in/out polttaa/ei polta

45 posts, 3 pages, 9,918 views

MonkeyMan

#1 • • MonkeyMan tHe ApiNa

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Elsa F

#3 • • Elsa F Koululainen :)
Sitku viel joskus oppis olemaan polttamatta sillon, ku dokaa...*justjoo*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Riku

#4 • • Riku The Little Prince
Missä on vaihtoehdot ”Tupakointi on ihanaa”, ”Tupakka pelasti elämäni” ja ”Tupakoinnin ansiosta parannuin tappavasta sairaudesta, voitin lotossa ja pääsin panemaan 7 kuvankaunista naista kerralla”?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

She

#5 • • She
I really don't give a s*it
*vink**hmph*
Chatte

#7 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tupakointi on täysin out. En oo koskaan polttanut enkä polta. Yöksis. *dissaa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Andy Braun

#8 • • Andy Braun housebase
tupakointi pitäis kyllä kieltää lailla, ei prkl mun tupakkalakko onnistu muuten ikinä.. *hmph*

[muokattu 30.11.2003 02:20]
Blues

#9 • • Blues Koning van Afrika
Ei sitä välttämättä tarvitse lailla kieltää kun voisi aikamoinen meteli nousta mutta olisin sen puolesta.
Saisivat kieltää tupakoinnin ravintoloissa kokonaan kun olen todella kyllästynyt tuulettamaan vaatteita parvekkeella saadakseen sen röökin hajun pois niistä *eiei**eiei**eiei**eiei*
Kaikenlainen polttaminen on out

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Karski

#10 • • Karski Pomon kätyri

Pitäis kieltää lailla,kannabis vapaax(toditetusti plajon terveellisempää kun tupakka)tosin parempi o

Väärän tiedon levittäminen ei palvele
ketään. Polttamalla nautittuna kannabiksessa
on ihan yhtä lailla karsinogeenejä kuin raaka-
tupakassakin. Teollisesti käärityissä tupakoissa
suurin terveysriski liittyy kemikaaleihin joita
tupakkaan lisätään jotta se mm. palaisi
hitaammin.Pusseissa myytävässä sätkätupakassa
näitä kemikaaleja ei ole aivan yhtä paljon,
joten sätkätupakka maistuukin pehmeämmälle.

'Yllättäen' siis surimmat haitat ovat seurausta
inhimillisestä pyrkimyksestä 'jalostaa' luonnon
omia tuotteita pidemmälle kuin on tarpeen,
vrt. raakasokeri ja valkoiseksi jalostettu sokeri. *justjoo*
(Epailija voi sit taas tulla oikaseen lääkäriystävänsä
avustuksella jos mulla oli tässä joku paha asiavirhe
joka olennaisesti haittaa asiasisällön välittymistä. *piis*)

[muokattu 30.11.2003 11:12]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

#11 • • Jone Archibald Haddock
Ihana ”in” / ”out”-topic. Sopii kaikille ”henkisesti H&M”-ihmisille, jotka käyttävät trendejä elämänohjeinaan. Toivottavasti pollen rännäys tulee jossain vaiheessa olemaan ”in”-juttu, niin päästään muutamasta sellaisesta yksilöstä.

Eikös tupakoinnista sitäpaitsi ole jo olemassa topic, jossa sitä ruoditaan vähän syvällisemminkin kuin tällaisella Demi-tasolla?
vaavu

#13 • • vaavu vara-vana
On taas kyllä vaihtoehdot tässä pollissa. *ding*

Mihin reikään pitää laittaa jos on lopettanut tupakanpolton, ei omaa mitään suurempia intohimoja asian suhteen, ja kannattaa kannabiksen laillistamista mutta ei vähättele sen vaaroja? *täh*

Offtopik: parhaat pollit ovat sellaisia joissa vaihtoehdot ovat toisensa poissulkevia (eli A1 leikkaus A2 = tyhja joukko kaikilla A1 != A2) ja kattavat koko otosavaruuden (eli Ui=1...N Ai = X)
Hyzenthlay

#14 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, mäkin kannatan tupakoinnin kieltämistä ravintoloissa, sillä 1) olen kyllästynyt pitämään bilevaatteita parvekkeella viikon verran (voi niitä, joilla ei ole edes parveketta) 2) joudun passiivisesti tupakoimaan 3) silmiä kirvelee aina. 4) vaatteet on vaarassa, kun ihmiset sohii tungoksessa tupakallaan (ta tanssilattialla?!?). Ei olisi myöskään kiva syttyä tuleen...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sinza

