Uudenvuodenlupaukset

397 posts, 20 pages, 168,163 views

Avatar
#81 • • Relic Guest
omassa itsessään on vielä hiottavaa.. eli keskityn olemaan fiksumpi ja ottaa enemmän muita huomioon.
Individual

Posts: 10,942

#82 • • Individual HYPNO!
Kun on tullut otettua noita muita ihmisiä huomioon,niin voisi hyvällä omallatunnolla keskittyä vaihteeksi itseensä.
Täytyy myös lisätä bilettämistä kun on niin vähän tullut käytyä bileissä tänä vuonna. ( Tai vähän ja vähän...)

Ensi vuonna täytyy tehdä myös isoja päätöksiä tulevaisuuden suhteen ja miettiä tarkkaan mitä elämältään haluaa...

T:Tero

[muokattu 16.12.2003 18:39]
B/W Tiger

Posts: 23

#83 • • B/W Tiger
Uudenvuodenlupaus:
Lupaan jatkaa samaa rataa, eli kemian lakko pitää eikä vuoda.*iloinen*
vaavu

Posts: 1,324

#84 • • vaavu vara-vana
Savuton tammikuu kuulostaa ihan hyvältä lupaukselta... Tosin en tiedä jaksaako sitäkään luvata oikein tosissaan. ;)
Metsäpiru

Posts: 418

#85 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Hmm, voisin luvata, että hankin töitä ja juomista pitäisi vähentää (saa nähdä miten sekin onnistuu) Niin ja ne känni tupakanpoltotkin voisi lopettaa. Ja jos vaikka ottaisi koulunkin tosissaan vihdoin ja viimein. Apua, tulee olemaan rankkaa *hmph*
MonkeyMan

Posts: 140

#86 • • MonkeyMan tHe ApiNa
turha lupaa mitään ku ei ne kuitenkaan pysy,lopetin tupakoinnin juhannuksena joten ei kai mulla mitaan muuta oo....

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

lostgone

Posts: 2,493

#87 • • lostgone
En käy Kouvolan baareissa (paitsi kouluvelvoitteisissa).. en usko et o kovin vaikea olla pitämättä.. *iloinen* ja yritän valmistua vuoden päästä.. *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

NaperO

Posts: 92

#88 • • NaperO normien katkaisin
Lupaan tehdä vuodesta 2004 itselleni loistavan tekemällä kaikkea kivaa mitä jäi vuonna 2003 intin takia tekemättä. Tällä kertaa voi helposti väittää tulevasta vuodesta tulevan mennyttä paremman. *nauru*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

TwisteD

Posts: 135

#89 • • TwisteD
teen vihdoinkin sen mun päättötyön ja valmistun... On sitä tässä jo vuoden verran tehty *iihhih*
Germitbiili

Posts: 1,070

#90 • • Germitbiili Ihmepoika
Mä lupaan olla lupaamatta mitään sillä se on sellanen lupaus minkä voi pitää ja mikä tulee toteutumaann..........*pahis**nauru**vink*

--
NO SHIT SHERLOCK

sts

Posts: 7,969

#91 • • sts Sama pyynti aitta!
Lupaan järkkää ainakin yhdet bileet tai olla mukana järkkäämässä. Helppo pitää. *pahis*
andi--

Posts: 1,381

#92 • • andi-- lunttu
Ajattelin alottaa vuoden vähän rauhallisemmin ton uv-nollauksen jälkeen, mut tää nyt näyttää aika pahalta. *nauru* Ehkä mä sit joskus vaikka vähän keväämmällä pidän jonku tipattoman maalis-/huhti-/toukokuun.. Ups, toukokuussa vappu ja syndet, no deal! *iloinen*

--
- RAAH -

Avatar
#93 • • Cera Guest
Mullakin on pari lupausta.
Mut pidän ne itselläni ja katselen saanko pidettyä ne.
Luulis olevan helppoja.. ja semmoisia että voisin pitääkkin. :)
darz

Posts: 1,127

#94 • • darz
Lupaan panostaa kouluun enemmän ja olla ihana kaikkia ihmisiä kohtaan tai siis kiltti *nauru* Ja toivottavasti tuleva vuosi on parempi kuin tämä *joo*
Avatar
#95 • • HRDance Guest
Mun lupaus... tehdä taas jotain uutta ja erilaista ensi vuonna *hymy**nauru**pahis*
Roger Roger

Posts: 3,372

#96 • • Roger Roger Kentti

Roger Roger:
Savuton tammikuu
vielä on pitkä matka, ehkä liiankin


Oli lian pitkä*blush*

[muokattu 11.1.2004 02:41]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Hupsu

Posts: 1,005

#97 • • Hupsu

Roger Roger:
---
Roger Roger:
Savuton tammikuu

---

Nyt pian kolme vuorokautta myöhemmin voin vain todeta, että tämä oli tosi tyhmä idea. Olen hermoraunio ja syön kaikki rahani. Ei niin miten luulet, pölijä.
Kukahan neropatti sanoi: ”lopeta se tupakointi, niin säästät rahaa”. *dissaa*

Taukoilu alkoi 30 minsaa myöhässä, poltin savukkeen 00.30 1.1.2004. Munasin siis heti alkuun. Päätin silti aloittaa itseni kiduttamisen.

vielä on pitkä matka, ehkä liiankin



Mulla menny pari päivää. Kokoajan sellanen olo, et pitäs mennä kadulle tappelemaan tms. PÄÄ HAJOO!

--
Päivän mietelause?

UnityF

Posts: 15,721

#98 • • UnityF joo just se
Aijon hankkii jotain töitä *hymy*
koitan olla kiltimpi otus *hymy*
ja alan säästämään rahaa jotta pääsen joskus mun unelma kohteeseen joka on vielä vain harvojen tiedossa.. *hymy*
blade

Posts: 484

#99 • • blade Otus.
Tupakan polton lopetin. *piis*

--
Energy.

Lucky-13th

Posts: 383

#100 • • Lucky-13th
Mä lupaan olla kyhäämättä yhtään hyvää biisiä,sellaista jota joku voisi jopa mainostaa kaverilleen

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!