Kuva omaan profiiliin....

27 posts, 2 pages, 12,904 views

Rocka

Posts: 150

#1 • • Rocka
ei oikein tämän tytön kuva tuu näkyvuun, vai onko tytöjjä vikaa... hjälp!!! jos vaikka pistätte privana viestiä tai jotain niin saadaan homma etenee...
anqqa

Posts: 4,032

#2 • • anqqa tirehtööri
näemmä toimii jo?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Rocka

Posts: 150

#3 • • Rocka
toimii jo... taisi olla ihan vaan koneessa vikaa:)
dirtyface

Posts: 344

#4 • • dirtyface rok.
Mullakin oli joku pari viikkoa sit ongelma, et kun latasin uuden kuvan ja tallensin sen ni se näytti silti vanhaa kuvaa.. Ongelma poistu ku kirjauduin uudestaan.

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

anqqa

Posts: 4,032

#5 • • anqqa tirehtööri
toi uuden kuvan näkymättömyys johtuu siitä, että se tulee vielä oman selaimen muistista. en oo muistani sitä korjailla, mutta se kyllä muilla kuin itsellä näkyy uutena :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

pyhimys

Posts: 622

#6 • • pyhimys
Minkä takia en saa enää tuohon profiilini kuvaa... yritin vaihtaa kuvaa, mutta nyt se näyttää vaan tuommoista raksia... mitä teen väärin *täh*... ensin laitan kopioi, browse, avaa, kopioi ja sitten takaisin asetuksiin... ei ota edes sitä edellistä kuvaa tältä koneelta... ei ymmärrä *ding*... kummassa vika minussa vai klubituksessa *täh*
-Santtu-

Posts: 1,965

#7 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

pyhimys:
Minkä takia en saa enää tuohon profiilini kuvaa... yritin vaihtaa kuvaa, mutta nyt se näyttää vaan tuommoista raksia... mitä teen väärin *täh*... ensin laitan kopioi, browse, avaa, kopioi ja sitten takaisin asetuksiin... ei ota edes sitä edellistä kuvaa tältä koneelta... ei ymmärrä *ding*... kummassa vika minussa vai klubituksessa *täh*


Mulla oli tuo ihan sama ongelma, tappelin sen kanssa hyvän aikaa eikä mikään tuntunu auttavan,vaihdoin eri kuvaa,yritin laittaa suoran url:in myös kuvaan muualta mut ei sekään toiminu. Sen jälkeen kopioin koneelta uudelleen entisen kuvan ja sit se toimikin yhtäkkiä taas.. Ei edeenkään aavistusta mitä tein ja mistä johtu.. *ding*
pyhimys

Posts: 622

#8 • • pyhimys

-Santtu-:
---
pyhimys:
Minkä takia en saa enää tuohon profiilini kuvaa... yritin vaihtaa kuvaa, mutta nyt se näyttää vaan tuommoista raksia... mitä teen väärin *täh*... ensin laitan kopioi, browse, avaa, kopioi ja sitten takaisin asetuksiin... ei ota edes sitä edellistä kuvaa tältä koneelta... ei ymmärrä *ding*... kummassa vika minussa vai klubituksessa *täh*

---

Mulla oli tuo ihan sama ongelma, tappelin sen kanssa hyvän aikaa eikä mikään tuntunu auttavan,vaihdoin eri kuvaa,yritin laittaa suoran url:in myös kuvaan muualta mut ei sekään toiminu. Sen jälkeen kopioin koneelta uudelleen entisen kuvan ja sit se toimikin yhtäkkiä taas.. Ei edeenkään aavistusta mitä tein ja mistä johtu.. *ding*



Ja nyt ei näytä enää toimivan *iihhih*... on koneet vaan hassuja *justjoo*
-Santtu-

Posts: 1,965

#9 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

pyhimys:
Ja nyt ei näytä enää toimivan *iihhih*... on koneet vaan hassuja *justjoo*



Great.. *igor* Ite sit vaan nään sen *täh* ..Ihan selvästi jotain henkimaailman juttuja, ei näitä pysty ymmärtämään.. *nauru*
tematsu

Posts: 436

#10 • • tematsu Innovator
yhhyhhyy... mä en saa kuvaa laitettua tonne profiiliin... kovin se väittää että kuva vastaanotettu, mut en mä siellä mitään nää... tai sit vaan oon niin palikka käyttämään konetta ja teen kaiken väärin... *blush*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

pyhimys

Posts: 622

#11 • • pyhimys

temazz:
yhhyhhyy... mä en saa kuvaa laitettua tonne profiiliin... kovin se väittää että kuva vastaanotettu, mut en mä siellä mitään nää... tai sit vaan oon niin palikka käyttämään konetta ja teen kaiken väärin... *blush*



Varmaan tässä klubituksessa vika *hmph*... eilen en itsekään saanut kuvaa laitettua, mutta tänään päivällä se taas otti sen.... eiköhän se taas jonkun ajan päästä toimi *joo*
anqqa

Posts: 4,032

#12 • • anqqa tirehtööri
juu, muuton takia pari päivää oli toimimatta, nyt taas fiksattu :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#13 • • fuukin twins Guest
Jeah, ei ollakkaan ihan nii tyhmii ku luultiin, kuva on ja toimii.
tematsu

Posts: 436

#14 • • tematsu Innovator
ei kerpele.... en mä saa mitään kuvaa näkymään... luulisin että se vika on sitten koneen ja penkin välissä, täällä päässä... ehkä on parempi että en laita omaa naamaani kaikkien nähtäville... ehkä niin ei ole tarkoitettu tehtävän...

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Avatar
#15 • • Enkeli Guest
mun kuva näkyy koneesta riippuen, toisissa kyllä toisissa ei.
onko mitään yhtäselitteistä hommaa et miksi näin??*täh*
anqqa

Posts: 4,032

#16 • • anqqa tirehtööri

Enkeli:
mun kuva näkyy koneesta riippuen, toisissa kyllä toisissa ei.
onko mitään yhtäselitteistä hommaa et miksi näin??*täh*



kuva on uudessa kodissa, joillain nettiyhteyksillä näkyy vielä vanhan kodin sivut, jollon kuvakaan ei näy.. näkyy koko ajan useammassa ja useammassa koneessa oikein.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Apo

Posts: 1,574

#17 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Kokeilla pienentää se kuva ensin itse jos se kuva on isokokokoinen. Kuvan tyypiksi kannattaa valita jpeg.

Kokeilin pistää omaa kuvaa klubitukseen ja hyvin onnistui jpegillä.
sts

Posts: 7,969

#18 • • sts Sama pyynti aitta!
moderoikaa toi topic ees niin että se on Kuva... eikä KUva... :)
extramppa

Posts: 217

#19 • • extramppa hengailija
En siis näköjään osaa siirtää koneeltani kuvaa profiiliin. Mitäköhän mahdan tehdä väärin*ding*
Vinkkejä?