P A C I F I Q U E 6.3.2004 @ Espoo

1,035 posts, 52 pages, 172,989 views

trolli

Posts: 744

#621 • • trolli

dalifemme77:
...aivo käteen please.
Henkilökohtaisesti mulla ei ole koskaan ollut ongelmia poliisin kanssa ja kun oikein tarkkaan mietin, ei ole kenelläkään ystävillänikään.
Poliisit rox!


Samaa mieltä! Tää menee taas off-topik mut huumeet on laittomia. piste. Joten turha valittaa jos näiden nappien käyttäjät joutuu niistä pulaan. Suomi on yksi maailman vähiten korruptoitunut maa, koskee myös poliisivoimia. Konemusapiireissä käytetään huumeita, siksi on ihan paikallaan että niitä ns ratsataan.

[muokattu 3.3.2004 16:52]
Viltsu

Posts: 2,010

#622 • • Viltsu noname

trolli:
---

Samaa mieltä! Tää menee taas off-topik mut huumeet on laittomia. piste. Joten turha valittaa jos näiden nappien käyttäjät joutuu niistä pulaan. Suomi on yksi maailman vähiten korruptoitunut maa, koskee myös poliisivoimia. Konemusapiireissä käytetään huumeita, siksi on ihan paikallaan että niitä ns ratsataan.

[muokattu 3.3.2004 16:52]



Jos sut joskus satutaan nappaamaan bileistä johonkin kylmään takahuoneeseen ja tarjoillaan striptease mahdollisuutta sen vuoksi että satuit hymyilemään ja tarjoamaan kaverillesi esim. kurkkupastillia...niin sano sit toi sama että on hyvä kun ns. ratsataan.

nimim. kerran kadulta bongattu ihan vaan sen vuoksi että satuin olemaan menossa bileisiin, ei sentään riisuttu, mutta vitutti jo periaatteessa ihan tarpeeksi.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hixxy

Posts: 522

#623 • • Hixxy HaroPup
Tuol tais olla tommonen turvatarkastus topiccicin jossain
[Nuclear]

Posts: 5,855

#624 • • [Nuclear] el aprendiz

emily_:
Ehkäpä tämäkin on näkemyskysymys, ja mun näkemyksen mukaan ne on aika lähellä toisiaan. Asiat voi joskus nähdä niinkuin ne haluaa nähdä. Ja elämisestä tekee huomattavasti helpompaa se, että näkee asiat mahdollisimman positiiviselta kantilta. Tässäkin tapauksessa meidän on syytä olla onnellisia siitä, mitä saamme-voisihan tilanne olla niin, että koko bileitä ei saataisi järejstää ollenkaan! Nih!


Mun näkemys on se, että Kirkan konsertti onnistuu muitta mukisematta, mutta kun on kyse konemusiikista, niin johan on vuokot työntämässä kapuloita rattaisiin. Samaa meininkiä oli E10V:ssäkin. Turvatarkastukset on mun mielest hyvä asia mut asia pitäis kuitenkin yrittää hoitaa ripeästi ettei jonoja kerry. Mun mielestä toi sun ”näkee asiat mahdollisimman positiiviselta kantilta” menee vaan helposti siihen et tyytyy siihen mitä saa, ei siihen mitä ansaitsee.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#625 • • [Nuclear] el aprendiz

trolli:
Samaa mieltä! Tää menee taas off-topik mut huumeet on laittomia. piste. Joten turha valittaa jos näiden nappien käyttäjät joutuu niistä pulaan. Suomi on yksi maailman vähiten korruptoitunut maa, koskee myös poliisivoimia. Konemusapiireissä käytetään huumeita, siksi on ihan paikallaan että niitä ns ratsataan.


Ratsaaminen ja estäminen on mun mielestä kaksi eri asiaa. Jos ratsaaminen tapahtuu niin ettei siitä aiheudu kauhesti viivytyksiä jonon suhteen tai muuten tuota haittaa niin ei niissä sitten mitään vikaa oo.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

kilobitti

Posts: 2,419

#626 • • kilobitti 1-2-3 techno

[Nuclear]: Mun mielestä toi sun ”näkee asiat mahdollisimman positiiviselta kantilta” menee vaan helposti siihen et tyytyy siihen mitä saa, ei siihen mitä ansaitsee.



Älä huoli - sitä vaaraa ei ole. Käytännössä kaikki poliisien läsnäolo tai jopa näyttäytyminen on tällä forumilla tyrmätty turhaksi holhoukseksi / sikailuksi. Siitä on vielä pitkä matka liikaan nöyristelyyn.

