Tr3oX - PIkkanen Preview Uudesta kipaleesta...180bpm

14 posts, 1 page, 2,625 views

Flamie

Posts: 478

#1 • • Flamie
Hyvältä kuullostaa.*plur*
Damien

Posts: 2,882

#3 • • Damien [tr3ox]
Alku on hanskassa, mutta tästä biisistä puuttuu se draivi ja loppu laahaa ihan vitusti. Taistellaan varmaan koko ens viikko tän kanssa kuhan poijat tulee maailmalta taka´sin. Siksi en laittanutkaan kun ton alun tähän previkkaan, mutta eiköhän tämä tästä...hartiavoimin jos ei muuten.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#4 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Joo kyllä uppoo. Tykkään tosta teidän saundista erittäin paljon.*pahis*
Siin on jotain ihan uutta mun korville.
Brutaalia voimaa*pahis**pahis**pahis*
Nepenthe

Posts: 141

#5 • • Nepenthe

PuuhaOsku:
Joo kyllä uppoo. Tykkään tosta teidän saundista erittäin paljon.*pahis*
Siin on jotain ihan uutta mun korville.
Brutaalia voimaa*pahis**pahis**pahis*



^^ Tossa oleellinen. Menee iha sormi suuhun kun kickistäkää ei voi kitistä. Saundit on aika samat kun edellisessä, mutta eipä sekään mikään katastrofi ole. Lopputulosta odotellessa...

/|/|
Damien

Posts: 2,882

#6 • • Damien [tr3ox]
Korjaan Hooverit on samat no tietenkin niitäkin on vähän hiottu, mutta muuten ei oo samaa tässä biisiisä, synatkin on uudet.
Mut ei se mitään disturbed:ssa ne hooverit vaan oli siellä taustalla, tässä ne repii kuuntelijan kappaleiksi <- viittaan vielä kuutelemattomaan nousuun. Tein päissäni aika monstrosoty hooveri apocalyptisen marssin, ota nyt selvää...
Alku on, nousu ON, räjähtävää lähtöä ja sitä jotakin vielä etsitään.
rec

Posts: 2,923

#7 • • rec

Damien:
Korjaan Hooverit on samat no tietenkin niitäkin on vähän hiottu, mutta muuten ei oo samaa tässä biisiisä, synatkin on uudet.
Mut ei se mitään disturbed:ssa ne hooverit vaan oli siellä taustalla, tässä ne repii kuuntelijan kappaleiksi <- viittaan vielä kuutelemattomaan nousuun. Tein päissäni aika monstrosoty hooveri apocalyptisen marssin, ota nyt selvää...
Alku on, nousu ON, räjähtävää lähtöä ja sitä jotakin vielä etsitään.



Kohtapa tulee komppeja! *nauru*

Mä poltan kohta CD:lle vähä mazkuu!
Andy

Posts: 1,019

#8 • • Andy
..jussi poeka repii perseensä q saa joululahjan mikä on hieman kookas sarjassansa : tr3ox.sample.kit.1.02. + full atmosphere season kit --> coming soon @ Stonehills :D
-siitä eteenpäin väännöxet saa muutaki q ”koivuniemen herraa” :D HAhaa..
..nythän biisi on vasta kevyt q pizqn alias miikka kakkonen..heh

-nii ja kiitos (x100) muute näistä kommenteista....

[muokattu 8.12.2003 21:42]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

vike

Posts: 728

#10 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Hyvä poiJaat...

lupaavalta kuulosti *piis**heiii*

-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

blender

Posts: 2,552

#11 • • blender Arcade | KAIKU
Biitti ilmeisesti kesken ku löysin vaa muutaman raidan sitä... (tyyliin: kick basso hihat closed clap :D) eka junnaava saundi ei oikee sytyttäny on aika &#8221;rush&#8221; tyyliin tehty.. mutta toi TR3OX huuveri on kyl pirun hyvä et ei haittaa vaik onki aika samalaine ku disturbedis... acidisaundi on vähä liia stereokuva.. vähän häiritsee omaan korvaan mutta joitteki mielest varmaa just passeli... Itse tekisin jotai muuta ton lopussa alkavan riffin lisäykseks sillä siitä ois aineksii kyl tosi huippuun biisiin, mutta koska tämä on vaa pikkuinen runko näyte ni propsit kotiin onnistuneista jutuista... biisi kickkas iha k mulle...

[muokattu 15.12.2003 17:13]
hrdkvr

Posts: 3,929

#12 • • hrdkvr KURGO
tosiaankin olis ollu kiva kuula loppuun... ei viitti kommentoida keskeneräistö muuten kun onpa tästä HYVÄ jatkaa

--
-keep it hard-

rec

Posts: 2,923

#13 • • rec

blender:
Biitti ilmeisesti kesken ku löysin vaa muutaman raidan sitä... (tyyliin: kick basso hihat closed clap :D) eka junnaava saundi ei oikee sytyttäny on aika ”rush” tyyliin tehty.. mutta toi TR3OX huuveri on kyl pirun hyvä et ei haittaa vaik onki aika samalaine ku disturbedis... acidisaundi on vähä liia stereokuva.. vähän häiritsee omaan korvaan mutta joitteki mielest varmaa just passeli... Itse tekisin jotai muuta ton lopussa alkavan riffin lisäykseks sillä siitä ois aineksii kyl tosi huippuun biisiin, mutta koska tämä on vaa pikkuinen runko näyte ni propsit kotiin onnistuneista jutuista... biisi kickkas iha k mulle...

[muokattu 15.12.2003 17:13]



Tämä ei ole technoa, ravea, hardcorea, goottia, acidia.. vaan TR3OX:a!!! Sen takia varmasti moni tekisikin paljon kaikkea muuta! *piis**nauru*

Sitäpaizi, tuossa ei ole edes biisi komppeja VIELÄ nähnytkään! *nauru*


sellanen EDITti, että: oli tuossa pienimuotoinen kirjotusvirhe.

[muokattu 3.1.2004 01:53]
Andy

Posts: 1,019

#14 • • Andy

blender:
Biitti ilmeisesti kesken ku löysin vaa muutaman raidan sitä... (tyyliin: kick basso hihat closed clap :D) eka junnaava saundi ei oikee sytyttäny on aika ”rush” tyyliin tehty.. mutta toi TR3OX huuveri on kyl pirun hyvä et ei haittaa vaik onki aika samalaine ku disturbedis... acidisaundi on vähä liia stereokuva.. vähän häiritsee omaan korvaan mutta joitteki mielest varmaa just passeli... Itse tekisin jotai muuta ton lopussa alkavan riffin lisäykseks sillä siitä ois aineksii kyl tosi huippuun biisiin, mutta koska tämä on vaa pikkuinen runko näyte ni propsit kotiin onnistuneista jutuista... biisi kickkas iha k mulle...

[muokattu 15.12.2003 17:13]



rush ei oo ees biisi..vaihoin just sillon keikistä poies ja ja..se oli sellane kokeilu mikä sillon kuulosti iha kivalta...fakta iha toista.. :D

[muokattu 3.1.2004 16:41]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT