Suomen paras tekniikka DJ

107 posts, 6 pages, 21,613 views

COBALT

Posts: 1,407

#101 • • Edited COBALT akitaattori

Optik, 19.4.2005 15:03:
---
COBALT, 19.4.2005 14:29:
Joku ihan muu l. Käpä!

---


Tästä tulikin mieleen et mihin hemmettiin on kadonneet takavuosien stara-dj:t niinku käpä, ender, arttu, juhis ja angel näin muutamia mainitakseni.... *ding*



Käpähän on Alexin kumpp. Colors'in meiningeissä.
Viimeks kun yritettiin saada Angel'ia Milluihin soittamaan, niin neito ilmoitti olevansa "eläkkeellä"... Harmi!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Optik

Posts: 1,691

#102 • • Optik Piikkisika/Outopallo

COBALT, 19.4.2005 15:31:
---
Viimeks kun yritettiin saada Angel'ia Milluihin soittamaan, niin neito ilmoitti olevansa "eläkkeellä"... Harmi!



No voi saatana sentään.. Se on sit tehtävä rynnäkkö ja raahattava se dekkien taakse jälleen *nauru* Vai meinasko se tosiaan luulla et perheen leikkiminen on hyvä nakkisuoja? *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#103 • • pu Guest
joku ihan muu, ja se kuka, sen pidän omana tietonani*hymy*
Veivi

Posts: 971

#104 • • Veivi Pablo

U n i k, 5.3.2005 08:04:
Genki on aika kone ja äijä *joo*



Joo tätä olisin itsekkin sanonut mutta tarkastelussa huomasin että olihan sitä jo kannatettu.

"Joku ihan muu, Genki" sanoo tää.

Muutamia semmosia oivalluksia ja juttuja olen kaverilta kuullut että on kyllä tehnyt vaikutuksen. Ja jos nyt vähän ylittää rajaa ja yhdistää tähän tekniikka puoleen vähänkin tuota rakenne puolta niin
Homegrovella on sillä saralla ollut kanssa hyviä näyttöjä ja on osoittanut että vaihdoillakin saadaan rakenteeseen uusia ulottuvuuksia. onko se sitten tekniikkaa vai mitä...

Hip hop puolen jannut on tosi kovia sitten ku pitää ruveta motorisen puolen ääriäijiä hakemaan. Jaa no tietty oman kylän jannu Nigel on kanssa melko kiireinen vempeleittensä takana kun accapelloja ym. raaputteluitaan harrastelee housen tiimoilla. *piis* Nii ja osku (belly, päkyr) =) sit on ihan hulvaton ku pääsee vauhtiin. *nauru*

Mut tosi vaikee sanoo... enemmän itse olen tuon rakenteen, tunnelmallisuuden ja selektion perään kun miksiä kuuntelen. Helpoiten mä lähtisin kannattamaan oman genren soittajia kun miksauksista pitää enemmän em. asioiden perusteella, eikä välttämättä sitä hulppeimman tekniikan esille tuovaa soittajaa. Proge ja trance puolella on aivan törkeän kovia soittajia niin perus miksaukseltaan, kikkailuiltaan, tarkkuudeltaan, rakenteellisilta taidoiltaan ja tunnelman luonniltaan. Valtaosa niistä soittaakin jossain pippaloissa säännöllisesti.

Yleisesti suomessa on taidokkaita soittajia paljon.

Se on sitten eri asia että mitkä noista lasketaan teknisiksi taidoiksi. Tekniikaksi tässä laskisin ehkäpä tän mekaanisen puolen, en niinkään ajatusmaailmasta lähteviä rakenne ideoita tms. "taiteellisempia" asioita. Mainitsemani henkilöt ovat mielestäni onnistuneet teknisellä puolella erittäin hyvin.