Ja multakin iso peukku kyttien vastaukselle + se nikki oli mainio läppä*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

-P

Posts: 4,972

#627 • • -P

alien:
niin tai sit lähdetään vain sinne Barcelonaan! *jiihaa*



Ei voi muuta kuin yhtyä tohon! Barcaan *jiihaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

Posts: 8,190

#628 • • hallucinogen Edain

kilobitti:
Ja multakin iso peukku kyttien vastaukselle + se nikki oli mainio läppä*hih*



Perseennuolia *vink**nauru*

Itse tarkastukset on ihan jees joissa katsotaan ettei tuoda omia pulloja, teräaseita tai suurta määrää kamaa diilattavaksi. Mut siinä vaiheessa menee hermo kun aletaan tutkia tulitikkuaskia ja puuterirasiaa ja takana on 100m jono, tuskin olen ainoa *vink*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#629 • • Roger Roger Kentti

hallucinogen:
Itse tarkastukset on ihan jees joissa katsotaan ettei tuoda omia pulloja, teräaseita tai suurta määrää kamaa diilattavaksi. Mut siinä vaiheessa menee hermo kun aletaan tutkia tulitikkuaskia ja puuterirasiaa ja takana on 100m jono, tuskin olen ainoa *vink*


Allekirjoitan

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

[Nuclear]

Posts: 5,855

#630 • • [Nuclear] el aprendiz

kilobitti:
Älä huoli - sitä vaaraa ei ole. Käytännössä kaikki poliisien läsnäolo tai jopa näyttäytyminen on tällä forumilla tyrmätty turhaksi holhoukseksi / sikailuksi. Siitä on vielä pitkä matka liikaan nöyristelyyn.


Miten niin, sähän nöyristelet jo nyt. *vink*

Ja multakin iso peukku kyttien vastaukselle + se nikki oli mainio läppä*hih*


Vastaus oli ihan positiivinen yllätys, mut oisin ite ainakin kiinnostunut aloittamaan ihan vuoropuhelun poliisin ennakkoasenteista ja toimintatavoista konemusiikkitapahtumia kohtaan. Ei se paljoa auta, että laitetaan yksi informatiivinen viesti, muttei sitten vasta siinä oleviin aukkoihin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Superstara

Posts: 93

#631 • • Superstara

dalifemme77:
---
Superstara:
Takaisin NEUVOSTOLIITTOON!

Tässä (taas kerran) järjestysvalta muuttuu MIELIVALLAKSI. *dissaa*


---

*justjoo*
Poliisit varmaankin naureskelevat partaansa tälläkin hetkellä ja suunnittelevat uusia sortokeinoja Suomen kansaa vastaan.
Mitä tapahtui Serenan kanssa, harmittavaa? Kyllä. Tahallinen yritys poliisin puolelta sabota tapahtuma? Epäilen suuresti.



Eihän tämä tietystikään ole mikään tahallinen yritys (tai salaliitto) sabotoida tapahtumaa. Poliisi vain tietoisesti tulkitsee säännöksiä väärin omien tarkoitusperiensä toteuttamiseksi.

Poliisin tulisi yhteistyössä järjestäjän kanssa toimia tapahtuman onnistumiseksi olemassaolevan lainsäädännön mukaisesti. Eikä suinkaan lähtökohtaisesti yrittäen estää tapahtuman onnistumista.

Minä maksan veroja jotta poliisi palvelee tätäkin tapahtumaa järjestyksen ylläpitämiseksi. Poliisi on palvellakseen tapahtumaa - ei tapahtuma palvellakseen poliisia.
Viltsu

Posts: 2,010

#632 • • Viltsu noname

hallucinogen:
---
Perseennuolia *vink**nauru*



sori, mut *hahjust**lmao**hahjust**lmao*

offtopic: taitaa muuten olla klubitus offtopic top10:ssä vahvasti tää topic...

[muokattu 3.3.2004 21:52]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

hallucinogen

Posts: 8,190

#633 • • hallucinogen Edain

Viltsu:
sori, mut *hahjust**lmao**hahjust**lmao*

offtopic: taitaa muuten olla klubitus offtopic top10:ssä vahvasti tää topic...



