Tekstiviestilippu, helppiä!

5 posts, 1 page, 3,538 views

terraluna

Posts: 1,270

#1 • • terraluna Agentti
Eli kun en oo koskaan tolla tekstiviestisydeemillä lippua tilannut, niin voisko joku viisaampi mua auttaa?

Eli lähetetään teksti, esim. \”klubitus syn 22.11\” siihen numeroon 173112.
Sittenkö se lippu kilahtaa tekstarina puhelimeen ja sitä näyttämällä pääsee sisälle, vai täytyykö se käydä vaihtamassa jossain paperiseksi vastaavaksi? Lasku kai sitten näkyy osana puhelinlaskua, eikö? *täh*

*tyhmänä*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

dirtyface

Posts: 344

#2 • • dirtyface rok.
Eiköhän tolla tuu ihan vaan tapahtumatiedot, ei Klubitus ainakaan mun tietääkseni diilaa lippuja. Ja tää tieto on siis ongittu tosta ylävalikosta kohdasta ”mobiili”. Korjatkaa toki joku jos olen väärässä.

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

terraluna

Posts: 1,270

#3 • • terraluna Agentti
Eli se oli sittenkin joku muu kuin lipunmyyntisysteemi, vähän ehdin jo epäillä tällaistakin vaihtoehtoa. *blush*
Tuntuu vaan vähän tyhmältä tilata puhelimeen tapahtuman tietoja, jos ne saadakseen on kuitenkin käytävä nettisivuilla tsekkaamassa toi viestin teksti -> täällähän ne tiedot on näkyvillä kumminkin!
No mut ei oo tyhmiä kysymyksiä, eihän.. tiedänpähän nyt senkin!

*plur*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

anqqa

Posts: 4,032

#4 • • anqqa tirehtööri

terraluna:
Eli se oli sittenkin joku muu kuin lipunmyyntisysteemi, vähän ehdin jo epäillä tällaistakin vaihtoehtoa. *blush*



ei, moista ei ole, mutta varsin harkinnanarvoinen juttu.. pitää kehitellä :)

terraluna:
Tuntuu vaan vähän tyhmältä tilata puhelimeen tapahtuman tietoja, jos ne saadakseen on kuitenkin käytävä nettisivuilla tsekkaamassa toi viestin teksti -> täällähän ne tiedot on näkyvillä kumminkin!



toi onkin tosiaan tarkoitettu 'tien päällä' tietojen saamiseen, jos vaikka haluat tietää ketä soittaa seuraavassa everissä, lähetät vaan viestin 'klubitus ever' ja saat lineupin jne.. tarkemmat ohjeet löytyy tuolta mobiili-sivulta :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

terraluna

Posts: 1,270

#5 • • terraluna Agentti
Joopa joo, tässä ennen viestin rustaamista selailin hjälp-osion läpi ja katoin hakukoneellakin löytyykö mitään, mut ei se mobiili vaan sattunu silmään. *pelle*

Mut siis ois ihan siistii joku tollanen tekstarilippujuttu, ei tarttis aina järkätä jotakuta lippuja ostamaan tai muuten säätää. Tai ehkä oon vaan laiska. *hih*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!