27 posts, 2 pages, 13,692 views
pyhimys:
Minkä takia en saa enää tuohon profiilini kuvaa... yritin vaihtaa kuvaa, mutta nyt se näyttää vaan tuommoista raksia... mitä teen väärin ... ensin laitan kopioi, browse, avaa, kopioi ja sitten takaisin asetuksiin... ei ota edes sitä edellistä kuvaa tältä koneelta... ei ymmärrä ... kummassa vika minussa vai klubituksessa
-Santtu-:
---
pyhimys:
Minkä takia en saa enää tuohon profiilini kuvaa... yritin vaihtaa kuvaa, mutta nyt se näyttää vaan tuommoista raksia... mitä teen väärin ... ensin laitan kopioi, browse, avaa, kopioi ja sitten takaisin asetuksiin... ei ota edes sitä edellistä kuvaa tältä koneelta... ei ymmärrä ... kummassa vika minussa vai klubituksessa
---
Mulla oli tuo ihan sama ongelma, tappelin sen kanssa hyvän aikaa eikä mikään tuntunu auttavan,vaihdoin eri kuvaa,yritin laittaa suoran url:in myös kuvaan muualta mut ei sekään toiminu. Sen jälkeen kopioin koneelta uudelleen entisen kuvan ja sit se toimikin yhtäkkiä taas.. Ei edeenkään aavistusta mitä tein ja mistä johtu..
temazz:
yhhyhhyy... mä en saa kuvaa laitettua tonne profiiliin... kovin se väittää että kuva vastaanotettu, mut en mä siellä mitään nää... tai sit vaan oon niin palikka käyttämään konetta ja teen kaiken väärin...
Enkeli:
mun kuva näkyy koneesta riippuen, toisissa kyllä toisissa ei.
onko mitään yhtäselitteistä hommaa et miksi näin??
extramppa, 25.5.2005 20:31:
Vinkkejä?