...hejjj kaikki.. idea ois siis että sovitaan joku aika ja kaikki änkee samalle laivalle ketkä kynnelle kykenee... voin rupee järkkää juttuu.. siis selvittää aikatauluja lähinnä...jne jne..
hmm.. tos on sellasia et ongelmia et kaikki ei ole yli 20... Idea olis muuten kyllä miavna loistava.. tarvittais valvojia jne....Vai pääseekö esim. Viroon 18w ihmiset ilman valvojaa.. Ruotsiin ei ainakaan...
...siis ihan kaikkihan nyt ei varmasti pääse mukaan.. mutta jos katon jonku ajankohdan ja kaikki ketkä kykenee lähtee. otan selvää tosta 18.v jutusta.. ja ei oo mitään reiv juttua, mutta ku kerrotte kaikille reiv(hih..)kavereille, saadaan sinne paljon samanlaisia ihmisiä.. otetaan omat levyt mukaan ja ahdistellaan dj.tä kokoilta niillä=)
heh.. dj:tä onkin kiva aian ahdistella... tääl päin ku dj kerran soitti proteus ja vähän parempaa polkkaa niin sai potkut paikallisest..=) onneks kyl pääs sitte myöhemmin sinne takas.. on kumminki sen verran hyvä hommassaan..=)
loistava idea...mun tietääkseni viron laivoille on ikäraja18v
tietysti ne on vähän aikeempii botskei ku noi ruotsin laivat, mut jos
hyvä posse on kasas niin mikäs siinä...
Viikko sitte oltiin just luokkaristeilyllä 20h cinderellalla, äijä joka sitä järkkäs vaihto ihan surutta "alaikästen" syntymäajat niin että kaikki sai maagiset 20 täyteen. Ja kukaan ei kyselly mitään. Tos oli vielä kaikki ryhmäalennukset sun muut beesissä niin lipun hinnaks tuli 5, eli hytti 20.
juu.. en nyt sit oikeesti tiedä toimisko tää juttu, mut ainahan kannattaa yrittää.. eli laittakaa sana vimmatusti kiertämään!! mikä olis ihmisille sopiva ajankohta? oisko esim toukokuun alku jees?
Siis kyllä nyt aina laivalle voi lähteä... Mut siinä just on näitä ikäongelmii, kun on monesti mulle käyny et kun nuoriso porukka lähtee nii kattoo kaikilta paperit *suru* Ja sitten jää reissu tekemättä...
Mut jos asiasta sovitaan ja homma toimii nii kyllä yksi sinne lisää voidaan ilmeisesti lukea...
Mä oon kans mukana tässä jutussa
eli aina valmiina lähtemään laivalle!!!
mixed ja bunde varmaankin haluaa myös laivalle taas lähteä
oli meinaan niin legendaarinen vanhojen risteily meillä missä pojat oli mukana