Mulla oli yllättävän kivaa, kiitokset ihanille kavereille juttuseurasta ja känniääliöillle viihteestä
Musiikki ei taaskaan kolahtanut, mutta muut näytti siitäkin tykkäävän
Aijaih, näin kivaa ei mulla olekaan ollu taas vähään aikaan. Kiitos siitä kaikille
Oon kyllä vähän pettyny, ettei kukaan suostunu ostamaan söpöä pientä avangionia, vaikka niiin halvalla ois lähteny
Mun kohdalla pitkästä aikaa hyvät bileet. Hyvää musiikkia ja oli kiva nähdä kaikkia tuttuja. Ja lopuksi sai kuulla tämän joulun parhaimman joululaulun*iloinen*
Porukkaa näytti olevan silmämääräisesti arvioituna vähemmän kuin aiemmissa bileissä.. liekö sit uudella vuodella osuutta asiaan et jos porukka säästelee eurojaan/jalkojaan sit sen päivän häppeningeihin..
Lisää mättöä olis voinu olla kyl, mut muuten bileistä jäi kiva muisto vietäväksi tänne saatanan savoon
kivat bileet oli:) joutu kyl häröileen sit kahen ihmisen eestä eli varmaakin oli mussa taas kestämistä *wirn* mut toisaalta ainahan mussa on hih:) no mut siis kivaa oli:)
musiikki oli jees:) siis se että oli montaa sortimenttia oli vaan mukavaa:) ja se joululaulu:) *wirn* hih:)
Orange:
henry saari !! mitäs se (tai sen kaksoisolento) teki paikalla, repesin ihan kybäl kun näin sen siellä lavan vieressä. Vei viel loppuillasta yhen muijan mitä olin katellu *piru*
Henryhän on käyny bileissä pidempään kun suurin osa tämän foorumin käyttäjistä... silti joka kerta ihmiset on edelleen et kelatkaa, voittekste uskoo, siel oli se Henry Saari
Terveisiä Jaanalle, naula päähän ja baanalle.
olinpas todella kännissä ja törmäilin seiniin ja ihmisiin.
Muuten oli kivaa, Säteen pojille kiitos ja anteeks.