End of Season-teemakännin vetäminen oli eittämättä yksi tyhmimmistä ideoista miesmuistiin. Kumpa voiskin sanoa kiitos ja anteeksi, jonka sijaan joudun sanomaan lähinnä ainoastaan anteeksi.
Jone:
End of Season-teemakännin vetäminen oli eittämättä yksi tyhmimmistä ideoista miesmuistiin. Kumpa voiskin sanoa kiitos ja anteeksi, jonka sijaan joudun sanomaan lähinnä ainoastaan anteeksi.
Ai kuis nii .. tulikos sitä häröiltyä jotenkin vai?
Howdy:
Ai kuis nii .. tulikos sitä häröiltyä jotenkin vai?
Jälkikäteen muistikuvien palaillessa tuntuu siltä että ilta oli omalta osaltani toinen toistaan seuranneiden tyhmien ideoiden paraati. Musiikkia muistan kuulleeni varmaan 15min koko illan aikana.
Hirveä jutunrepiminen yhdestä Henry Saaresta. Äijähän on käynyt bileissä vaikka kuinka pitkään, ja onhan iltalehdetkin aiheesta aikanaan lööppiä repineet (TJEU: Hämeenlinnan ratsia). Sitäpaitsi, eikö sitä bileihmisten toitottamaa suvaitsevaisuutta ja rispektiä muka riitä tihkumaan julkkisten suuntaan? Ihmisiä nekin on, ja jotkut niistä saattaa jopa tykätä teknomusiikista.
KIITOS Säde-team*sydän* teitte jälleen iki-ihanan bileillan*hymy*
Musiikki oli alusta-alkaen todella hyvää, loppuun asti.
Ja ne kaikki ihanat ihmiset taas*sydän*
iloisena,mutta jalat paskana voikin sitten bileiden jälkeen lähteä saunoo ja nukkumaan.
Phuh, pippalot oli kyllä muy bien, henk. koht. ensimmäiset säteet ja varmasti tuun takasin ens vuonna! Oli paljon mukavia immeisiä ja hyvässä seurassa on aina kiva bilettää. Olin varsin ilonen kun Neoni soitti vikassa setissään oikein kunnon reiviä, söpöä kuulla että sitäkin vielä jossain bileissä arvostetaan soittolistoille asti (uloslaskettuna tietenkin liveaktit kuten RMB jne.) Joku sankari törkkäs jossain vaiheessa mun energiakossut lattialle kun seisoskelin rauhassa polkkaustauolla, siitä iso sille joka kehtas juosta mua päin. Mut ei se mitään, rahaahan se vaan on