avatarit

40 posts, 2 pages, 19,379 views

cosmikki

Posts: 1,261

#1 • • cosmikki
niin siis. mistäköhän päin nettiä tohon kohtaan saisi haettua uusia kuvia missä esim. mulla on tällä hetkellä toi violetti naama. tyhmä taidan olla.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#2 • • ikj Guest
mä oon yrittänyt laittaa itellee mut en saa toimimaa....*uuh*
koneella jos on joku pikku kuva, laittaa asetuksista sen osoitteen (vai mikä se ne nyt onkaan?) missä se kuva sijaitsee....mut en tiedä onx se mun kuvissa ollut vika vai mikä se on,mut ei onnistu*igor*
Avatar
#3 • • ikj Guest
ai niin...ja niitä kuviahan voi varastaa muista foorumeista (ulkomaalaisita)...esim.tranceaddict.com & banginbeats.com....

[muokattu 6.12.2002 18:05]
ilarip

Posts: 731

#4 • • ilarip
öö? siis uppaat haluamas kuvan jonnekki sivuille mitkä sallii kuvan suora linkittämisen esim isp:s tarjoamille kotisivuille esim www.moi_nää_on_mun_kotisivut.com/moi_tää_on_avatar.gif ja laittaa ton osotteen tohon avatar kohtaan ni se repii sen sinne. ok?

[muokattu 6.12.2002 18:20]

[muokattu 6.12.2002 18:20]
kap-pu

Posts: 1,167

#5 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Kuva täytyy ensin kässääkseni saada nettiin. Näin tein itse. Kuvan koko taisi olla 45 x 45. Eli .gif-muodossa (en tiedä, toimiiko .jpg) jollekin palvelimelle, siihen avatar-osoiteriville kirjoitetaan sitten koko URL http://ineen.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Texx

Posts: 650

#6 • • Texx ^_^
Hiih. laitsi sen kertoikin *sydän*

--
*piis*

Avatar
#7 • • ikj Guest
aahaaa...ok,elikkä sen pitää olla netissä*blush*
mixed~thunder

Posts: 524

#8 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Wau *plur*
Mitenköhän mä viimeks yritin ku silloin ei pelannu,mut nyt pelaa kyllä...*täh*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Texx

Posts: 650

#9 • • Texx ^_^
no hö. koht kaikil on tämmöset ;I vaihan koht jonkun muun kiwan :)(:

--
*piis*

eemeli

Posts: 910

#10 • • eemeli
heh... *nauru*

--
celebration generation

misjah

Posts: 3,373

#11 • • misjah Team Sika
kih.. *igor*

--
www.team*possu*.tk

Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock
Jos mahdollista, niin kannattaa heittää noi kuvat jollekin kotimaiselle palvelimelle. Ainakin suoraan noihin clipart/härpäke-kirjastoihin linkatessa toimivuus on vähintäänkin kyseenalaista ja monet on jopa estäneet sen.
Jone

Posts: 8,258

#13 • • Jone Archibald Haddock
J-Tone:

Muistakaa myös, että mitä enemmän täällä on räjähteleviä ja vatkaavia naamoja sitä vähemmän ainakin minun silmäni pitävät tekstin lukemisesta siitä vierestä ;)



So-o true, mutta kukin tyylillään? *hymy* Animoidut giffit on kyllä pääasiallisesti melkoisen rasittavia munkin mielestäni.
patis

Posts: 1,158

#14 • • patis 10
Respectiä kaikille jotka ovat laittaneet oman kuvansa avatar-ikoniksi. Erityisesti Jonella on helkkarin hieno.

Negaa gif-animaatioille, se yks (lightsi) vielä menetteli, mutta nyt noita alkaa jo näkyä enemmän, ei kiva.
Roger Roger

Posts: 3,372

#15 • • Roger Roger Kentti
Mä en osaa/ jaksa (laiska ku olen) laittaa mitään avataria. tää nykyinen on mulle ihan hyvä. Kieltämättä liian moni on laittanut noi ärsyttävät pomppivat kuvatukset. En kuitenkaan jaksa enempää stressata siitä, kun olen niin laiska.*joo*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#16 • • Jone Archibald Haddock
Animoiduissa giffeissä on vähän sekin nihkeä puoli että jos niissä on vähänkin enemmän värejä (edes yli 16), frameja tai pikselikoko on isompi kuin toi 45x45, niin filen koko alkaa olla normaaliin 45x45 256-väriseen giffiin (n. 3000 tavua) verrattuna melko massiivinen. Isoin näistä käyttämistänne (n. 130000 tavua) vie tällä hetkellä yli 40 kertaa niin paljon kuin omani, joka on samantekevää nopeita yhteyksiä käytettäessä jos noita on about 1 / sivu, mutta tekee forumista tosi raskaan ladattavan jos noi yleistyvät tai kotona on modeemiyhteys. Ajatelkaa asia vaikka niin että 10 kpl tollasia samalla sivulla tekee jo pitkälle toista megaa, joka tekee forumin lukemisesta tosi tikkuista suurimmalle osalle käyttäjiä.

Toisaalta taas esim. Teksin kuva on hyvin kevyt (n. 500 tavua; viitisen kertaa omaani pienempi file, joten sinänsä mainio asia) animaatiosta huolimatta johtuen vähävärisyydestään ja pienestä pikselikoostaan.

Tää on sarjassamme "kuhan ajattelin mainita"-viestejä, kukin toimikoon noiden suhteen mun puolestani niinkuin lystää. *piis*

[muokattu 9.12.2002 16:52]
mixed~thunder

Posts: 524

#17 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Neuvokaas tyhmempää...Miten toi oma naama sit tohos niiku tungetaa??
Tää ei oo mikää haka kompuutereitten kaa...*justjoo*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Jone

Posts: 8,258

#18 • • Jone Archibald Haddock
mixed~thunder:

Neuvokaas tyhmempää...Miten toi oma naama sit tohos niiku tungetaa??
Tää ei oo mikää haka kompuutereitten kaa...*justjoo*



Onko se kuva sulla jossain osoitteessa webissä? Jos on, niin voin tässä muita graafisia nakkeja puuhaillessani tehdä noita avatar-kuviakin.

L. kerro osoite, josta kuva löytyy niin duunaan siitä avatarin, pusken nettiin ja kerron osoitteen mistä se löytyy sit.

Sen jälkeen laitat vaan kertomani osoitteen tonne asetuksiin avatar-kohtaan.

[muokattu 9.12.2002 17:53]
mixed~thunder

Posts: 524

#19 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Ei löydy tällä hetkellä vielä..
Mutta se tuskin on ongelma laittaa..
Täytyypä ruveta tuumasta toimeen.

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

anqqa

Posts: 4,032

#20 • • anqqa tirehtööri
häröily -> klubitus.org, sen verran klubitukseen liittyvää juttua :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!