PPK?

48 posts, 3 pages, 14,793 views

cosmikki

Posts: 1,261

#2 • • cosmikki
ensi perjantaina vanhalla - laser point nimisissä bileissä.
tosin vain Sergey kuvioissa. mutta varmasti näkemisen arvoinen keikka silti.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#3 • • scobl
joo perjantaina on soittamassa. Mukana on myös Orkidea *slurps*
cosminen olio, joko liput on ostettu? Minulla on *iloinen*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#4 • • cosmikki
..ei ole vielä ostettu.. kova on kyllä tarkoitus ollut *nauru**vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#5 • • Tyly
Mä haluisin hilveesti noihin bileisiin *suru* mut ei nii ei... kuunellaan sitä saamarin finkkarii ja tekokuitupalla *plääh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
mitäs lähdet Tyly sinne laivalle *vink*

mutta saisit ainakin luvan tulla no moreen*iloinen*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

puupi

Posts: 385

#7 • • puupi the puupi
Vapisee innoissaan jo pelkästä ajatuksesta, että pääsee la hipaa kunnolla *pahis*...
paljon ihmiset skippailee laserpointtii.. en moiti. Itekään viellä varma meenkö.. On gloriassa happenenkii samaan aikaan.. ja vanha on niin PASKA !!! *hngh* Ne äänet menee ihan miten tykkää ja just sinne mihin ei pitäis!.. no voi olla että kumminkin.. ku onhan ne laaserit ihan törky mageeet *pihkassa*

--
KM

|Cronos|

Posts: 1,118

#8 • • |Cronos| the Moose
Jaahas.. sinne pitäs päästä mut rahat ei riitä ku yhtiin bileisiin niin täytyy tulla hesaan vast lauantain...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

ilarip

Posts: 731

#9 • • ilarip
Todellakin tonne kaikki :D perjantaina o vanhoje tanssit ni ajateltii mennä tonne sit illalla vähä vetää valssia *nauru*
Vissii muute iha sama ostaako liput ovelta vai ennakkoo?
kaaputin

Posts: 610

#10 • • kaaputin pällikääliö
hinta varmaan on sama, mut älä oo hölmö ja jätä ovelle.. kokemuksesta voin kertoa että vanhan edessä ei oo kivaa jonotella sisäänpääsyä *justjoo*

--
elämä on <3

arty

Posts: 159

#11 • • arty diskopunk
arrgh.. en ole siellä.. *punastus*

--
||

ilarip

Posts: 731

#12 • • ilarip
njo vois käydä nykii ne liput nopeesti mut ei oikee taho ennättää :/ vissii sit pe päivällä ku tanssit loppuu.
kiitoksia neuvoista olen puol metrii viisaampi *vink*
Tyly

Posts: 908

#13 • • Tyly
Hmm... *hngh* Pitää kylölä tosissaan kattoo et pääsiskö edes siine no moreen ku tosta kunnosta en kyllä sano yhtää mittäään siinä vaiheessa... *nukkuu*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#14 • • cosmikki
..jos/ kun olen vanhalle PE menossa niin ostan kyllä lipun vasta ovelta. kannattaa vaan mennä sen verran ajoissa (puol tuntia ennen bileiden varsinaista alkamista) ettei tarvitse turhia jonotella, jne. *iloinen*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yohanna

Posts: 137

#15 • • Yohanna
Joo niin mäkin.. kun sitä ei voi ikinä olla varma menemisistään ja sit jos ostaa lipun ennakkoon ja perjantaina ei huvitakaan lähtee niin se on sit siinä..*hngh*

--
-Yo

scobl

Posts: 755

#16 • • scobl
Hmm mikä se jos ja kun on? Siis kaikenlaiset välkkyvät ja pörröiset jutut mukaan ja laserpointtiin! *nauraa*

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#17 • • Tyly
Kaikki paitsi tämmöinen pikkupoika *hih* tää poika lähtee laivukalle... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Mice

Posts: 402

#18 • • Mice .: unique :.
..wanhan jono on kyllä legendaarinen.. vaikka siellä on suht hyvät narikat ja ne toimii ihan jees.. niin silti siellä on aina jonoa.. Taitaa olla vähän "imago"-jonoa..*piru*

--
This won\'t hurt, I promise..

cosmikki

Posts: 1,261

#19 • • cosmikki
..alkanut kyllä vähän mietityttämään toi perjantai. saa nyt nähdä jaksaako raahautua. lauantaina kuitenkin bileiden bileet *iloinen**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#20 • • scobl
cosmiikki, se tietysti riippuu siitä mistä musiikista tykkäät enemmän. Minä tykkään enemmän PPKsta ja Orkideasta kuin Proteuksesta ja Neonista...

--
bred na net