#15 • • Sinza

Hyzenthlay:
joo, mäkin kannatan tupakoinnin kieltämistä ravintoloissa, sillä 1) olen kyllästynyt pitämään bilevaatteita parvekkeella viikon verran (voi niitä, joilla ei ole edes parveketta) 2) joudun passiivisesti tupakoimaan 3) silmiä kirvelee aina. 4) vaatteet on vaarassa, kun ihmiset sohii tungoksessa tupakallaan (ta tanssilattialla?!?). Ei olisi myöskään kiva syttyä tuleen...

Samaa mieltä *joo*! Oon muutaman kerran saanut röökistä suoraan iholle tanssilattialla, ja se ei todellakaan tunnu kivalle. Lisäksi kerran vaatteisiin. Ja haju on todella hirveä.. Joten, kyllä mun puolesta kieltoon vaan *hymy**joo*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

#16 • • kelasin Guest
oon kuullu läppää et suurin osa porukasta, ketä valittaa tupakan poltosta julkisilla mestoilla, tms. paikoissa, on ite ollu ennen nikotiinia ja tervaa hamuilevia tupakoitsijoita..

[o]itsekkin kuulun niihin[/o] *igor*
lostgone

#17 • • lostgone
En ymmärrä*täh* Missä mulle vaihtoehdot? Vain onko tää topicci joku terveysministeriön valistuskampanja *dissaa*
Poltan. Pidän polttamisesta. Minusta: Tupakka tuoksuu hyvältä, Tupakka maistuu (syövältä) hyvältä. jne. Mut se o vain mun kanta. Eikä mua kiinnosta onko se In vai Out.
Olen varsin kyllästynyt niihin ihmisiin jotka tulevat kertomaan ..”ettenkö mä välitä mun terveydestäni yhtään, Haluanko kuolla syöpään..jne blaa blaa. ” KYLLÄSTYNYT, Enkä ole ainoa.
Ja jostain syystä nykyään valistuskampanjat (varsinkin ne mitä suunnataan nuoremmille ikäryhmille) ovat keskittyneet osoittamaan että jokin asia on OUT, eikä siis ole trendikästä.. (hmm. olikohan viimeisimmässä No Smoking- kampanjassa Five tai jokin muu yhtä ihana kloonipoikabändi.. )
Tämä topicci kuulostaakin vaihtoehtoineen, ihan vanhoilta Kummeli vitseiltä: Tämä mies on parasta A-ryhmää, sillä hän.. Ja ihan q mua ois naurattan silloinkaan..
*dissaa*

[muokattu 1.12.2003 10:12]

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avangion

#18 • • Avangion Punakardinaali
Tupakka maistuu niin pahalta ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Mun mielestä on aivan sama mitä ihmiset tekee itsellee, mutta tupakoivat ihmiset voisivat miettiä hieman enemmän tapojaan poltellessaan. Sen voisi hoitaa sen verran sivussa ettei kaikkien tarvitse passiivisesti polttaa, haista tupakalta seuraavana päivänä jne... Lisäksi mä EN tajua miksei sitä voi katsoa mihin sitä syöpäkäärylettä oikein tunkee. Väkijoukossa sen VOISI pitää näkyvillää eikä heilumassa vieressään, niin että se varmasti osuu johonkin ja tekee kivasti lieviä palovammoja ja/tai polttaa vaatteita pilalle! Eikä niitä röökejä (Kuten ei tuoppejakaa) VOI OLLA PAKKO tuoda transsilattialle! KIROSANA!

Kaikki polttaminen, oli se sitten tupakkaa, mömmöjä tai puukirkkoja, on todella syvältä!
Tää on tietystri vain mun mielipiteeni... *hymy*

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

kilobitti

#19 • • kilobitti 1-2-3 techno

LostM:
Ja jostain syystä nykyään valistuskampanjat (varsinkin ne mitä suunnataan nuoremmille ikäryhmille) ovat keskittyneet osoittamaan että jokin asia on OUT, eikä siis ole trendikästä..

Ihan mielenkiintoista, miten asia mielestäsi tulisi hoitaa?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jone

#20 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
Ihan mielenkiintoista, miten asia mielestäsi tulisi hoitaa?

”Toisin?” *vink*