No äläs ny *nauru* olihan siinä viestissä ihan asiaakin *hymy*

--
pikku-*possu*

Individual

Posts: 10,942

#634 • • Individual HYPNO!

dalifemme77:
---
Individual:
---
---
Eiköhän se teknokansan luottamus poliisiin palaudu silloin kun hekin alkavat luottamaan meihin eivätkä kohtele meitä ja edustamaamme kulttuuria kuin laumaa potenttiaalisia rikollisia.

---


Tähän voisi heittää sanonnan : ”niin metsä vastaa kun sinne huudetaan” mutta taidan jättää sanomasta. Ei se yksinään poliisin asenteista ole kiinni. Kyllä on huomannut täälläkin että ei se taida se kunnioitus ja luottamus olla molemmin puoleista. Olisi varmaan parempi kun poliisi ei puuttuisi laisinkaan yleisötapahtumien turvallisuuteen ja aukioloaikoihin...aivo käteen please.
Henkilökohtaisesti mulla ei ole koskaan ollut ongelmia poliisin kanssa ja kun oikein tarkkaan mietin, ei ole kenelläkään ystävillänikään.
Poliisit rox!



Vittu, Järki käteen my ass! Jos poliisit osoittaisi muihin nuorison musiikkitapahtumiin
yhtä paljon kiinnostusta kuin konemusa vastaaviin, niin ne huomaisivat ettei se kuosaaminen ole yhtään sen suurempaa kuin muuallakaan. En tiedä onko joskus ollut...
Kyllä minäkin tykkään siitä, että tarkastetaan päällisin puolin niin, ettei kukaan tuo mitään vitun rassia ( Kun kerran on nähnyt mitä se saa aikaan... :( ) tai tykkiä bileisiin, mutta silloin kun aletaan siihen, että tarkastetaan kaikki mahdolliset lompakonsopukat ja herranisä sentään levarin äänirasiat ja sen ansiosta ihmiset joutuu jonottaa ulkona tuntitolkulla ollaan väärillä jäljillä.

Edit: Ja eniten harmittaa se kun virkavallan toiminnasta aiheutuu hankaluuksia bilejärjestäjille eri tapahtumien läpiviemiseen,bilejärjestäjille, jotka käsittääkseni tässä maassa tekevät täysin pyyteetöntä duunia meidän bilettäjien eteen. Ei taida nimittäin klubien pyörittämisellä paljon tuntipalkoille päästä, vai...


Mutta eiköhän mun valitusvirret ollu tässä...

[muokattu 3.3.2004 23:09]
Avatar
#635 • • sakk303 Guest
polliisi-sedille propsit. varsin asiapitoinen ja selkeä vastaus useisiin väärinkäsityksiin..

mutta siis tuo jäi epäselväksi että serenassako ei sitten ole 2:00 jälkeen ravintola auki? no jatkojahan siellä on varmaan pilvin pimein hotku/majoitustilat pullollaan mut eihän sinne tällaset ruipelot ukkelit pääse.. :D

eli onko espoossa tai siis siinä lähialueella mitään mestaa mihin pääsisi sitten vielä iltaa jatkamaan..hmh. jotenkin tuntuu nääs että virtaa riittäis myöhempäänkin biletykseen.

Ja miten se ravintolaan meno esim. kesken bileiden vesipuistosta? kun en oo serenassa käynyt..että pukuhuoneenko kautta ja ”norm” kuteet niskaan ja drinksulle ja takas, siis jos välttämättä raflan puolella haluaa käydä huilimassa..?

ja heh. mie en oo käynyt puntilla kertaakaan ja pattia ei löydy mistään mutta minä ostankin snorkkelit ja olen bikinipeppujen sormilta ja kehoilta veden alla piilossa :D :D

ja syökää ne tablettinne kämpiltä lähtiessä, tarviiko niitä suolessa kloorattuun altaaseen asti kantaa?

rok rok. hc-tube saa minusta aika varmasti pitkäaikaisen vieraan. ja alta kahdensadan ei sillä arealla toivon mukaan bpm paljon laske! *piis**pahis*

[muokattu 3.3.2004 22:59]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#636 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

onko espoossa tai siis siinä lähialueella mitään mestaa mihin pääsisi sitten vielä iltaa jatkamaan..



