Nelosen 4D dokumentti tiistaina Peppu on pop

89 posts, 5 pages, 27,595 views

#61 • • ALIEN Guest
good.... ;)
#62 • • pipa Guest
mä en tykkää pepuista ku mun oma peppu on *uuh*.... no joo missasin ton dokkarin..
kuu

#63 • • kuu tyttttö
Peput on ihania. *heiii*

--
köh köh

#64 • • ALIEN Guest
005.jpg
mza

#65 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Hmm...
Eipä ole erikoinen*eiei*
#66 • • ALIEN Guest

mza:
Hmm...
Eipä ole erikoinen*eiei*

no et säkään kyl mikään erikoinen ole
Jusuplussa

#67 • • Jusuplussa UG-///

ALIEN:
---
mza:
Hmm...
Eipä ole erikoinen*eiei*

---

no et säkään kyl mikään erikoinen ole

lukeehan tossa nimen alla jo, et erikoismies
Tiinuliinu81

#70 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Tää tulee tänään uusintana, joten kaikki ketkä eivät ole nähneet ja aihe kiinnostaa, niin katsokaahan ja kommenttia tänne*joo*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

d0a

#73 • • d0a Burb!

Käenpoika:
mun mielest ihan paska dokkari...

Täysin samaa mieltä ja muistaakseni alussa vielä väitettiin, että esim. Kylien peppu ei ole muka enää pop (= tragedia)!
Neko

#74 • • Neko No äläpä kerro enempää

Käenpoika:
mun mielest ihan paska dokkari...

Joo, muistaakseni oli ihan liian amerikkalaistyylisiä peppuja, tiedättehän, sen verran isoja että varmasti piisaa *poks*

Sitten jossain dokumemtissa naiset jopa suurentivat pakaroitaan, että oli luonnottoman näköisiä sivusta katsottuna *eiei*
vuokko

#76 • • vuokko
on kilpavarustelua ála nature ja kilpavarustelua ilman järkeä ála ihminen...
ja minkä takia me naiset kilpailtiinkaan keskenämme?,
suureks osaks vastakkaisen sukupuolen eli _miesten_ takia

ja mikäs se olikaan se yks viisaus jonka joskus kuulin.;
On miehiä kahta sorttia: -on tissimiehiä ja on peppumiehiä.
Tissimiehiä on kahta sorttia kans;naisen rintojen pitää olla pienet kuin omenat tai sitten isot ja runsaat kuin melonit.
Yhtälailla peppumiehiä on kahta sorttia; on pakaroiden oltava pienet, pystyt ja piukeat tai sitten emännän perä kuin hyvin syötetyn tamman lautaset

makuasia kaiketi*ding*
Daverian

#77 • • Daverian
Minusta tuollainen itsensä muokkaus leikkauksilla on turhaa. paitsi sitten siinä tapauksessa sallittua jos on esimerkiksi joutunut pahaan onnettomuuteen eikä ole muuta keinoa enää kuin kirurgia. Ne miehet joille ei kelpaa kuin täydellisyys saisi lahdata. Ei minulle ainakaan se täydellinen keho ole niin tärkeä. Sillä on enemmän merkitystä että miten tulee toimeen muuten. Hitusen off topic sori.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Neko

#78 • • Neko No äläpä kerro enempää

vuokko:
Tissimiehiä on kahta sorttia kans;naisen rintojen pitää olla pienet kuin omenat tai sitten isot ja runsaat kuin melonit.
Yhtälailla peppumiehiä on kahta sorttia; on pakaroiden oltava pienet, pystyt ja piukeat tai sitten emännän perä kuin hyvin syötetyn tamman lautaset

Joo, kohtuus kaikessa, sekä rinnoissa että pepussa. *vink*
Peppumies Neko *nauru*
bulevardin ruusu

#79 • • bulevardin ruusu
ihan paska dokkari, vittu että joku menee suurentaa persettään *eiei* buubsit mä hyvinkin vielä ymmärrän.
Tiinuliinu81

#80 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Ei se mustakaan ollut mitenkään hyvä, enkä ymmärrä minkään ruumiin osien suurentamista leikkauksilla, mutta kiinnosti silti katsoa, mitä kaikkea ihmiset tekeekään ulkonäkönsä nähden. Ja sitten ei pysty istumaan moneen kuukauteen, kun pyllyyn sattuu*ding*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...