in/out polttaa/ei polta

45 posts, 3 pages, 9,927 views

Tetsu

#21 • • Tetsu Naksutohtori
Joskus kun on jokin juhlava tilaisuus, niin silloin tulee poltettua sikari. Tämä tosin tapahtuu korkeintaa muutaman kerran vuodessa. Aika turha tapakin tuo on. *poks*
Dee

#22 • • Dee ass-shaking sista
tupakka......yääääääk...*poks**sars*

--
one love

lostgone

#23 • • lostgone

kilobitti:
---

Ihan mielenkiintoista, miten asia mielestäsi tulisi hoitaa?

Mulla ois kyllä ideoita, mut kerrankin q puhutaan markkinoinnista ni mä en toimi q rahasta, ettei mun koulutus mene hukkaan. *iloinen*
Mutta varmaankin kohdistaisin enemmän yksilöön enkä massaan..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

itis

#24 • • itis Morning Star
Keksikää joku millä mut saa uskomaan että se on pahasta. En taida olla koukussa kun voin olla viikonkin ilman, mut poltan silti.. *ding* -se on jotenkin mun päässä eksynyt lokeroon ”sosiaalinen toiminta ja odottelu”

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

serotonot

#25 • • serotonot Paul Easy
Poltan tupakkaa ja nautin siitä. Tuntuu ihanalta kun tupakansavu hyväillen ohittaa kurkunpään matkalla keuhkoihin. Tupakka on myös mulle sellainen hiljentymisen ja rauhoittumisen hetki (siis yksin poltettuna) luonnollisesti se sopii hyvin myös sosiaalisiin tilanteisiin kuten kahvitteluun ja olusteluun

tupakka on kiva, mä en
Jussi Soro

#26 • • Jussi Soro choon!
Tosta listasta puuttuu superstarasikari [tm] *iloinen*

Mut joo, lopetin tupakanpolton juhannuksena, ja sen jälkeen on tullut lähinnä baarissa poltettua sikareita. Säästyy ainakin rahaa ja vähän keuhkoja.
lostgone

#27 • • lostgone

serotonot:
Tuntuu ihanalta kun tupakansavu hyväillen ohittaa kurkunpään matkalla keuhkoihin. Tupakka on myös mulle sellainen hiljentymisen ja rauhoittumisen hetki (siis yksin poltettuna)

Das stimmt.
*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Riku

#28 • • Riku The Little Prince
Niinjoo, me polttavathan vaan ajatellaan teidän muiden parasta altistamalla teitä tupakansavulle aivan kuten te ajattelette meidän parastamme yrittämällä saada meitä lopettamaan. *hahjust*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Stratos

#29 • • Stratos
Tällästä topikkia lueskelee niin on kyl VIIMMEISTÄÄN mentävä tupakalle! Ja ketä liikuttaa et onks se IN vai OUT.
John

#30 • • John Lauma

vaavu:
Offtopik: parhaat pollit ovat sellaisia joissa vaihtoehdot ovat toisensa poissulkevia (eli A1 leikkaus A2 = tyhja joukko kaikilla A1 != A2) ja kattavat koko otosavaruuden (eli Ui=1...N Ai = X)

Niinpä... missä on esim. yksinkertainen [o]”kyllä”[/o]... äh... siis, ”tupakoin”-vaihtoehto?*täh*

[muokattu 2.12.2003 04:35]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Dacey

#31 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Avangion:

Kaikki polttaminen, oli se sitten tupakkaa, mömmöjä tai puukirkkoja, on todella syvältä!
Tää on tietystri vain mun mielipiteeni... *hymy*

TeMpPu

ei kyl, mä *sydän* polttaa kynttilöit!

mut jooh, ei tarttis kyl ihmisten missään paikassa tulla lattialle riehuu niitten tulipäittensä kanssa.. saa vaan vielä polttomerkin käteensä
Lost-Soul

#32 • • Lost-Soul los pallos

Darianna^:

ei kyl, mä *sydän* polttaa kynttilöit!

Toi on mullakin aika paha pahe.. Mulla ku löytyy enemmän kynttilöitä ja tuikkukuppei, mitä sit on tasoja joihin niitä voi sijoitella... Muutenkin tykkään leikkii valoilla.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#34 • • greenie Guest
Mitä ihmettä?

Toi viimenen vaihtoehto on aika absurdi. Noh, kyllä se huumorina menee, jos lähdetään tälle ”vitun hipit” -parodia meinigille. Tuskin kummankaan polttaminen on terveellistä, jonka seurauksena on vähän outoa vertailla kahta epäterveellistä ainetta ja sanoa toisen olevan terveellisempi, eli terveysvaikutteinen tai terveyttä edistävä.

Nojoo, joka tapauksessa. Tupakointi ei ole ”out”, mutta en pidä siitä juurikaan :)

[muokattu 4.12.2003 13:39]
MonkeyMan

#35 • • MonkeyMan tHe ApiNa

POSER:
---
Optimus Prime:
Nääin on.

Kyllä se niin on että nuuska on nyt in.

http://home.swipnet.se/~w-11273/snus/general.jpg

---

Ettan on paljo parempaa ku toi Generalin moska...

ehkä,mutta Röda Lacket on paras...

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Rocka

#36 • • Rocka
oon niinku lopettamassa, mut ei sen puoleen, niin oon ollu aikas kauan :(
Inferno

#37 • • Inferno [Terrorcraft]
hmm...missäköhän meidän polttajien sitten pitäisi ”suorittaa” tämä tupakointi ravintoloissa tms.?
Mut hei!ravintoloihin vois kehittää semmosen tupakointikopin mihin mahtuu 2 ihmistä kerrallaan.*hmph*

Kuulostaa siltä noi palautteet että porukka kelaa että me poltetaan vaan sen takii että kaikilla haisis vaatteet ja kuolette muutenkin siihen savuun *igor*

itse kyllä katson että en sohi muita röökillä ja yritän puhaltaa savut muualle kuin seurueeni jäsenen naamalle.

niinkuin Jone jo tuossa aikasemmin sanoi että aihetta voi käsitellä vähän eri tasolla kuin demi-meiningillä.

*piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

henkka

#38 • • henkka

MonkeyMan:
---
POSER:
---
Optimus Prime:
Nääin on.

Kyllä se niin on että nuuska on nyt in.

http://home.swipnet.se/~w-11273/snus/general.jpg

---

Ettan on paljo parempaa ku toi Generalin moska...

---

ehkä,mutta Röda Lacket on paras...

Joo no kuhan vetäsin ton kuvan ku sen löysin.

Röda on kyllä parasta.
rec

#39 • • rec

yusu:
pyhpyh.jpg

PERUSMEININKI!!! *nauru* *piis*
Hyzenthlay

#40 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun mielestä nuuskaaminen on todella ällöttävää. Eteenkin, kun siitä tulee mieleen yksi entinen luokkalainen, joka on täysi debiili *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D