Klaukkalaan vaan charlottaan viettämään riehakkaita jatkoja *nauru*

mun paikka tulee varmaan olemaan club arena *joo*

[muokattu 3.3.2004 23:27]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

emily_

Posts: 159

#637 • • emily_

[Nuclear]:
---
emily_:
Ehkäpä tämäkin on näkemyskysymys, ja mun näkemyksen mukaan ne on aika lähellä toisiaan. Asiat voi joskus nähdä niinkuin ne haluaa nähdä. Ja elämisestä tekee huomattavasti helpompaa se, että näkee asiat mahdollisimman positiiviselta kantilta. Tässäkin tapauksessa meidän on syytä olla onnellisia siitä, mitä saamme-voisihan tilanne olla niin, että koko bileitä ei saataisi järejstää ollenkaan! Nih!
---

Mun näkemys on se, että Kirkan konsertti onnistuu muitta mukisematta, mutta kun on kyse konemusiikista, niin johan on vuokot työntämässä kapuloita rattaisiin. Samaa meininkiä oli E10V:ssäkin. Turvatarkastukset on mun mielest hyvä asia mut asia pitäis kuitenkin yrittää hoitaa ripeästi ettei jonoja kerry. Mun mielestä toi sun ”näkee asiat mahdollisimman positiiviselta kantilta” menee vaan helposti siihen et tyytyy siihen mitä saa, ei siihen mitä ansaitsee.



Mä en kyllä mielestäni vastannu tähän aiheeseen liittyen,vaan aikaan liittyen.. En mäkään siellä halua jonossa seistä minkään natsiturvatarkastuksen takia-en mä siitä ole maksanut.

Poliisin asenne konemusiikkitapahtumien järjestämiseen liittyy varmastikin ennakkoluuloihin konemusiikkikansan käyttäytymisestä, ja sen asenteen kumoamiseen ei voi vaikuttaa millään muulla kun omalla käytöksellä. Sen asenteen kumoaminen ei kuitenkaan käy hetkessä ja kun se kerran ei lähde poliisista, sen on pakko lähteä meistä itsestä, vaikka se tuntuukin välillä (?) turhauttavalta...
Saara

Posts: 1,954

#638 • • Saara #2970

conaysto:

ja syökää ne tablettinne kämpiltä lähtiessä, tarviiko niitä suolessa kloorattuun altaaseen asti kantaa?

[muokattu 3.3.2004 22:59]



Mitäköhän tolla tarkoitat? *igor*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

hallucinogen

Posts: 8,190

#639 • • hallucinogen Edain

emily_:
Poliisin asenne konemusiikkitapahtumien järjestämiseen liittyy varmastikin ennakkoluuloihin konemusiikkikansan käyttäytymisestä, ja sen asenteen kumoamiseen ei voi vaikuttaa millään muulla kun omalla käytöksellä.



Ai, että tämä johtuu MEIDÄN käyttäytymisestä? En ole koskaan nähnyt mitään järjestyshäiriötä bileissä, jos ei pientä sanaharkkaa oteta mukaan. Baarissa olen nähnyt tappeluita ja jopa puukotuksia mutta ainoastaan Helsingin ctrl:ssä olen nähnyt turvatarkastuksen. Ja niistä huumeista sen verran, että niitä on joka baarissa ja festareilla mutta konemusiikkitapahtumat saa kärsiä reilusti eniten. Voisko toi johtua pelkistä ennakkoluuloista joita on paisuteltu? *vink*

Ja olen monesti kuullut ns. taviksien suusta, että tuollaisista vaatteista, kampauksesta tai musiikista ei voi pitää jos ei ole aineissa tai ole homo(tämä pätee monen mielestä varsinkin ekaan) *hih*

Eli voiskohan yhteiskunnalla olla asenteissaan hieman parantamisen varaan. muistutetaas nytten vielä, että E10v:ssä tehokkaan tarkastuksen jälkeen kärähti yhteensä 15(11 käyttörikosta ja 4 hallussapitoa) ja paljonkon oli porukkaa? 2000-2500?
2002 koneisto kaapelitehtaalla. 15500 kävijää ja 67 kärähtänyttä et jesh... toki en tarkoita, että tuossa olisi todellakaan kaikki huumeet mitä bileissä liikkuu *hymy*

[muokattu 4.3.2004 10:02]

--
pikku-*possu*

Jusuplussa

Posts: 1,293

#640 • • Jusuplussa UG-///

emily_:
Sen asenteen kumoaminen ei kuitenkaan käy hetkessä ja kun se kerran ei lähde poliisista, sen on pakko lähteä meistä itsestä, vaikka se tuntuukin välillä (?) turhauttavalta...


Jep..niellään vaan kaikki paska ja ollaan hiljaa