kei:
Luulenpa että teenkin niin, että keskityn vaan näihin enkä tarvii mitään ”lämmittelybileitä”. Pitää jaksaa dansaa se viisi tuntia putkeen.
Mä lähenkin täst tallustelee toho striit piittiin.. kyl nyt kerran vuodes pitää illuihin päästä.. ja eipähän tarvii taksijonos kykkiä kun bussilla/sporalla pääsee kätevästi sitten aamupäivästä.. ainut huonopuoli täs on se että se darra iskee vasta illalla oikee kunnolla ja yöks pitäis töihin mennä.. mutta mitäpä tuota murehtimaan..
Hih saa nyt nähä että kykeneekö enään future planetin jälkeen tulemaan tänne...muutenki yön suunitelmat vähän auki hih mutta jos ei mitään ihmeellistä tule eteen niin enköhän minäkin tänne eksy
Siis savuin paikalle tossa klo 06 aikoihin ja paikka oli jo ihan täynnä ja porukkaa sen kun tuli kokoajan lisää..
Kavereita oli varmaan paikaalla miltei koko mun biletuttavapiiri ja kaikkia en edes kerenny varmaan moiccamaan.. anteeksi siitä.
Kuumuus oli kova ja niin tuli chillattuu jonkun aikaa alakerrassa.. Joten en ollu kadonnu minneekkään mystisesti.. Tanssimaan menin muutamaan kertaan mutta se tungos oli jotain niin omaa luokkaansa joten nää illut enemmänkin poussasin
Tabin setti oli taas jotain niin ihana kuultavaa...kunnon illu kamaa...
Loistavia kipaleita tuli itseasiassa pitkin aamuu ja fiilis oli enemmän kuin katossa mutta väsy sitten iskee aina aikanaan ja niin lähin kavereiden kanssa hipsimaan jo vähän yli kahentoista jälkeen..
Mutta oikeen iso kiitos..illut ei oo ikinä pettäny mua tunnelma on aina ollu ihan omaa luokkaansa..