Telefunker: olemme muuttaneet!

4 posts, 1 page, 1,064 views

Avatar
#1 • • U Guest
ja uus biisi:

breikahtavaa nuskool-elektroa sinfoniaalisessa kikkailumaailmassa


Industrial Chaos: without

http://www.mikseri.net/_ic


kiva olisi saada taas kaikenlaista palautetta

*hymy*

[

[muokattu 21.11.2003 11:09]
Avatar
#2 • • kooma Guest
kukaan?mitään? *nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#3 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Pimeää oli meininki ja kikkailevaa... Ei sytyttäny. Ei mene edes taustabiisinä ku tulee vaa hermostunu olo*poks*. Ensin mietin, että ehkäpä mun on turha sanoa mitään, ku ei tää selkeesti oo mun musatyyli, mut: Oon kerran kuullu samantyylisen biisin (se on mun yhdellä vanhalla kasetilla). Tohon aavemaiseen menoon kyl sopis enempikin kikkailu esim. drum`n bassia johonkin kohtaan. Eli tausta-ajatuksena ois toi aavemeininki, mut välil sit sit tulis semmoisia kikkailutaukoja, ja taas tulis se aavemeininki jne...
Mitähän mä ny selitän*justjoo*?
No, saitpahan kommentin*piis*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#4 • • U Guest

Jammailija:
Pimeää oli meininki ja kikkailevaa... Ei sytyttäny. Ei mene edes taustabiisinä ku tulee vaa hermostunu olo*poks*. Ensin mietin, että ehkäpä mun on turha sanoa mitään, ku ei tää selkeesti oo mun musatyyli, mut: Oon kerran kuullu samantyylisen biisin (se on mun yhdellä vanhalla kasetilla). Tohon aavemaiseen menoon kyl sopis enempikin kikkailu esim. drum`n bassia johonkin kohtaan. Eli tausta-ajatuksena ois toi aavemeininki, mut välil sit sit tulis semmoisia kikkailutaukoja, ja taas tulis se aavemeininki jne...
Mitähän mä ny selitän*justjoo*?
No, saitpahan kommentin*piis*



kiitos kommentista, oli mukavaa lukea! :)