1,035 posts, 52 pages, 175,951 views
Individual:
Vittu, Järki käteen my ass! Jos poliisit osoittaisi muihin nuorison musiikkitapahtumiin
yhtä paljon kiinnostusta kuin konemusa vastaaviin, niin ne huomaisivat ettei se kuosaaminen ole yhtään sen suurempaa kuin muuallakaan.
emily_:
---
Itse en näe, että tästä asiasta kannattaisi oikeasti käydä tappelemaan tai tekemään (jälleen) elämää suurempaa kysymystä siitä vihaako poliisi teknojengiä vai ei. Hyvät bileet ne kuitenkin on ja suurin osa jengistä tulee niistä kuitenkin nauttimaan :)
---
My thoughts exactly
patis:
---
Itse joskus huomasin kesken saunomisen unohtaneeni piilarit silmiin ja poistaminen ei onnistunut kovin helposti. Piilarit olivat pehmenneet ja jämähtäneet silmiin varsin tiukasti, eikä asiaa helpottanut kosteat sormet. Loppujen lopuksi sain piilarit silmistä ujuttamalla pinsetinkärjen linssin ja silmämunan väliin... En ajatellut kokeilla uudelleen.
Individual:
Eihän sillä aiheella mitään merkitystä ole. Pääasia on, että päästään kinaamaan ja väittelemään...
patis:
---
akir0:
No ite en kyl ees ajattelis muita ku piilareita. Omani ainakin toimivat mainiosti myös veden alla ja saunassa. Lasit huurtuu kuitenkin.
---
vähän epäilyttää tuo sauna...
Itse ajattelin sokeilla (-2,-2.5). Eli tutut: jos en moikkaa niin tulkaa lähemmäs :)
emm@:
enää pari hassua päivää!!!
niin tosiaan eikö ole mitään virallisia jatkoja kun noi pirskeet nyt loppuukin aikasemmin..
mut onneks on hc-tube..
emily_:
---
Mitäköhän muuten hotellin henkilökunta sanoo siitä kun joka huoneessa on jatkobileet??
---
Liian myöhästä nyt *juonittel* Toivottavasti ei oo paljoa muita hotellivieraita *
[muokattu 4.3.2004 16:16]
patis:
---
Waide:
Saunassa ainakin mulla rupee silmät punoittaa piilarien kaa, tuskin se kloorikaan ihan hyvästä on. Ainahan ne voi ottaa pois, jos pahaks menee.
---
Voi mennä muuten yllättävän hankalaksi. Eräs kaverini kertoi joutuneensa käydä lääkärillä piilarit saunareissun jälkeen.
Itse joskus huomasin kesken saunomisen unohtaneeni piilarit silmiin ja poistaminen ei onnistunut kovin helposti. Piilarit olivat pehmenneet ja jämähtäneet silmiin varsin tiukasti, eikä asiaa helpottanut kosteat sormet. Loppujen lopuksi sain piilarit silmistä ujuttamalla pinsetinkärjen linssin ja silmämunan väliin... En ajatellut kokeilla uudelleen.