Orfeus - Aurora Borealis (Freeform)

57 posts, 3 pages, 9,326 views

Orfeus

Posts: 5,872

#21 • • Orfeus
Noniin, nyt ois myös kannet tarjolla ja ne joille jo mixin oon ehtiny postittaa voi kysellä kansia maililla jos on kiinnostusta*iloinen*
cloud-c

Posts: 328

#22 • • cloud-c Re-form
Kunhan pääsee suomeen niin on kai kuunneltava tuo miksaus heti kun kaikki tuntuu sitä kehuvan. ;) Ja onhan se mukava jos joku oma raitakin on sinne eksyny. Millonkas herra Orfeusta kuullaan livenä?

Cloud-C (Re-form)

www.re-form.cjb.net
Orfeus

Posts: 5,872

#23 • • Orfeus
Nooh, ainakin ensvuoden puolella Tampereella mun ja Neuron järkkäämis bileissä mutta ei niistä viel tän enempää*iloinen* Muutama muukin keikka saattaa herua, katsotaan nyt*ding*
Spämä

Posts: 91

#24 • • Spämä

Orfeus:
Nooh, ainakin ensvuoden puolella Tampereella mun ja Neuron järkkäämis bileissä mutta ei niistä viel tän enempää*iloinen* Muutama muukin keikka saattaa herua, katsotaan nyt*ding*



Hyvä juttu, Tampereella ei ole ikinä liikaa tällaisia bileitä.*pahis*

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

blender

Posts: 2,552

#25 • • blender Arcade | KAIKU

Spämä:
---
Orfeus:
Nooh, ainakin ensvuoden puolella Tampereella mun ja Neuron järkkäämis bileissä mutta ei niistä viel tän enempää*iloinen* Muutama muukin keikka saattaa herua, katsotaan nyt*ding*

---


Hyvä juttu, Tampereella ei ole ikinä liikaa tällaisia bileitä.*pahis*



*off*
ihan pienenä vinkkinä tampereel 18.12 tulee vähä jytkettä, meen sillo soittaa flashback bileisiin ja nopeeta saundia on luvassa *pahis*
*off*

itse mixistä:

nyt kun sen sit sain ni aika jees setti. Toi heaven & hell o carbon based & nemes -biisi...
re-formeis ei oikee kick kunnolla jytänny, mut muuten niis oli aika paljon kaikkee kivaa lukuunottamatta sitä trancempaa mikä mun makuun oli vähä liian hehkutus leadilla tehty. Setti oli aika samalainen joka puolelta, rakentuvuutta vois olla enemmänki kehässä (muuta kuin temmon nousua)

ihan kiva fiilis jäi tän kuultuu, pitää varmaan uudelleen kuunnella, vaihot jees...
Orfeus

Posts: 5,872

#26 • • Orfeus

blender:
*off*
ihan pienenä vinkkinä tampereel 18.12 tulee vähä jytkettä, meen sillo soittaa flashback bileisiin ja nopeeta saundia on luvassa *pahis*
*off*


Mis ois lisäinfoo noista kun ei oo edes flaikkuu vastaan kävelly?
blender

Posts: 2,552

#27 • • blender Arcade | KAIKU

Orfeus:
---
blender:
*off*
ihan pienenä vinkkinä tampereel 18.12 tulee vähä jytkettä, meen sillo soittaa flashback bileisiin ja nopeeta saundia on luvassa *pahis*
*off*


---

Mis ois lisäinfoo noista kun ei oo edes flaikkuu vastaan kävelly?




Tulee tänne varmaan lisä infoo... kysele enemmän mekeltä.. täältä sekin löytyy nimel dj_meke
Rocca

Posts: 3,064

#28 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo oli todella maistuva setti ja siitä PLUSSAAAA PAAAALJJOOONN TAAASSS kun ei ole semmoisia piisejä mitä olis ennen kuullu kuin ihan muutama...kiitos hänelle kiitos kaikille...KIITOS*nauru**hih**hymy**joo**heiii**enkeli**super*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Howdy

Posts: 7,955

#29 • • Howdy Oldie
HELVETIN hyvä levy *joo* eli keep it hard *pahis*

--
Käpy vailla vertaa

Orfeus

Posts: 5,872

#30 • • Orfeus
Erittäin hienoo nähä et muitakin potkii sama musa ku mua*joo* Jälleen kiitoksia kaikille levyn ostaneille ja palautetta antaneille! Täytyy toivoo et livenä ei tuu kämmäiltyy ni kaikil muillaki ku vaa mulla on kivaa*vink*
Claquesous

Posts: 3,206

#31 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kolmatta kertaa nyt kuuntelen tät mixaust... Kyllä iskee hyvin, koska suurin osa biiseist on tuntemattomii ja ne muutamat tututkaan ei ole puhkikuluneita, lättyä voi kuunnella enemmän kuin sen yhden kerran.

Ymmärrän tekniikasta sun muista yhtä paljon kuin kala polkupyörästä, en voi siis siitä antaa palautetta, mutta fiilispohjalta pystyn sanomaan lätyn olevan hyvä.

