Nomic & Joan Bastian - There Where You Are (electo / breaks -raita) [unmastered]

14 posts, 1 page, 2,719 views

Joan Bastian

Posts: 10

#1 • • Joan Bastian
Eli electro -henkinen biisi, jossa ”tunnelma” ja omalaatuinen saundimaailma yhdistyvät keskenään ja luovat tämän tyylistä ”electro-breaksia”.

Tästä linkistä saa imultetua kyseisen kappaleen:
http://www.onelove.st/audio/Nomic&JoanBastian-ThereWhereYouAre.mp3

Palautteet otetaan mielellään vastaan.
Kiitos!
Andy

Posts: 1,019

#2 • • Andy
....no johan on niiku PRKL kaunista!!!

-mukavan yxinkertainen
-melodiat suorastaan tanssi korvien kanssa
-basso meinas välillä vähä kompastua mutt ei pahasti
-tosi omalaatunen vedos
---> ottiko pojat masterin --> yx seedee kiitos! :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Joan Bastian

Posts: 10

#3 • • Joan Bastian
Niin.. unohtui mainita, että kyseessä on masteroimaton versio. Ilmoitan, kun laitan masteroidun!
milla lehto

Posts: 583

#4 • • milla lehto
kaunis biisi. vois tomia alkuillan fiilistelyssä ja lounge soitossa. mun makuun kuitenkin liian herkkä, kaipaisin bassoa paljon lisää. ei kovin dj ystävällinen biisi myöskään, ottaen huomioon alun ja lopun. kuitenkin oikein miellyttävää kuunneltavaa *hymy*
Joan Bastian

Posts: 10

#5 • • Joan Bastian
Biisiä luodaan luultavasti eteenpäin vielä, joten nykyisen version masteroitu versio tulee luultavasti näinä päivinä(?), mutta ”se lopullinen” versio tulee sitten tuossa myöhemmin. Sattuneista syistä biisin tekeminen myöhästyy hieman.
UnityF

Posts: 15,721

#6 • • UnityF joo just se
oho en oo muistanu kommentoida... pitää korjaa tilanne...*blush*

siis todella kaunis melodia.. ihanan rauhallinen *joo*
tuli olo että mä kävelen peikko metsässä aamulla ja meen lammen reunalle... aurinko paistaa.. perhoset lentelee.. siis tosi kaunis ja rauhallinen olo. toi kipale poistaa jotenkin jännitystä ja stressiä tästä kiireiseltä maailmasta... toi on oma maailma..*pihkassa*

tekniikasta en osaa oikeen sanoo mitään koska tiiätte miten käsi oon siinä hommassa mut mun korvaan kuullosti ja kuullostaa erittäin hyvälle.. *joo*

*piis**plur**piis*
KaveriTavara

Posts: 440

#7 • • KaveriTavara pyryharakka
ihanan rauhallisen melodinen kipale *sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Blues

Posts: 5,414

#8 • • Blues Koning van Afrika
Kaunis ja rauhallinen kappale. Ehdottomasti kannattaa pitää tallessa mutta tuo ei kuitenkaan erotu vahvasti massasta.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

liikkuva muna

Posts: 2,652

#9 • • liikkuva muna an egg on the move
Todella hieno melodia, ei kärsi turhista toistoista eikä misään muustakaan. Komppikin sopii tähän paremmin kuin hyvin ja basso on sopivan pehmeä ja rauhallinen. *aplodit* Vitin hyvä chillibiisi, ei muuta voi sanoa *piis*
mange

Posts: 1,913

#10 • • mange Terrorcraft

Unity(f):
tuli olo että mä kävelen peikko metsässä aamulla ja meen lammen reunalle... aurinko paistaa.. perhoset lentelee.. siis tosi kaunis ja rauhallinen olo. toi kipale poistaa jotenkin jännitystä ja stressiä tästä kiireiseltä maailmasta... toi on oma maailma..*pihkassa*


Samat sanat. *haaveilee**hymy*
nomic

Posts: 4,120

#12 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
heh, rpg peleistä lemppareitani ovatkin ff-sarjan pelit =) varsinkin 3,6,7 ja 10
ja seiskan sekä kutosen musat kolahti parhaiten... *joo*
Inferno

Posts: 369

#13 • • Inferno [Terrorcraft]
juuh,kyllä tämä kolahtaa myös mulle.Ihan kiitettävää saundia on taas pojat tehny *hymy*

jatkakaa samaan malliin

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu