488 posts, 25 pages, 177,236 views
Offtopic: Apple Power Mac G5 Mikrobitin mukaan 6182. Ostetaanko heti???
edit: Tuossa paketissa näyttääkin olevan 20 littunäyttö ja tuplaprossu.
[muokattu 2.12.2003 11:15]
kilobitti:
---
tony_e:
edit: Onko reasoniin saatavilla muuten vst-plugareita?
---
_Muistaakseni_ ei. Sen sijaan voit ajaa Reasonia Cubasella Rewiren kautta. Käsittääkseni Reason toimii silloin yhtenä softasynana muiden joukossa, ja kaikki vst-plugarit pitäs saada toimimaan(?).
Tres:
pfft. Etteks te oo kuullu renoisesta.
www.renoise.com
trackeri joka mm. tukee VST-pluggareita.
Fast Trackermainen käyttis ja kaikki herkut,
joku impulse tracker jää ominaisuuksissa
kauas taaxe.
tony_e:
Oftopic: Hmm. Mul on ollu kyl sellanen käsitys et noi musasoftat pyörii vakaammin 64-bittisessä ympäristössä, mutta voin tietty olla väärässäkin. Mutta Aaämdeetahan saa nykyää 64-bittisenä. Jee! Softat tuleee sit joskus.
T-mu:
Heti jos linuxille ilmestyy vähintäänki siedettävä seq ni olisin valmis änkemään koko mikrosoftin sinne mihin aurinko ei paista.
conaysto:
---
Tres:
pfft. Etteks te oo kuullu renoisesta.
www.renoise.com
trackeri joka mm. tukee VST-pluggareita.
Fast Trackermainen käyttis ja kaikki herkut,
joku impulse tracker jää ominaisuuksissa
kauas taaxe.
---
Jep. Ihastunut, ostanut ja rakastunut, vielä 7kk avioitumisenkin jälkeen aivan lätkässä ko. 100% vst/ vsti-tuettuun träkkeriin. Tällaista olen ikäni halunnut, aina siitä asti kun ft2:n sain 1995 käsiini, ja kunnes siitä alkoi vuosituhannen vaihteessa mehut loppua. Onneksi tyypit keksivät väsätä uuden sukupolven träkkerin..uuuuh, i'm in lööv.
Ulkoasultaankin mukavan pelkistetty ja kaikki perus tracker-komennot täysillä plugarinvääntömahdollisuuksilla. Moon ainakin mielestäni saanut sillä ihan hyvää jälkeä aikaan ja muutama isompikin nimi tunnetaan ko. softan käyttäjinä.
Suosittelen siis lämpimästi, jos Reasonin virtuaalipiuhahelvetit ja ylimakeat namiskat eivät jaksa kiinnostaa, ja mikäli haluat tehdä vaan musaa kunnon oldskool-tyylillä unohtamatta kuitenkaan laadukasta soundia!
RENOISE
[oho miltä peeärrältä toi teksti nyt näyttää. noh, kukaan ei kuitenkaan maksanut mulle tosta mitään mä vaan haluan hehkuttaa että uskokaa pois, aivan ihkua :D ]
[muokattu 9.3.2004 00:31]
blender:
paljonkaha maksais tollanen? oon kuullut vain hyvää täst...
kilobitti:
---
blender:
acid pro 4.0 ja plugarit
---
mut eikö toi softa soita vaan looppeja? Ts. käytät jotain muuta softaa looppien tekemiseen?
Tres:
www.renoise.com kertoo ihan etusivulla
että 45 $
Kannattaa tsekata. tää on se juttu.
rekisteröimättömässäkin versiossa muuten
siis ihan täydet toiminnot, mut ASIO-tuki
ja wav-renderöinti puuttuu.
[muokattu 16.3.2004 19:14]
Tres:
Esim. Trakction?
http://www.mackie.com/products/tracktion/