--
32. of December

Euphoria

Posts: 542

#32 • • Euphoria 4 everyone
Iskee kyl muhun kiitettävästi*hymy* kokonaisuutena hyvä levy...
paljon myös plussaa biisivalinnoista..!!
LAZ

Posts: 245

#33 • • LAZ Re-form
Nonnii... Sain nyt sit viimesellä kuunneltua mixin. Hyvät biisivalinnat, öh *blush*... Tempoo ainakin riittävästi on ja vaihdoista ei voi valittaa ja trickejäkin löytyy... Siispä kokonaisuutena tosi jees mixi!
Spämä

Posts: 91

#34 • • Spämä
Ensimmäisellä kerralla tuli kuunneltua tämä päissään, ei vaan muista siitä oikein mitään.

Alku lupailee maat, taivaat ja revontulet. Aivan helvatan hyvä meno. Muhun iskee semmonen pumppaava basso kun miljoona volttia. Carbon basedin biisi on rok rok, my favourite. Tässä lähtee jalka vipattamaan heti alusta asti, eikä tarvi odotella keskisetin nostatusbiisejä.

Loppuunpäin meno ei muutu, ikävä kyllä. Olisin odottanut sellaista kunnon tykitystä. Ehkäpä nyt on tullut niin hyviä miksejä porukalta että rima on korkealla. Re-Formin jotkut biisit on aika saman toistoa mutta mahtuuhan sinne muutama helmi. Onhan tämä erilainen kuin muut miksaukset mitä tässä on lähiaikoina tullut kuunneltua.

Tiivistettynä
+Alku
+Erilaisuus
+Kuullostaa teknisesti hyvältä
-Loppu, setti ei muutu

Tämmöstä mielipidettä tällä kertaa...

[muokattu 9.12.2003 01:32]

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

Orfeus

Posts: 5,872

#35 • • Orfeus
Joo, ite oon nyt jokusen 15 kertaa ton mixin kuunnellu ja täytyypi kyl sanoo ettei tosiaa tarpeeks ehkä oo kehityst loppuun, toisaalt yritinkin jokseenki välttää sellast tappo hcta lopussa, eli olla erilainen vaihteeks*nauru* Kuitenkin ehkä vähä harmittaa et tuli toi tehtyy vähä hätiköiden (muutama erihyvä julkasu ois nyt laukus jotka ois paremmin passannu tonne väliin) noh, kuitenkin porukan palautteest ja myytyjen levyjen määrästä päätellen ei ihan mettään menny tää projekti*blush*
Claquesous

Posts: 3,206

#36 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Iskee tod. hyvin!! Vaihotkin sujuu hyvin ja biisit ei ole puhkikuluneita ja Frenetic uppoo aina (mutta mikä versio se on? mulla on pelkkä Mark Ashleyn ja sit Mark Ashleyn sekä K Complexin versiot... kuulostavat kaikki samoilta kyl). Alku tuo kans hymyn nassulle.

--
32. of December

Progress

Posts: 955

#37 • • Progress
SIIS AIVAN LOISTAVA PLÄTTY!!! HUH HUH!!!*plur*
Tykkäsin i-ha kybäl...oon täs just baarissa ja tuskin maltan odottaa, et pääsen kohta taas kämpälle kuuntelee ko. levyy...*pihkassa*

*sydän**sydän**sydän*

*hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Hopee

Posts: 37

#38 • • Hopee Iloinen Poika
Herranjestas mitä tykitystä=)

jäbän setti on erinomainen, vaihdoist yms. teknisest en paljo halua/pysty kommentoimaa koska kuuntelin levyn autos ihan täysii motarilla=))))) ei erottunu ihan kaikki niin selkeesti...
siinäki mieles on aika erittäin laadukas et mun mielest miksaus ei sisällä yhtää ns. täytebiisii
mitä tapaa lähestulkoon jokaisessa miksauksessa, oli menoo ja melskettä, pauketta ja nostatusta=)))) tosin tamppaamaan en tota enää alkas -> kammiovärinä -> kups =)

--
I´m smiling again:)

efo

Posts: 1,908

#39 • • efo Laserpoint
Joopajoo. Ihan ok meininki läpi setin. Re-Formilta hyvää kamaa, varsinkin 3:s raita*sydän* Intro oli kaunista kuunneltavaa mut eka biisi tulee sisään vähän hätäsesti. Biisit läpi setin oli vähän enemmän iloisia. Pitchiä ei oltu säästelty. Heaven & Hell ja Caballo oli mun korvaani vähän liikaa raiskattu. Sitte oli muitaki varmaa Re-Formin raitoja nopeutettu sen verran ettei oikee kuulostanu hyvältä. Lopussa alko mun pilipali-o-meter käydä yli paineella. Tosiaankin oisin kaivannu sitä hc-bassoa ja vähän rankempaa menoa (nyt puhun saundista en nopeudesta). Kyllä se on hard dancea ilman että pitchit on ties missä prosenteissa.

Miksaustekniikka onkin tän setin iso plussa*piis* Jotkut biisit on sen verran epäystävällisiä dj:tä kohtaan että en rupea kummemmin moittimaan sitä kun ei itse pysty tekemään paremmin*nauru*

8/10 *piis**hymy*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Orfeus

Posts: 5,872

#40 • • Orfeus
Joo, pitää kyl sanoo et heavn n hell tuli soitettuu +16% ja sitä enne ollu re-formi oli muistaakseni jotai -0.4%

Kukaanha ei tietenkä kiellä vääntämäst pitchii vähä miinukselle tota kuunnellessa??