Alastiko?

9 posts, 1 page, 3,946 views

tamsuli

Posts: 13

#1 • • tamsuli
Oisin toudella ilonen jos joku inffois jotain kivoi liikkeitä turusta,mistä löytäis jotkut kivat kledjut
päällensä.Pirjon basaari on katsastettu mut oisko jotain muita paikkoja?!Tarkotus olis
issenäisyyspäivänä olla nättinä jossain sikamageis vaatteis.Kiitos jo etukäteen =)
typ0

Posts: 1,892

#2 • • typ0 syntax error
teet kato ite kutees ostat paljon elmukelmuu ja sit kiedot ittes siihen auronkolasit päähän ja menoks
*nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Drisana

Posts: 115

#3 • • Drisana
alasti on aika epäsexuaalinen vaihtoehto, ainki mun mielestä vaatetuksen viehätys on just siinä et sen pystyy riisuu joskus*hih*
cubido

Posts: 66

#4 • • cubido -ta-
Miksi ei?

Pikku ”viuhahtelu” piristää kummasti... Tosin kannattaa valita viuhahtelupaikka edes jonkinlaisella harkinnalla (btw. mitä on harkinta?).
Blues

Posts: 5,414

#5 • • Blues Koning van Afrika

trinity:
alasti on aika epäsexuaalinen vaihtoehto, ainki mun mielestä vaatetuksen viehätys on just siinä et sen pystyy riisuu joskus*hih*



*joo**joo*
Alastomuus ei ole myöskään niin seksikästä koska se ei jätä mielikuvitukselle mitään varaa eikä mitää arvoituksellista

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Drisana

Posts: 115

#6 • • Drisana
veit sanat jaloistani *vink**hymy*
Epailija

Posts: 5,636

#7 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Blues:
*joo**joo*
Alastomuus ei ole myöskään niin seksikästä koska se ei jätä mielikuvitukselle mitään varaa eikä mitää arvoituksellista



Nimenomaan. Vaatteissahan ei ole niin tärkeää se, mitä ne paljastavat, kuin se, mitä ne peittävät. *vink* Niin ja tietenkin se, miten ne peittävät - oikein valitut vaatteet ovat käytännössä aina esteettisempiä kuin alaston kroppa, oli kroppa sitten minkälainen tahansa.
... Vaikka ei se alastomuuskaan aina mitään rumaa ole. *hih*

Asiasisältö nolla, mutta sainpahan sanottua.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Armin

Posts: 411

#8 • • Armin surffitukka

Epailija:
---
Blues:
*joo**joo*
Alastomuus ei ole myöskään niin seksikästä koska se ei jätä mielikuvitukselle mitään varaa eikä mitää arvoituksellista

---


Nimenomaan. Vaatteissahan ei ole niin tärkeää se, mitä ne paljastavat, kuin se, mitä ne peittävät. *vink* Niin ja tietenkin se, miten ne peittävät - oikein valitut vaatteet ovat käytännössä aina esteettisempiä kuin alaston kroppa, oli kroppa sitten minkälainen tahansa.
... Vaikka ei se alastomuuskaan aina mitään rumaa ole. *hih*

Asiasisältö nolla, mutta sainpahan sanottua.



Okei, jotta mielenkiintoisi ei sammuisi niin et koskaan näe minua alasti *vink*
Epailija

Posts: 5,636

#9 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Armin:
Okei, jotta mielenkiintoisi ei sammuisi niin et koskaan näe minua alasti *vink*



*nauru* Miksen osaa pitää suutani kiinni?! *nyyh**vink**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous