Säde * End Of Season * 27.12.2003 @ Helsinki

194 posts, 10 pages, 42,404 views

Hixxy

Posts: 522

#101 • • Hixxy HaroPup
Dudi, eli tänne *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#103 • • UnityF joo just se
ei enää pitkä aika kun tänne eksyy... *hymy* *plur*

illalla nähään mussut *sydän*
Hupsu

Posts: 1,005

#104 • • Hupsu
Kaljapullo käteen ja menox!

--
Päivän mietelause?

<><

Posts: 227

#105 • • <>< ¤blub¤
soon there...*plur*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Jusuplussa

Posts: 1,293

#106 • • Jusuplussa UG-///
oujee..meikä ei oo kipee! (no ihan vähän, mut se ei haittaa) ..tänää mennää täysii *pahis**iloinen*

[muokattu 27.12.2003 17:57]
andi--

Posts: 1,381

#107 • • andi-- lunttu
Minä minä minä tänne! Jesh, just selvis landelta ehjänä kotiin... eli siellä sit! *nauru*

--
- RAAH -

SA-TomTom

Posts: 2,727

#109 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
*sydän**sydän**sydän* kohta lähtee *sydän**sydän**sydän*

--
Never give up.
Never surrender.

Ozie

Posts: 1,389

#110 • • Ozie
Ehkä sit niinku näköjään tänne m'kay
diezel

Posts: 430

#111 • • diezel -

h3rman:
Paikalla, jos vaan lippuja riittää ovella*hymy*



onks noita muuten yleemsä ovella ja mihin asti ?
Unik

Posts: 4,117

#112 • • Unik
Muistakaa sit et jatkot on Premissä *joo*
Dacey

Posts: 671

#113 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
paikalla oltiin se pari tuntia kuumeesta huolimatta.. nyt joku kiva punapöksynen herra vois tulla hoivaa mut terveeks *vink*
mut mitä kuumeen takia tajusin ni hyvä oli meno..mulla ainakin, sen verran kuumelääkettä vedetty *uuh*
Avatar
#114 • • pia^^ Guest
hyperkivat oli pileet, vaikka lyhyeks munki kohdalta jäi... ens kerralla sit loppuu asti, vaikka toinen jalka haudassa *joo*
Deleted

Posts: 89

#115 • • Deleted
*sydän**sydän**pahis**sydän**sydän*



JEEES bileet jälleen kerran säteeltä, musa toimi ja porukka oli pähkinöinä. Tarkemman yhteenvedon voi tehdä sitten kun on nukkunut pari H, mutta tämä jäi mieleen:


kiksua säteen bileissä. WTF, onko se hcsäde sitten lohdutus tästä ? en sano et oli huono mut bpm:mät pysy aikasta alhaalla. anakin se introkappale ionin setissä tyhjensi lattian.

henry saari !! mitäs se (tai sen kaksoisolento) teki paikalla, repesin ihan kybäl kun näin sen siellä lavan vieressä. Vei viel loppuillasta yhen muijan mitä olin katellu *piru*

Ihmisiä ja tunnelmaa sopivasti



MUT KIVAAA OLI
*sydän**sydän**pahis**sydän**sydän*

*PLUR*

Edittiä:
Musalinja oli jeees. Mieleen jäi ainakin muutama Rave klassikko 90 luvun alusta ionin seitistä ( rmb:tä ? ) ja kun tultiin paikalla siellä soi joku batman themen remixi *hahjust* ja Friikin saksa d-techno sai viimesetkin mehut irti.

Lisää iloa toivat pari essolokkia jotka pomppivat ja kiljuivat siinä meidän edessä *hih* ja että paikalla oli yllättävän paljon muijia, eleensähän sitä sa polkata 20 äijän keskellä ja vasta fotoista huomaa että paikalla olisi ollut naisiakin *iihhih*

ainut mikä hämäs oli todellakin henry saaren naama joka ilmestyi näkyviin kuin jossain kauhuleffassa strobon välkkyessä. *igor*

Se jäi viel mieleen et en meinannu päästä omilla papereilla sisään *nyyh* multa tentattiin kaikkii ”mikä ajokortti tää on” ”millon tää on myönnetty” ei jsus. mut poket ja bileet onkin eri asia

[muokattu 28.12.2003 13:58]
Amma

Posts: 2,383

#116 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Lieköhän ennen tapahtunut kihlautumista Säteessä*täh* Noh, kerta se olkoon ensimmäinenkin (tai toinen tai vaikka sadas).*vink*

--
*etsiskel*

sbanc

Posts: 255

#117 • • sbanc
mä hajosin kans ku näin henryn ...tais viiä just sen muijan minkä kanssa vaihdoin pari sanaa lab-4:ssa ? tai jotain ...
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#118 • • Mao & Taikahattu UG-///
+ Musiikki kokonaisuutena
+ Erilainen soittolista *sydän*
+ Neon ja Friik *sydän**sydän*

- Suht alkoholipitoisesta alkuviikosta johtuen olotila ei todellakaan ollut hyvä!
5pv:n putken jälkeinen krapula/laskuhumala iski kymmenen jälkeen... *uuh*

[muokattu 28.12.2003 05:58]

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

andi--

Posts: 1,381

#119 • • andi-- lunttu
Jepjep, meni loppujen lopuksi bileet vähän ohi, syytämpä vaikka tuota kuningas alkoholia... eli kaikki hörhöilyt ja muut semmoset laitetaan kännin piikkiin *iloinen*

--
- RAAH -

hallucinogen

Posts: 8,190

#120 • • hallucinogen Edain
Mä jouduin kanssa hetken ihmetteleen sitä uutista kun joku kihlautunut säteessä *nauru* Ai se oli Henry, kaveri jotain selitti et kato tuolla menee Henry Saari mut en nähnyt kun viilettävän vaalean takatukan *nauru*

--
pikku-*possu*