Wert - Proto (mix3)

21 posts, 2 pages, 4,441 views

Wert

Posts: 3,386

#1 • • Wert Varapalkkaliukuja
Uusi Trancesetti taas kansalle.. toivottavasti maistuu ja palautetta on pakko antaa *iihhih*

biisilista tulee biisien tunnistamisen myötä (sori lainaus, mutta osoittautui tehokkaammaksi ainaki muilla)

1. Cosmic baby - Hear yourself dreaming
2. Outback - minds in motion
3. Mac Zimms - L'annonce des couleurs
4. Firewall - Sincere
5.Envio - Touched by the sun
6. Fictivision - vs C-quence - Symbols
7. Faraway project - believer
8. Chakra - Home
9. Clokx - Clocks
10. Brisky & Dave C - Prototype



62.30min


linkki: *linkki


DyyD, Kiitos serveritilasta *hymy*

[muokattu 30.10.2003 16:29]

[muokattu 30.10.2003 20:26]

[muokattu 1.11.2003 01:21]

[muokattu 1.11.2003 14:30]

[muokattu 2.11.2003 13:45]
bansq

Posts: 931

#2 • • bansq leftfield winger.
Nonii, takas astialle *hymy*
Kerran hätäinen kuuntelukerta takana, ja jo se varmisti että tää jää kovolle ja playlistille. *sydän*

Ensimmäisen jälkeen jäi muutama biisi alkupäässä vähän jalkoihin, ainakin toi kakkonen ja kolmonen tuntu vähän vaisuilta loppupäähän verrattuna. Sincerestä lähtien aloinkin höristämään korviani jokaisen biisin kohdalla, setti ja fiilis sattu iskemään loistavasti yhteen ja taisinpa jopa intoutua kuuntelemaan jättäen kaiken muun hetkeks. *vink*

Hillitön kliimaksi oli kuitenkin toi Clocks, alkuperänen Coldplayn biisi on jo yksinään ihan ehdoton ja toi ehkäpä vieläkin parempi. Hyvä ettet pistäny sitä Ron Van Der Beukenin miksausta, tää pyyhkii sillä lattioita ihan 6-0. *hymy*

Tekniikka on kai hyvin hanskassa, mutta mulla on hanskat hukassa niin en siitä jatka sen enempää. Hyviä biisejä hyvässä järjestyksessä, saa tehä lisää tälläsiä settejä niin kuuntelen tätä transsahteltavampaakin musiikkia useamminkin. Namnam. *sydän*

[muokattu 30.10.2003 21:07]

--
plip goes on.

Aidan

Posts: 1,524

#4 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Jeeesh! Kiitos Wert!

On tosi tutun kuulosia biisejä mutt en kyll osaa nimetä niitä*nyyh*
Toivottavasti joku ruksaa kasaan ton listan! *nauru*

--
Hammer Zeit!

Android

Posts: 3,908

#5 • • Android
Piti pitkästä aikaa imuttaa trancemiksaus, ja oikein mukava sellainen olikin! Hyviä biisejä, toimisi tanssilattialla kybällä =) En ainakaan näin ensikuuntelulla mitään mokia huomannut, joten vaikuttaa tuo tekniikkapuolikin olevan hallussa. Keep up the good work!*hymy*

Tunnistin ainakin nämä biisit;
4. Firewall - Sincere
6. Fictivision vs C-Quence - Symbols
7. Faraway Project - Believer
9. Clokx - Clocks

Korjaa toki jos olen väärässä*hih*
Wera<[-_-]>

Posts: 380

#6 • • Wera<[-_-]> Aina iloinen ihmehäröilijä;o))
Yep, kiitos Wertti*hymy*

Kyllähän tätä kuuntelee....... *hih* No ei! Hienoo settii!!!

Hyvä Wert, keep doing it*hali*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#8 • • Jussi Soro choon!
Wanhaa ja uutta kivasti sekoitettuna. Ei mitään loppuunsoitettuja biisejä (tälläkään kertaa), mikä tosin haittaa ainakin itseäni siten, että osa biiseistä kuulostaa hieman anttilatrancelta, vaikkei mitään halvinta sellaista olekaan, vaan hieman ”yhdentekevää”. Lopussa menoa löytyy kivasti, (vaikka Homesta on aivan väärä remix...) Ainoostaan viiminen biisi vähän töksähtää, kun ei sovi tyylillisesti yhteen muitten kanssa (pakollinen hardiraita?) .

Miksaus oli vallan hyvää, propseja siitä etten pysynyt välillä esim biisilistassa mukana, vaikka kuuntelenkin luureilla :)
Zwek

Posts: 1,701

#9 • • Zwek
Tää pitää kyllä taas kerran todeta erittäin toimivaksi! Kivoja biisejä ja järjestyskin on mielestäni kunnossa. Tasaista Wertti-laatua vois todeta...
fadeout

Posts: 171

#10 • • fadeout NoStatus
I lov it *sydän* Varsinkin loppupuolella todella loisto tykitystä

--
tamppauskone - se olen minä

Youzo

Posts: 1,175

#12 • • Youzo viidakkovekara
*plur* Meitsi diggas.
Sopi mun korville ja se oli hyvin mixattu. En myöskään kerennyt välillä tajuu et biisit vaihtu.
Melodiaa on niin kivasti että pitää laittaa tää cd:lle...
Hyvä Wert!!!!!! *iihhih*
Pitää kuunella tuo viel nyt uudestaan*slurps*


GO WErt GO!!!!!!

[muokattu 15.11.2003 14:55]
Illustrator

Posts: 3,171

#13 • • Illustrator
Jälleen kerran. Hienoa. Kakkos miksin raidat iski ehkä vähän kovemmin, mutta ei tässäkään mitään valittamista. Kivaa kuunneltavaa.*super**piis*
Aidan

Posts: 1,524

#14 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
200% WERT ihan loistavaa taas jälleen!

--
Hammer Zeit!

UnityF

Posts: 15,721

#15 • • UnityF joo just se
No mutta ihku mä tajusin että en oo sulle tänne hehkuttanu viel... vaikka sä tiiät mitä mieltä mä oon tästä setistä *plur*
Mun mielestä tää lyö monta mun omistamaa tieston ja tabin settii.. Siis mä vaan niin tykkään tästä et oksat pois *hymy* Mä oon kuunellu tätä settii enemmän kuin mitään muuta mun omistamaa settii.. *joo*
jopa pari mun kaverii jotka ei kuuntele trancee niin haluu tän omaan omistukseen koska ne niin ihastu tähän...*joo*

Ja huoh lisää tämmöistä.. kai seuraavassa setissä on SE biisi? *vink*

*sydän**piis**plur**piis**sydän*
kukla

Posts: 53

#17 • • kukla
yksi isoista suosikeistani, nytkin kuunellaan sitä täällä mun kaverin luona.*hymy*
Yoni

Posts: 440

#18 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Joo-o! *joo*

Tätä lisää! *piis*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#19 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Maistuuuuu!*slurps*.Alku oli aika vaisuu mut lopussa alko lentää;)*enkeli**sydän*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

KaveriTavara

Posts: 440

#20 • • KaveriTavara pyryharakka
tämän setin ansiosta rupesin kuuntelemaan trancea oikeen olantakaa!*sydän*
kiitos wert kun avasit silmäni!

--
hyvässä lihassa ei harmita