14 posts, 1 page, 2,655 views
PuuhaOsku:
Joo kyllä uppoo. Tykkään tosta teidän saundista erittäin paljon.
Siin on jotain ihan uutta mun korville.
Brutaalia voimaa*pahis*
Damien:
Korjaan Hooverit on samat no tietenkin niitäkin on vähän hiottu, mutta muuten ei oo samaa tässä biisiisä, synatkin on uudet.
Mut ei se mitään disturbed:ssa ne hooverit vaan oli siellä taustalla, tässä ne repii kuuntelijan kappaleiksi <- viittaan vielä kuutelemattomaan nousuun. Tein päissäni aika monstrosoty hooveri apocalyptisen marssin, ota nyt selvää...
Alku on, nousu ON, räjähtävää lähtöä ja sitä jotakin vielä etsitään.
blender:
Biitti ilmeisesti kesken ku löysin vaa muutaman raidan sitä... (tyyliin: kick basso hihat closed clap :D) eka junnaava saundi ei oikee sytyttäny on aika rush tyyliin tehty.. mutta toi TR3OX huuveri on kyl pirun hyvä et ei haittaa vaik onki aika samalaine ku disturbedis... acidisaundi on vähä liia stereokuva.. vähän häiritsee omaan korvaan mutta joitteki mielest varmaa just passeli... Itse tekisin jotai muuta ton lopussa alkavan riffin lisäykseks sillä siitä ois aineksii kyl tosi huippuun biisiin, mutta koska tämä on vaa pikkuinen runko näyte ni propsit kotiin onnistuneista jutuista... biisi kickkas iha k mulle...
[muokattu 15.12.2003 17:13]
blender:
Biitti ilmeisesti kesken ku löysin vaa muutaman raidan sitä... (tyyliin: kick basso hihat closed clap :D) eka junnaava saundi ei oikee sytyttäny on aika rush tyyliin tehty.. mutta toi TR3OX huuveri on kyl pirun hyvä et ei haittaa vaik onki aika samalaine ku disturbedis... acidisaundi on vähä liia stereokuva.. vähän häiritsee omaan korvaan mutta joitteki mielest varmaa just passeli... Itse tekisin jotai muuta ton lopussa alkavan riffin lisäykseks sillä siitä ois aineksii kyl tosi huippuun biisiin, mutta koska tämä on vaa pikkuinen runko näyte ni propsit kotiin onnistuneista jutuista... biisi kickkas iha k mulle...
[muokattu 15.12.2003 17:13]