Mitä mieltä olette tollasista leikkauksista? Mun mielestä menee kyllä pikkasen yli, mutta jokainen tavallaan..
89 posts, 5 pages, 27,509 views
vaavu:
[pälä pälä]... tarkoin siinä kuvattiin minkälainen on ihanteellinen peppu: iso, pyöreä, ylhäältä korkea, syvä, ei kuoppaposkia, suhteessa 7-10 vyötäröön...
Lisäksi mua häiritsi siinä dokumentissa suunnattomasti se kuinka vakaasti siinä vakuuteltiin että nyt naiset saavat olla omia itsejään, isoine takamuksineen
Hyzenthlay:
Vaavu:
---
Lisäksi mua häiritsi siinä dokumentissa suunnattomasti se kuinka vakaasti siinä vakuuteltiin että nyt naiset saavat olla omia itsejään, isoine takamuksineen
---
Tässä sen taas näkee Aina kun ihminen on lihavana, kuonossa kunnossa, meikittömänä ja naama täynnä finnejä, on hän muka oma itsensä. Ihan kuin se oikea itse pitäisi olla älyttömän ruma.
pinklady:
Kyllähän sekin sanoi sen laikkauksen jälkeen, että olisi pitänyt miettiä tarkemmin, vaikka olikin tyytyväinen lopputulokseen.
Eihän siinä mitään pahaa, mutta on se kumma, että joka paikassa toitotetaan, että maailman pitäisi olla suvaitsevampi yms ja sitten tuollaisia leikkauksia sun muita tyrkytetään ihmisille. Monille julkkiksillekin on varmasti tehty vaikka mitä ja sitten ne ovat kauneusihanteita. Eikö normaali alkuperäinen enää kelpaa tähän maailmaan. Pyh...
Normaali:
---
paanos:
Luuperseet on out.
---
Tod!
fat bottom girls make the rockin' world go round