1,035 posts, 52 pages, 176,346 views
Elvi:
---
kisumisu:
---
Elvi:
Emme taidakkaan tulla ainakaan uimaan. Johten pikku idioottitekijä syystä mikä naisia riivaa aina. Hmph!
---
Kerro lisää!
---
Kerran kuussa riivaa juu. Tiiät varmaankin kyllä.
Elvi:
Puolukkapäivät on ja sitten ärsyttää kun ei voi mennä uimaan Noh! Mutta me peruimme huoneen ja semmosta et pitäkää kivaa ja mä jään kotiin murjottaan kun en pääse riehuun altaisiin.
Elvi:
---
Puolukkapäivät on ja sitten ärsyttää kun ei voi mennä uimaan Noh! Mutta me peruimme huoneen ja semmosta et pitäkää kivaa ja mä jään kotiin murjottaan kun en pääse riehuun altaisiin.
Elvi:
---
Hyzenthlay:
---
Elvi:
---
kisumisu:
---
Elvi:
Emme taidakkaan tulla ainakaan uimaan. Johten pikku idioottitekijä syystä mikä naisia riivaa aina. Hmph!
---
Kerro lisää!
---
Kerran kuussa riivaa juu. Tiiät varmaankin kyllä.
---
no mikäs ongelma se on
---
[muokattu 5.3.2004 14:20]
Elvi:
Voihan niita siirtaa parilla paivalla eteenpain
Hyzenthlay:
---
Elvi:
---
hei höpö höpö, eihän toi nyt voi estää. Sekaan vaan! Ja jos se niin paljon ahdistaa, niin eihän siellä ole edes mikään pakko uida. Hyvää musiikkia tarjolla ja kaikkea
---
Voihan niita siirtaa parilla paivalla eteenpain
---
hmm.. voi olla vähän myöhäistä?
[muokattu 5.3.2004 14:43]
Tripod:
En puhu vaatteista vaatteista vaan tyyliin hulahula hameista ym ;)
[muokattu 5.3.2004 16:44]
emily_:
No täytyy niiden ennakkoluulojen jostain lähteä.. ja kuten sanoin, niitä ei voi kumota hetkessä,vaikka konemusiikkikansa käyttäytyisikin paremmin kuin baarikansa.. Valitettavasti täytyy todeta,että niin kauan kun ratsiossa huumeita löydetään, ennakkoluulot eivät kumoudu*uuh*