuh liidi pääl eli ei pahemmi sisältöö/ideaa nois, genre tarjoo kyl parempiiki biisei...eka biisi ihan ok. setti ei pahemmin rakennu mitenkään mut vaihot menee iha hyvin. :> *piis*
illusion

Posts: 1,061

#8 • • illusion team-sauna :D
gän*plur*
Lisää vaan*vink*
Zeni-

Posts: 1,104

#9 • • Zeni- Funky Little Man
no siis täähän oli ihan mahtava! *iloinen* *iloinen*
hyviä biisejä ja muutenki menevää... lisää vaan *plur*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Jimmyfi

Posts: 904

#10 • • Jimmyfi
super *pihkassa* nami *iloinen* hehq *nauru* NAM setti.. *plur*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Inferno

Posts: 369

#11 • • Inferno [Terrorcraft]
hyvää settiä,vaikka mun makuuni vähän liian rauhallista *hymy*

Scott rokkas taas oikeen urakalla ja muutkin biisit hyviä valintoja.

Tekniikasta ei valittamista *hymy*

Olis kiva saada toi tracklist

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Bedroomdj

Posts: 229

#12 • • Bedroomdj
KIITOS kaikille palautteiden antajille. Mukava nähdä, että setti maistuu Taitaa olla ennätys replat klubituksessa *iloinen*. Lisää saa antaa *vink*

[muokattu 12.12.2003 15:09]
Claquesous

Posts: 3,206

#13 • • Claquesous viidettä kolonnaa
En osaa pistää mitää teknistä asiakaspalautetta muuten kuin että tuntui sinänsä eheältä setiltä eikä puuroutunut... Muutenkin antoi hyvät fiilixet, koska oli melodist gabberii(ko?) eikä mitää iha kauhiaa hooceetä

--
32. of December

rec

Posts: 2,923

#15 • • rec

Bedroomdj:
KIITOS kaikille palautteiden antajille. Mukava nähdä, että setti maistuu Taitaa olla ennätys replat klubituksessa *iloinen*. Lisää saa antaa *vink*

[muokattu 12.12.2003 15:09]



Sry. ”Ei oo tulossa!”
lohikarme

Posts: 1,730

#16 • • lohikarme RitariVittupää
Uuu...klassikkoja,klassikkoja.. hmm. Vaihdot sujuivat ihan kohilleen...tosin ehkä pientä tarkkuutta vielä muutamissa kohdissa *joo* Ja tee ihmeessä enempi hc-settei sillä muhun UPPOO JOO!!!! *plur*

--
Qualis artifex pereo

Flamie

Posts: 478

#17 • • Flamie
Jooh.. Mä tykkään tästä ja paljon.. *pihkassa* Vaihdot ok, mitä mä nyt olen pari kertaa tota kuunnellu putkeen. Biisit ovvat aivan mahtavia. *pahis*
Ainut miinus tulee siitä kun tää on niin lyhyt. Olis tollasta jaksanu kuunnella vaikka kuinka kauan.
Bedroomdj

Posts: 229

#18 • • Bedroomdj

Flamie:
Jooh.. Mä tykkään tästä ja paljon.. *pihkassa* Vaihdot ok, mitä mä nyt olen pari kertaa tota kuunnellu putkeen. Biisit ovvat aivan mahtavia. *pahis*
Ainut miinus tulee siitä kun tää on niin lyhyt. Olis tollasta jaksanu kuunnella vaikka kuinka kauan.



Kiva, että maistu *hymy*. Jatkoa seuraa ens vuonna viimeistään tammikuun lopulla *joo*.
bansq

Posts: 931

#19 • • bansq leftfield winger.
Joo, eli se luvattu replynarina *vink*

Alotetaan miinuksista. Näitä piti väkisin ettiä suurennuslasin kanssa että palauttessa olis jotain terääkin. *hih*

-Ääni. Harmillista pikkupuuroa, se lätisti pikkasen terävimpiä marssigabbabiisejä, mutta selitit jo laitteisto-ongelmat irkissä niin ongelmaan pystyy suhtautumaan paremmin.
-Hitmix. Joo, sanottiinkin että on melodista ydintä, mutta olis ehkä voinu ettiä yhen vokaalittoman ”deepin” junttauksen erottamaan setin pariin osaan. Rakeenteen kannalta virkistävämpää.

Sit plussia. *sydän*

+Ekan, tokan ja kolmannen biisin putki. Drool. IMO tota vois kutsua rakentamiseks. *hymy*
Neljännessäkään ei oo vikaa, mutta se ei vaan sovi niin täydellisesti tohon kun noi. Sanoisin kyllä että setin vahvuus on biisit, mutta on silti ”epistä” pistää hittiä hitin perään vaan sen takia ettei näitä soiteta missään. *vink*
+No se tekniikka mistä minä en pahemmin ymmärrä, mutta se mitä ymmärrän, kuulosti ainakin ihan mainiolta. Correct me if I'm wrong. *hymy*
+Pituus. Näitä puolen tunnin pläjäyksiä on aina vinkeä kuunnella, voi pistää paljon spontaanimmin soimaan ja kuunnella alusta loppuun fiilistellen. *sydän*

Kokonaisuudessaan kovastikin viihdyttävä setti, pisteitä 9- / 10. Pojoja tulee aika reilusti jo pelkän ”hooseen” soittamisesta, jos tätä olis enemmän liikkeellä niin saisit vaan 8+ *vink*

Eniveis, listalle jää ja seuraavaa odotellaan jo. Soita sitä +200bpm mielummin kun darkkia, jookos? *hymy*

--
plip goes on.

Yoni

Posts: 440

#20 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Se oli ihan hyvä. *joo*
Pisti pään heilumaan ja nyrkin heilumaan tahdin mukana!
Nyt vaan oottelee part 2:sta... *nukkuu*