hallucinogen:
---
emily_:
Poliisin asenne konemusiikkitapahtumien järjestämiseen liittyy varmastikin ennakkoluuloihin konemusiikkikansan käyttäytymisestä, ja sen asenteen kumoamiseen ei voi vaikuttaa millään muulla kun omalla käytöksellä.
---
Ai, että tämä johtuu MEIDÄN käyttäytymisestä? En ole koskaan nähnyt mitään järjestyshäiriötä bileissä, jos ei pientä sanaharkkaa oteta mukaan. Baarissa olen nähnyt tappeluita ja jopa puukotuksia mutta ainoastaan Helsingin ctrl:ssä olen nähnyt turvatarkastuksen. Ja niistä huumeista sen verran, että niitä on joka baarissa ja festareilla mutta konemusiikkitapahtumat saa kärsiä reilusti eniten. Voisko toi johtua pelkistä ennakkoluuloista joita on paisuteltu?
Ja olen monesti kuullut ns. taviksien suusta, että tuollaisista vaatteista, kampauksesta tai musiikista ei voi pitää jos ei ole aineissa tai ole homo(tämä pätee monen mielestä varsinkin ekaan)
Aaargh. Älkää nyt jatkuvasti käsittäkö mua väärin!! Siinähän lukee selvällä suomen kielellä, että ennakkoluuloista poliisin asenne nimenomaan johtuu. Ja omalla käytöksellä voi vaikuttaa niiden ennakkoluulojen kumoamiseen.