1,035 posts, 52 pages, 175,727 views
Viltsu:
nyt bileitä ei estä edes l'esboon poliisi =/
J-Tone:
---
pipa:
mä jätän väliin sittenkin.. märkäpuku ei ollukkaan niin hieno ku se ois voinu olla.. ja mähän en bikineitä päälle laita.. *läski*
---
Niin, en minäkään ajatellut laittaa, mutta kyllä mä sen lipun ostin.
Mä olen ihan tyytyväinen tosta aukioloaikamuutoksesta. Kerkeän vielä helposti yödösällä himaan keskustasta ja mahdollisesti pari bissee juomaan esim nelkuissa -Tosin dösälippu puuttuu vielä, toivottavasti ei jää siihen tilaan..
J-Tone:
---
se olisi kylläkin positiivista, jos sieltä saisi myös mättöä (siis ruokaa) yön aikana.
[muokattu 1.3.2004 20:30]
Elvi:
Eikun mä pärskin siel keskellä ei niin et skobet ym menee hajalle tai jonkun vaatteet kastuu. Ne jotka on uimas ni. Oliko muuta herra Nuclear?
Snoopy:
Pientä pelottelua tiedossa: Kuulin serenan työntekijältä että siellä serenassa pidetään ruumiintarkastus... ne yrittää estää huumeiden viennin sinne! luulen et toi on pelkkää paskaa läppää... mutta olkaa varuillanne ihmiset!
Elvi:
Pidä huoli itsestäsi vaan kyllä tämä tyttö on osasnnut jo 8 vuotta käyttäytyä bileissä niin enköhän osaa sitä tehdä jatkossakin. Saa oli lapsimielinenkin välillä mut ei tarttisi suinkaan nyt alkaa mutristella jos on huono maanantai tai satut oleen vaan ilkeellä päällä.
Snoopy:
Pientä pelottelua tiedossa: Kuulin serenan työntekijältä että siellä serenassa pidetään ruumiintarkastus... ne yrittää estää huumeiden viennin sinne! luulen et toi on pelkkää paskaa läppää... mutta olkaa varuillanne ihmiset!
Ja pientä huhuu viel kuulin et siel ois about 40 turvamiestä... sen voin viel sanoo et sielt saa safkaa, jonkun näköstä ainaki, ellei jopa hamppareita!! Räpylät jalkaan, uikkarit päälle ja eiku päälle....
Jone:
Olkaa varuillanne? Mitäs jos jengi vaan jättäisi ne substanssit kotiin ja keskittyisi hauskanpitoon, niin kenenkään ei tarvitsis olla varuillaan.
Snoopy:
Kuulin serenan työntekijältä että siellä serenassa pidetään ruumiintarkastus... ne yrittää estää huumeiden viennin sinne! luulen et toi on pelkkää paskaa läppää... mutta olkaa varuillanne ihmiset!
Snoopy:
---
Jone:
Olkaa varuillanne? Mitäs jos jengi vaan jättäisi ne substanssit kotiin ja keskittyisi hauskanpitoon, niin kenenkään ei tarvitsis olla varuillaan.
---
Jep... Olkaa varuillanne.... mitä jos jengi vaan jättäisi ne substanssit kotiin luuletko tosissasi että niin tulee tapahtuu?