Extract - Burn Out [hard trance]

6 posts, 1 page, 1,526 views

Hasse G

Posts: 43

#1 • • Hasse G
Mouskis

Tässäpä tällaista naskisti hardimpaa transetusta.

Extract - Burn Out
- MP3, CBR, 160kbps

Kommentoida saa vapaasti.
display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
ihan lepposaa menoa...muhun ei vaan toi trancu oikeen uppoo,mut jollekkin transun kavreille varmaan ihan mieluisa pläjäys.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#3 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Mulle kolahtaa ja lujaa.
Harvoin näin pehmee musa iskee minuun näin lujaa.
Ehkä oikea fiilis vaan päällä.
5.30 menny kipaleesta järjetön*hymy* naamalla
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]
Onko samplet tai saundit puuroset vai onko mulla vaikkua korvissa. Alkuun kuulosti joltain 86 kiloselta pakkaukselta. Melodiet on hyvät, pikkasen jos karsis ja vaihtais taustalle jonkin pahemman kuulosen melodian niin täähän ois ihan Weirdoa. Kickin vaihtaisin kanssa ja lisäisin haitsu komppeja. Hyvät melodiat, runkoa löytyy kyllä itse hioisin vähäsen vielä.
Hasse G

Posts: 43

#5 • • Hasse G

Damien:
Onko samplet tai saundit puuroset vai onko mulla vaikkua korvissa. Alkuun kuulosti joltain 86 kiloselta pakkaukselta.



Joo se on kai toi laaja-alainen leadi joka puurouttaa sitä saundia jonkin verran.. mä en vaan voi muokata sitä kun se on nauhoitettu kaverin KS-5:llä softasampleriin.. Saa nähdä jaksetaanko tuo lähteä nauhoittamaan uudestaan *ding* On vähän vaivalloista siirrellä tiedostoja kun ko. heebolla ei ole nettiyhteyttä himassa.

Muuten pitäis samplejen olla suht hyvälaatuisia ja MP3-pakkaushan on noitten ekassa postauksessa annettujen tietojen mukainen.
Andy

Posts: 1,019

#6 • • Andy
noh...iha kiva bedätys..ei siin mitään mut fillit (en pitäny)..muutenki vähä vakio meininkii nois nousuissa...mut onhan tää iha hyvää jälkee sillai yleisesti..myönnän sen...täst olis saanu skidisti hardimman aika pienel duunil (veikkaan)...äip jaxa änempää kirjotella..iha hieno biis :)

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT