263 posts, 14 pages, 100,870 views
LostM:Ja Nietzheen vedoten (näin puhuu zarathrusta) .."ettekö tiedä että jumala on kuollut?.." Eli ei please teesejä ton mustan bookin opeilla.. valitan katkeruuttani..
Ei kyl toi Nietzschekää osu jos surua tunnet...
"Itsemurhan ajatus auttaa monen vaikean yön yli." - Nietzsche
Tiedänpä tuonkin lauseen. kiva et joku muukin o lukenu*hymy*
Mut se mix käytin Nietzcheä tossa aiemmassa, oli vain mun toive kieltää ihmisiä vetoomasta mihinkään uskontoon liittyvään, asioissa mihin sisältyy niin paljo muutakin.
"--...sillä maasta sinä ollet tullut, ja maaksi sinä olet jälleen tuleva..--"
[muokattu 4.2.2003 12:39]
no sitten ku mä kuolen v.2142
niin mä haluun et kuha poltetaan tai jotai
UnityF:
tänään on 14.5.. muutaman päivän päästä taas 19.5... muistot palaa pintaan nyt niin elävinä taas.. sekä hyvät että pahat, olen välillä iloinen, välillä surullinen, oon jotenkin sekainen epätasapainossa. Siitä on kohta jo 2 vuotta hyvin mä oon yli päässy mut on ne pienet hetket kun maailmani hukkuu ikävän kyyneliin. Unettomuus vaivaa ja nukun pitkin päivää pari tuntii kerrallaan... Välillä tunnen olevani niin yksin ,välillä en haluu ketään mun viereen. toisen poismeno on todella raskasta ollu ajoittain.. Se pistää miettimään elämän arvot uudelleen.
Myfinesthour:
Eihän tällä asialla pitäisi leikkiä, mutta mielestäni pitkän vesiliukumäen loppuun sijoitetut juustohöylän terät laskettelupinnalla ois aika khuuli tapa teilautua.
neon2:
Me oltiin tosi surullisia kun meidän kissa poistui ajasta ikuisuuteen*nyyh* Sen nimi oli Aikakone ja se oli tosi söpö....
Hautajaisissa soi neiti Groove*enkeli*