1,035 posts, 52 pages, 176,198 views
Viltsu:
Oliko tässä kyse kameroiden kyttäilystä =P
Vai siitä onko järkevää antaa kenen tahansa napsia kuvia vähäpukuisista typsyistä / tapsoista, ja pistää niitä sitten ilman lupia nettiin kaikkien ihmeteltäviksi??
Unity(f):
mun mielestä serena on aina ollu vähän viilee paikka talvisin.. saa nähä miten nyt sitten...
aletaanko nyt jo jakaa poreallas vuorolappuja niin jokainen kerkii ollan 2min siinä..
India:
Juu ois muuten kiva tietää tosta paikan lämpötilasta..
Oon joskus käyny Serenassa talvella ja kyllä siel sellanen vilponen oli ettei viittiny kauheesti jäädä seisoskelee altaan reunalle.
Eli itse taidan ainakin kietasta bikinien päälle jonkun liinan tai jotain muuta vastaavaa
astiasto:
Taitaa olla vähä niinq pakko missaa, ei jaksa pelkän slusnik lunan ja rinneradion takia tulla paikalle.
fadeout:
Nää on vuoden MUSTeimmat bileet ihan salettiin!
Blackout:
Kaltaiselleni puristille, jolle todellista merkitystä on ainoastaan musiikkilla ja musiikista nauttimisen mahdollistavalla ympäristöllä (puhtaasti soiva PA, ei ihmistungosta), tällaiset huippujänskät konseptit merkitsevät itse pääasiasta etääntymistä.
vaavu:
---
Tietysti jos ei tykkää trooppisesta allasmeiningistä, niin silloin oikin olla ihan perusteltua sanoa noin.
Blackout:
todellista merkitystä on ainoastaan musiikkilla ja musiikista nauttimisen mahdollistavalla ympäristöllä (puhtaasti soiva PA, ei ihmistungosta)
vaavu:
Eikö kannattaisi sitten olla käymättä bileissä ollenkaan ja kuunnella mieluummin kotona musiikkia jos noi ovat ainoat millä on merkitystä?
vaavu:
Mulle henkilökohtaisesti bileiden fiilis ja ilmapiiri on elintärkeä osa bileitä, muutenhan sitä tosiaan kannattaisi mieluummin jäädä kotiin.