Blues:
---
Dèja vu:
en ole koskaan pettänyt*pupu*
---
En minäkään..ja olen ylpeä siitä.
enkä mä.
368 posts, 19 pages, 112,584 views
Blues:
---
Dèja vu:
en ole koskaan pettänyt*pupu*
---
En minäkään..ja olen ylpeä siitä.
Jammailija:
En oo koskaan pannu eläimiä
Avernian:
---
äm:
Käyttänyt tsättitähtiä.
---
Mitä on tsättitähdet?
äm:
*viheltel*
*nauraa*
*heittää lumipallolla otsaan ja juoksee kirkuen karkuun*
En ole koskaan ymmärtänyt, miten mielikuvitukseton täytyy olla, että joutuu noilla tavoilla kuvailemaan olotilaansa tai olemaan hauska.
Arvaan, että monella on vastalause minulle, mutta eipä se muuta mielipidettäni tsättitähtien käyttäjistä.
äm:
---
kilobitti:
En ole koskaan ostanut sipsejä saati juustonaksuja.
---
Kai joku muu ostaa niitä sulle? Vai voiko ilmankin elää??
äm:
*viheltel*
*nauraa*
*heittää lumipallolla otsaan ja juoksee kirkuen karkuun*
En ole koskaan ymmärtänyt, miten mielikuvitukseton täytyy olla, että joutuu noilla tavoilla kuvailemaan olotilaansa tai olemaan hauska.
Arvaan, että monella on vastalause minulle, mutta eipä se muuta mielipidettäni tsättitähtien käyttäjistä.
Edit: klubituksessa käytän hymiöitä, vaikka ne on tähtien sisässä. Laskettakoon se pieneksi myönnytykseksi.
Jone:
Tai sitten et vaan käytä sähköisiä kommunikaation muotoja niin paljon, että ymmärtäisit ettei suurin osa chättitähtien käyttäjistä edes yritä olla niitä käyttämällä mitenkään hauska tai kuvata niillä olotilojaan.
Itse kyllä käytän noita (silloin kun en jaksa väsätä lausetta, jonka alkuun /me-action sopii) useinkin kuvaamaan irssissä esim. kuvaamaan syytä miksi feidaan mestoilta kesken keskustelun tai mitä teen IRL.
Esim.
*poistuu kauppaan*
*kahvinväsäil*
*katsoo leffaa*
Toi on nopea ja kätevä tapa sanoa, että on muutakin tekemistä kuin homehtua monitorin äärellä, vaikka irssi onkin päällä 24/7.
Ja kaikkihan kannattaa ottaa noin tosissaan ja kirjaimellisesti? Ihanaa katkeruutta, onko sinun Elämässäsi kenties jotain mennyt pieleen?äm:
Niin joo tosiaan. Tämä listahan kuvastaa Elämää. Jos olet nämä jutut tehnyt, olet Elänyt.
Ja kaikista asioista tuossa listassa sinä takerruit juuri niihin kahteen seksiin viittaavaan ja rupeat niiden perusteella ja takia aukomaan päätäsi. Ehkäpä pieni kotipsykologisointisi kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin niistä joita yrität analysoida. Masturbointi taitaa olla aika arkipäivää jokaiselle pojalle ja suurelle osalle tytöistäkin ja kimppakivaakin harrastaa jo tämänkin topicin perusteella tällä hetkellä jo 13-50% ihmisistä. Joten suosittelen kaivelemaan tässä vaiheessa omaa pääkoppaasi ja miettimään mikä sinut sai alunperinkään älähtämään.Ettei vaan olisi kyse siitä, että listassa mainittiin rohkeasti sanat masturbointi ja kimppakiva. Nyt joidenkin pitää sitten päästä tällä tavalla vihjaamaan, että Hey, been there, done that.